De klaagbaak is er om te klagen, ik wil ACTIE!quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef Argento het volgende:
Euhm... wat heeft dit met politiek te maken?
niet iets voor klaagbaak ofzo?
Ik stel als represaille voor dat we als volk aan de Eerste Kamer kenbaar maken dat we vooral stemmen op de partijen die de splitsingswet goedkeuren.
Eh, welke feiten heb ik dan onjuist weergegeven?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:53 schreef Make-Yourself het volgende:
*zucht*.......als je niet alle feiten kent....moet je ksstt zijn.
Essent-reactie op 'Licht uit tijdens Nederland - Wit Rusland'
1 september 2006 - 11:46
Actie strijdig met leveringsplicht en veiligheid
Vandaag heeft het LME (Landelijk Medezeggenschapsplatform Energiedistributiebedrijven) een persbericht uitgestuurd. Hierin staat aangegeven dat het wetsvoorstel om de energiebedrijven te splitsen door Brinkhorst door de Tweede Kamer is geloodst en op 31 oktober wordt voorgelegd aan de Eerste Kamer. Nu het wetsvoorstel al richting Eerste Kamer gaat, heeft het LME het voornemen op 6 september aanstaande tijdens de interland voetbalwedstrijd Nederland - Wit Rusland de stroom af te sluiten in en rond het PSV-stadion in Eindhoven.
Essent is het hier niet mee eens en reageert als volgt:
Gezien onze leveringsplicht en de veiligheid die in het geding zou kunnen zijn, kunnen wij deze actie niet toestaan en dat zullen we dan ook niet doen. Wij snappen dat de splitsingsdreiging onze medewerkers hoog zit, maar dit is de verkeerde actie. En dus kunnen wij het niet toestaan.
Nee, maar dan moet je de Parijse methode gebruiken. Die mensen opjagen tot ze zelf in een verdeelhuisje stappen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:55 schreef jogy het volgende:
Gewoon in een verdeelhuisje gooien terwijl de stroom aan staat is zeker weer iet tè?.
..het gaat niet om dé Essent medewerkers...of dé Nuon medewerkers....'t gaat om de personen die zitting nemen in het LME en ook zij kunnen foute keuzes maken in naam van de energiebedrijfmedewerkers die zij vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Eh, welke feiten heb ik dan onjuist weergegeven?Dat de top van Essent de acties afkeurt, neemt toch niet weg dat er Essent-medewerkers zijn die willen staken en de actie gaan doorzetten? Dat staat in elk geval in de andere nieuwsberichten momenteel, onder andere op nu.nl
De energiemaffia slaat nu al toe. Blijkbaar is de stroom van mijn medestanders al afgesloten, zodat ze hier niet meer kunnen reageren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:30 schreef jogy het volgende:
Ze zitten er niet mee, Pool. KAN HET ZE NOU NIETS SCHELEN!?!?.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:04 schreef Pool het volgende:
[..]
De energiemaffia slaat nu al toe. Blijkbaar is de stroom van mijn medestanders al afgesloten, zodat ze hier niet meer kunnen reageren.![]()
Jezus, wat een slagkracht hebben die mensen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef jogy het volgende:
[..]!
! (geen grap) De stroom van mijn pc is ook net uitgevallen! Alleen aan dit blok!
. Het moet niet gekker worden
.
....ligt er aan vanuit welke hoek je dat bekijkt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:28 schreef S1nn3rz het volgende:
.....voetbal kost meer dan dat het oplevert.![]()
....eerder keek ik nog wel eens een interlandje....gelukkig ben ik van dat tijdverdrijf ook al zo goed als af.quote:Op maandag 4 september 2006 13:19 schreef buzzer het volgende:
Het verhaal is inmiddels van de baan, en dus is de brand geblust. Zo'n actie zou natuurlijk compleet van de zotte geweest zijn. Alhoewel, na het debacle tegen Luxemburg is het misschien iet onverstandig om in het donker te voetballen. Het was echt niet om aan te zien.
Die wedstrijd was zo slecht, omdat al onze jongens in onzekerheid leefden over de wedstrijd van woensdag. Waarom goed voetballen als je toch voor het EK gediskwalificeerd dreigt te worden? Ik vind dat we die energiejongens aansprakelijk moeten stellen voor de schade die de voetbalkijkers geleden hebben door naar Luxemburg - Nederland te kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 13:19 schreef buzzer het volgende:
Het verhaal is inmiddels van de baan, en dus is de brand geblust. Zo'n actie zou natuurlijk compleet van de zotte geweest zijn. Alhoewel, na het debacle tegen Luxemburg is het misschien iet onverstandig om in het donker te voetballen. Het was echt niet om aan te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |