Ik ben al aan het zwaaien!quote:Op maandag 4 september 2006 08:03 schreef Joene het volgende:
Zo ik ga om 10:15 uur ff de fokkerweg checken je weet.
Yes... Helaas... kon altijd wel om hem lachen.quote:Op maandag 4 september 2006 09:01 schreef Armageddon het volgende:
Is die krokodillengaus nu echt deaud want dat is al 4 keer eerder gezegd. Ow ja, goeiesmorgens!
Een natte plek?quote:Op maandag 4 september 2006 09:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijdag word het 32 graden en droog!
En hier en daar een natte plek
Mwah.. een balkonfeest eerder hier.quote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Je zal zaterdag toch een tuinfeest hebben.
Ja het zal ergens in NL wel regenen vrijdagquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Dan ben je goed bezig!quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef Joene het volgende:
Hij was zonnig en ik kon hem met 110 op de klok eroverheen.
Hmmm... onder de douche ofzo?quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja het zal ergens in NL wel regenen vrijdag
De juiste snelheid weer gevonden.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 09:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijdag word het 32 graden en droog!
En hier en daar een natte plek
Ben je mooi klaar meequote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Beebquote:
Ik heb de backup tape al verwisseld!quote:Op maandag 4 september 2006 11:14 schreef Joene het volgende:
Zo dan ben je op je werk , heb je je mails gelezen. en is het weer afwachten . nothing changed.
oh dan kan je nu naar huisquote:Op maandag 4 september 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb de backup tape al verwisseld!![]()
Positief Arma.. Kom op positief!quote:
quote:
Hij komt morgenavond etenquote:
En als ze zeggen van niet... dan begraaf je dat pedaal wat dieper in die bodemplaat... desnoods erdoorheen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |