Men naja dan maar zo een sony dingquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sorry... moet ik te veel moeite doen..
Hi Abbo moet minimaal drie maanden van te voren afgezegd worden. Daar zit ik net voorbij.
Tja.. de N70 zou ook wel kunnen, vind ik ook wel een machtig ding.. Maar ik zie dat de W810i net zoveel kan en meer geheugen erin heeft. (Komt 512Mb mem bij)quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Men naja dan maar zo een sony ding
ik heb wat tegen SoNie dus dan ging ik al gauw voor de N70.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. de N70 zou ook wel kunnen, vind ik ook wel een machtig ding.. Maar ik zie dat de W810i net zoveel kan en meer geheugen erin heeft. (Komt 512Mb mem bij)
Wat heb je dan tegen SoNie?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:53 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb wat tegen SoNie dus dan ging ik al gauw voor de N70.
Vraag me af, wat ze aan het tjekken zijn... Weer een auto in de fik gevlogen ofzo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:55 schreef Joene het volgende:
De Plisie + Brandweer Checken de fokkerweg.
Sony althans de geluidsapparatuur vind ik blikkig klinken. Verder moeten ze het begrip Service nog leren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat heb je dan tegen SoNie?
[..]
Vraag me af, wat ze aan het tjekken zijn... Weer een auto in de fik gevlogen ofzo?
Daar sluit ik me bij aan.. Tijd om de Fok!kerweg te tjekken!quote:'Op dit late uur verlangt een mens naar tetten en bier'
Hmmpf ik mag die weg pas over meer dan 1 uur checkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:37 schreef n00cL30n het volgende:
Daar sluit ik me bij aan.. Tijd om de Fok!kerweg te tjekken!
Laters!
quote:
Het is dus al op ?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:16 schreef just me het volgende:
k heb helemaal géén zin vandaag![]()
ik had vandaag heerlijke ham op mijn boterhammetjes
![]()
Hamquote:Op woensdag 6 september 2006 09:16 schreef just me het volgende:
k heb helemaal géén zin vandaag![]()
ik had vandaag heerlijke ham op mijn boterhammetjes
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |