Nee...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef AntonDingeman het volgende:
haarlemmermeer?
Correct!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:19 schreef sterkekoffie het volgende:
het Schelde-rijnkanaal ten noorden van Zandvliet
Ah, zo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Jerruh het volgende:
wimbo: yerseke en wemeldinge zijn twee van de rijkste dorpen van zeeland, mede door de mosselvangst, iets waar zeeland natuurlijk om bekend staat.
De kruiskadequote:
soort van, de plek die ermee te maken heeft, heeft wel een oprijlaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:47 schreef Merovingian het volgende:
wat is dat ding in het midden, een oprijlaan ofzo?
Het zou apeldoorn kunnen zijn, een deel van het park rondom Paleis Het Loo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:39 schreef sterkekoffie het volgende:
waar is dit?
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/9/24309363692.jpg]afbeelding][/URL]
ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vat die foto niet haha! net alsof hij niet echt loodrecht is maar schuin ondersteboven. en die vlekken op de oprijlaan...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:47 schreef Merovingian het volgende:
wat is dat ding in het midden, een oprijlaan ofzo?
late reactiequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vat die foto niet haha! net alsof hij niet echt loodrecht is maar schuin ondersteboven. en die vlekken op de oprijlaan...
ik dacht eerst aan paleis het loo, wegens die soort van oprijlaan en de bossen eromheen...
sorry....quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef Merovingian het volgende:
paleis 't loo was al geweest in het vorige topique... maar daar was ie wat duidelijker
Ik wandel daar wel eens, dit is aan de kant van de tuinen, vandaar de herkenning.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef sterkekoffie het volgende:
Correct, het is ten noorden van Paleis Het Loo
Coelho++;
Tussenstand:
Merovingian 11
Gerako 9
AntonDingeman 5
Cassius 4
wimbo 4
ziggyziggyziggy 3
Frollo 2
middagdutje 2
Jerruh 2
Roellie80 1
TARAraboemdijee 1
sterkekoffie 1
Coelho 1
Nee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:24 schreef Coelho het volgende:
Centerparcs Zandvoort naast het circuit?
volgens mij niet, maar ik zit even enorm hard te denken wat het wel isquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef Merovingian het volgende:
Port zelande?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |