Moppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:
Yupquote:
en ut wordt nog warmer deze week... 27 graden... woensdagquote:Op maandag 4 september 2006 08:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Yupen kijk is naar buiten wat voor weer het vandaag is
Dat bedoel ik jaquote:Op maandag 4 september 2006 08:41 schreef Tally het volgende:
Hier is een strak blauwe lucht met een zonnetje
Yeps, nu echt.quote:Op maandag 4 september 2006 09:01 schreef Armageddon het volgende:
Is die krokodillengaus nu echt deaud want dat is al 4 keer eerder gezegd. Ow ja, goeiesmorgens!
Vrijdag word het 32 graden en droog!quote:Op maandag 4 september 2006 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en ut wordt nog warmer deze week... 27 graden... woensdag
Ik ben al aan het zwaaien!quote:Op maandag 4 september 2006 08:03 schreef Joene het volgende:
Zo ik ga om 10:15 uur ff de fokkerweg checken je weet.
Yes... Helaas... kon altijd wel om hem lachen.quote:Op maandag 4 september 2006 09:01 schreef Armageddon het volgende:
Is die krokodillengaus nu echt deaud want dat is al 4 keer eerder gezegd. Ow ja, goeiesmorgens!
Een natte plek?quote:Op maandag 4 september 2006 09:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijdag word het 32 graden en droog!
En hier en daar een natte plek
Mwah.. een balkonfeest eerder hier.quote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Je zal zaterdag toch een tuinfeest hebben.
Ja het zal ergens in NL wel regenen vrijdagquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Dan ben je goed bezig!quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef Joene het volgende:
Hij was zonnig en ik kon hem met 110 op de klok eroverheen.
Hmmm... onder de douche ofzo?quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja het zal ergens in NL wel regenen vrijdag
De juiste snelheid weer gevonden.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 09:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijdag word het 32 graden en droog!
En hier en daar een natte plek
Ben je mooi klaar meequote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Beebquote:
Ik heb de backup tape al verwisseld!quote:Op maandag 4 september 2006 11:14 schreef Joene het volgende:
Zo dan ben je op je werk , heb je je mails gelezen. en is het weer afwachten . nothing changed.
oh dan kan je nu naar huisquote:Op maandag 4 september 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb de backup tape al verwisseld!![]()
Positief Arma.. Kom op positief!quote:
quote:
Hij komt morgenavond etenquote:
En als ze zeggen van niet... dan begraaf je dat pedaal wat dieper in die bodemplaat... desnoods erdoorheen!quote:
Daar is niets positiefs aanquote:
Ga ik ook vanuit ouwe.quote:
ik probeer positief te blijvenquote:
Ik kan het me voorstellenquote:
mag je eerst wel een borrel nemen.quote:
A bottel wil doe de trikquote:
met eentje ga ik dat niet reddenquote:
Whehehe, najah zaterdag heb je ook een zware dag.quote:Op maandag 4 september 2006 13:53 schreef just me het volgende:
[..]
met eentje ga ik dat niet redden
Pda'en.quote:Op maandag 4 september 2006 14:25 schreef miss_bleu het volgende:
sow gallo vanaf de pda
Ranzige hoerige firewall op mijn werk
Pink Rocadequote:Op maandag 4 september 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Een firewall van Pink Rocade kan nooit moeilijk te omzeilen zijn.
capgeminiquote:Op maandag 4 september 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Een firewall van Pink Rocade kan nooit moeilijk te omzeilen zijn.
heb ik niets aan dubbel. Ik moet over deze proxy om op de dev-server te kunnen werken.quote:Op maandag 4 september 2006 14:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Dan moet je ff een http tunnel opzetten, tis wat werk maar dan kan je alles weer
quote:Op maandag 4 september 2006 15:01 schreef Ripley het volgende:
Ik snap hier niks van
ow, en hoi allemaal![]()
Degene die ook salaris heeft uitgevonden...quote:Op maandag 4 september 2006 15:35 schreef miss_bleu het volgende:
wil ik ook wel eens weten
Ik vind ruilhandel anders ook wel okquote:Op maandag 4 september 2006 15:36 schreef GI het volgende:
[..]
Degene die ook salaris heeft uitgevonden...
"Ik dev voor jou een programma, bouw jij dan mijn huis ?"quote:Op maandag 4 september 2006 15:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik vind ruilhandel anders ook wel ok
Salaris is in principe okay.quote:Op maandag 4 september 2006 15:42 schreef GI het volgende:
[..]
"Ik dev voor jou een programma, bouw jij dan mijn huis ?"
Ik stem voor salaris...
Valt mee, ik ken weinig advocaten die ook gewoon 40 uur per week werkenquote:Op maandag 4 september 2006 15:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Salaris is in principe okay.
Mits evenredig verdeelt zegmaar ik zie niet in waarom een advocaat bijvoorbeeld een ton per jaar moet verdienen en iemand die programma's devt , het moet doen met de helft of minder.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op maandag 4 september 2006 15:49 schreef GI het volgende:
[..]
Valt mee, ik ken weinig advocaten die ook gewoon 40 uur per week werken
een jachtvergunningquote:Op maandag 4 september 2006 15:56 schreef Armageddon het volgende:
Ze moeten de hele valuta afschaffen. Gewoon weer zoals vroegah. Met een knots je buren bewerken en zelf je vreten schieten op straat.
zo een bruine ?quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n honger. Ik kan wel een neger op.![]()
Sleep je Merel ook aan d'r haren het bed in dan?quote:Op maandag 4 september 2006 15:56 schreef Armageddon het volgende:
Ze moeten de hele valuta afschaffen. Gewoon weer zoals vroegah. Met een knots je buren bewerken en zelf je vreten schieten op straat.
Als ze niet luistert wel.quote:Op maandag 4 september 2006 16:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sleep je Merel ook aan d'r haren het bed in dan?
+10 scherp?quote:
ik heb een grote redelijk lege vriezert en een vent in huis die me arm vreetquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:17 schreef Armageddon het volgende:
Ow en justme. Heb jij een grote vriezert?
Mogen we bij jou dan even wat spullen van de Makro in de vriezert gooien voor zaterdag?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een grote redelijk lege vriezert en een vent in huis die me arm vreet
tuurlijk !!quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mogen we bij jou dan even wat spullen van de Makro in de vriezert gooien voor zaterdag?
Was toen net bezig te checken.quote:Op maandag 4 september 2006 17:41 schreef Joene het volgende:
Heb je de fokkerweg al gecheckt nooc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |