Tsjech, Pool, Duitser, Nederlander, Italiaan en Spanjaardquote:
Als ik straks wil voer ik jou naam in en krijg ik al jou gegevens, als ik wil log ik in op jou, log ik in op jou denken. En dan draai ik alle informatie uit.quote:
Je weet dus eigenlijk niet wie je vader is?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:16 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Tsjech, Pool, Duitser, Nederlander, Italiaan en Spanjaard
En indiaan
Dat zit in mij. Van alles het beste
En dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:17 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Als ik straks wil voer ik jou naam in en krijg ik al jou gegevens, als ik wil log ik in op jou, log ik in op jou denken. En dan draai ik alle informatie uit.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:14 schreef Sight_key het volgende:
Wacht maar eens af
Daar reken ik mee af, en dan maakt het niet uit wie dat is. Al zijn het 100 mensen tegelijk.
Het gaat om de mensen die je kent, en het gaat om nog meer connecties daarbuiten.
het zal alleen zo zijn dat je keihard op je bek gaat als je het tegen mij gaat opnemen.
Je valt keihard op de grond.
Dat moet ik nog zienquote:
...toch blijf je hysterisch posten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:20 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien
Maar ik neem even geen actie meer. Ik ga me richten op het goede. Niet met onzinnige mensen dus.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:20 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien
Maar ik neem even geen actie meer. Ik ga me richten op het goede. Niet met onzinnige mensen dus. Onzinnig op een negatieve manier
Kiteless zoekt mij dus op de hele tijd in mijn topic, vandaar kwam ik even in haar topic langs.
Zij is begonnen met the attack. En dan treedt ik in verdediging. Zeker als het gaat om een jonkie met grote smoel.
Dude niet lachen, tis eigenlijk best ernstig.quote:
ja doei he,quote:
Jezus, we hebben hier te maken met een geniequote:Op dinsdag 12 september 2006 10:17 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Als ik straks wil voer ik jou naam in en krijg ik al jou gegevens, als ik wil log ik in op jou, log ik in op jou denken. En dan draai ik alle informatie uit.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jezus, we hebben hier te maken met een genie![]()
![]()
Dan draait ie alle gegevens uit en komt het netjes op een a4-tje uit z'n kontje
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:29 schreef TwyLight het volgende:
Zijn er in dit topic naaktfoto's aanwezig van Fok! users?
OMFG ben je serieus?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:14 schreef Sight_key het volgende:
Wacht maar eens af
Mensen die mij het leven zuur maken
Daar reken ik mee af, en dan maakt het niet uit wie dat is. Al zijn het 100 mensen tegelijk.
En hoe ik eruit ziet doet niet terzake, het gaat om andere zaken. En die uitkering doet ook niet terzake. Het gaat om de mensen die je kent, en het gaat om nog meer connecties daarbuiten.
En geloof me of niet, maakt niet uit. Niemand hoeft mij te geloven, het zal alleen zo zijn dat je keihard op je bek gaat als je het tegen mij gaat opnemen. Je valt keihard op de grond.
Over kiteless niet kunnen krijgen, al is de laatste vrouw op aarde, dan nog niet. Ik val op knappe vrouwen en zeker niet op 16 jarige meisjes met een grote mond tegen mensen die belangrijk zijn.
Asbakkie dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:16 schreef Sight_key het volgende:
[..]
En indiaan
Je noemde me eerst Turk en hebt het snel veranderd![]()
Ik ben pas begonnen met het gebeuren. Straks krijg ik alles tot mijn beschikking.
Nu weg
Het is de moeite van de inspanning niet waard hier
Trekken jullie je maar lekker af op dat lelijke meisje.
Sukkel waarom negeer je me. Je doet wel stoer tegen 16 jarige meisjes maar zodra ik iets zeg negeer je het. Mongoolquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:17 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Er zit een Tsjech, Pool, Duitser, Nederlander, Italiaan en Spanjaard en indiaan in Sight_keyquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:16 schreef Sight_key het volgende:
[..]
En indiaan
Ok, de laatste danquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:45 schreef NJ het volgende:
Jaja, ik heb het doorgegeven achter de schermen, geef die gast nou geen aandacht.
quote:
en een beetje Bassiequote:Op dinsdag 12 september 2006 10:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Er zit een Tsjech, Pool, Duitser, Nederlander, Italiaan en Spanjaard en indiaan in Sight_key![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ok, de laatste dan
[afbeelding]
Hij kwam vanmiddag aan de deur met z'n mocro vrienden maar toen rende hij hard huilend weg schreeuwend naar z'n daddycool!quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
lollertopicje leeft iedereen die bedreigt is nog?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:35 schreef razzberry het volgende:
Ow sorry ik had mocromodus nog aan staan.
ik zeg, jeweettoch..quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:35 schreef razzberry het volgende:
Ow sorry ik had mocromodus nog aan staan.
En wat als jij al bloedend op de grond ligt? Heb je dan ook nog zulke praatjes? Wat als diegene je gelijk op je smoel stompt? Heb je daar al over naged8?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:14 schreef Sight_key het volgende:
En geloof me of niet, maakt niet uit. Niemand hoeft mij te geloven, het zal alleen zo zijn dat je keihard op je bek gaat als je het tegen mij gaat opnemen. Je valt keihard op de grond.
Laat 'm nou maar in z'n eigen bubbeltje levenquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En wat als jij al bloedend op de grond ligt? Heb je dan ook nog zulke praatjes? Wat als diegene je gelijk op je smoel stompt? Heb je daar al over naged8?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:53 schreef Pool het volgende:
Ach, ieder zijn eigen bubbeltje. De één trekt graag aandacht met wazige praatjes, de ander met lelijke tepels. En dan heb je nog users als ik, die daar weer commentaar opgeven. Allemaal even kansloos. [afbeelding]
de TS is mcDavid, en waar vraagt ie precies om?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:29 schreef Nee het volgende:
De TS vraagt erom, dus niet zeiken.
Ik bedoelde uiteraard de persoon waar jullie allemaal op lopen te geilen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:30 schreef extreme het volgende:
[..]
de TS is mcDavid, en waar vraagt ie precies om?
Dag meneer, ben jij een psycho?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:01 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik ben het
<knip>
Dus voortaan laat je mij met rust, anders moet ik echt actie ondernemen. Heb geen zin in lastige mensen om me heen.
dat heeft iedereen 'm al verteldquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:40 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Dag meneer, ben jij een psycho?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |