ja dat helpt....quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Schat waar liggen de condooms ? Onder het bed !
Ik kan ze niet vinden, het kan toch ook wel zonder ?
Vertrouw je me niet ?
Jou wel, maar je ex niet !
......
Wat een kutreclame is dat zeg. Schilderen ze ons mannen weer af als luie varkens. Zo van: 1 seconde zoeken, kan het niet vinden, dan maar zonder. Eigenlijk hebben ze wel gelijk, maar toch.
En sowieso condoomsNee dat helpt.
Je zegt zelf al. Eigenlijk hebben ze wel gelijk. Wat is de klacht?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Schat waar liggen de condooms ? Onder het bed !
Ik kan ze niet vinden, het kan toch ook wel zonder ?
Vertrouw je me niet ?
Jou wel, maar je ex niet !
......
Wat een kutreclame is dat zeg. Schilderen ze ons mannen weer af als luie varkens. Zo van: 1 seconde zoeken, kan het niet vinden, dan maar zonder. Eigenlijk hebben ze wel gelijk, maar toch.
Zie laatste zin.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je zegt zelf al. Eigenlijk hebben ze wel gelijk. Wat is de klacht?
Donequote:Op vrijdag 1 september 2006 12:56 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik kan er niet helemaal uit halen wel geslacht welke opmerking maakt
meer info bitte
Heb je de pil voorquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:01 schreef Rekkie het volgende:
Maar waar zouden condooms niet tegen helpen dan?
Kan niet, zijn hersens zijn aangetast door het gebrek aan condooms.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:03 schreef Posdnous het volgende:
TS zou je niet een seconde of 5 nadenken voor je zo'n topic opent?
Wat een opquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Man: Schat waar liggen de condooms ?
Wijf: Onder het bed !
Man: Ik kan ze niet vinden, het kan toch ook wel zonder ?
Man: Vertrouw je me niet ?
Wijf: Jou wel, maar je ex niet !
......
Z'n ouders hadden helaas ook gebrek aan condoomsquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Kan niet, zijn hersens zijn aangetast door het gebrek aan condooms.
Ah dus dat gebeurd er met een SOAquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
daarom die reclamesquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Syfillis he...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:12 schreef Devlinsect het volgende:
Waarom bukt dat wijf ff niet onder het bed? Kan die kerel gelijk checken of ze last heeft van soa's![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |