Salaris is in principe okay.quote:Op maandag 4 september 2006 15:42 schreef GI het volgende:
[..]
"Ik dev voor jou een programma, bouw jij dan mijn huis ?"
Ik stem voor salaris...
Valt mee, ik ken weinig advocaten die ook gewoon 40 uur per week werkenquote:Op maandag 4 september 2006 15:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Salaris is in principe okay.
Mits evenredig verdeelt zegmaar ik zie niet in waarom een advocaat bijvoorbeeld een ton per jaar moet verdienen en iemand die programma's devt , het moet doen met de helft of minder.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op maandag 4 september 2006 15:49 schreef GI het volgende:
[..]
Valt mee, ik ken weinig advocaten die ook gewoon 40 uur per week werken
een jachtvergunningquote:Op maandag 4 september 2006 15:56 schreef Armageddon het volgende:
Ze moeten de hele valuta afschaffen. Gewoon weer zoals vroegah. Met een knots je buren bewerken en zelf je vreten schieten op straat.
zo een bruine ?quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n honger. Ik kan wel een neger op.![]()
Sleep je Merel ook aan d'r haren het bed in dan?quote:Op maandag 4 september 2006 15:56 schreef Armageddon het volgende:
Ze moeten de hele valuta afschaffen. Gewoon weer zoals vroegah. Met een knots je buren bewerken en zelf je vreten schieten op straat.
Als ze niet luistert wel.quote:Op maandag 4 september 2006 16:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sleep je Merel ook aan d'r haren het bed in dan?
+10 scherp?quote:
ik heb een grote redelijk lege vriezert en een vent in huis die me arm vreetquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:17 schreef Armageddon het volgende:
Ow en justme. Heb jij een grote vriezert?
Mogen we bij jou dan even wat spullen van de Makro in de vriezert gooien voor zaterdag?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een grote redelijk lege vriezert en een vent in huis die me arm vreet
tuurlijk !!quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mogen we bij jou dan even wat spullen van de Makro in de vriezert gooien voor zaterdag?
Was toen net bezig te checken.quote:Op maandag 4 september 2006 17:41 schreef Joene het volgende:
Heb je de fokkerweg al gecheckt nooc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |