Zo beter?quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef Kiteless het volgende:
hee, nu gaat het topic opeens om mij alleen !
Andere mensen mogen ook meedoen hoor![]()
Eigenlijk moeten er weer nieuwe foto's geplaatst worden!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:38 schreef Mastertje het volgende:
er missen nog wat foto's
Hehe die andere heb je zeker niet meer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten er weer nieuwe foto's geplaatst worden!
Stuk voor stuk toegevoegd aan "chantage.rar"quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:42 schreef Bron het volgende:
[..]
Hehe die andere heb je zeker niet meer.
Pwned
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:44 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb geen zin om me in te lezen ofzo, maar jullie weten dat het een jongen is?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:44 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb geen zin om me in te lezen ofzo, maar jullie weten dat het een jongen is?
Alleen plaatjes kijken is voldoendequote:Op vrijdag 1 september 2006 12:44 schreef Chriz2k het volgende:
Dat kan snel!quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:54 schreef DeLeider het volgende:
Ze ziet er iig beter uit dan Sarah Raats
OMFG wat kansloos!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:00 schreef _HSJ_ het volgende:
Olá
http://schiegangers.nl/kite/
zwarte vak word een iframe
wtfquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:00 schreef _HSJ_ het volgende:
Olá
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:00 schreef _HSJ_ het volgende:
Olá
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:43 schreef Kiteless het volgende:
En dat is dus het begin van m'n sekte ..?
Het lijkt er meer op dat je een homepage voor me aan het maken bent!
Ik wil m'n eigen sekte potverdrie !![]()
Wat een geweldige site, hoeveel seconden heb je hier in gestoken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:00 schreef _HSJ_ het volgende:
Olá
2quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]ik heb al 1 lid van m'n sekte !
![]()
Leuk hequote:Op vrijdag 1 september 2006 16:39 schreef outcast_within het volgende:
hmm hoeveel tvp's krijg je van mannelijk FOK n.a.v. 2 light-naked pics van een vrouwelijke user, in de hoop dat er nog een derde bij komt![]()
?
kijk dat zijn nou goeie plannenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:46 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Leuk he
Misschien moet ik er maar nog eentje uploaden, ze schijnen er nogal veel waarde aan te hechten
120, ik was in de slices vergeten een link te zettenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Wat een geweldige site, hoeveel seconden heb je hier in gestoken?
Kun je nagaan dat deze onzin ook nog vergoed wordt door onze belastingcenten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:44 schreef Chriz2k het volgende:
Hey, en ik dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]
ik heb al 1 lid van m'n sekte !
![]()
ja maar eerst 2 delen lang doen alsof er een derde foto komt natuurlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:46 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Leuk he
Misschien moet ik er maar nog eentje uploaden, ze schijnen er nogal veel waarde aan te hechten
Tuurlijk, je moet ze eerst een beetje hongerig maken hequote:Op vrijdag 1 september 2006 17:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja maar eerst 2 delen lang doen alsof er een derde foto komt natuurlijk
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet ze eerst een beetje hongerig maken he
Welkom op Fokquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:17 schreef Nee het volgende:
Als het volgens Chriz2k gewoon een kerel is, waarom zit iedereen daar dan op te geilen?
Wat boeit mij dat nou?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:17 schreef Nee het volgende:
Als het volgens Chriz2k gewoon een kerel is, waarom zit iedereen daar dan op te geilen?
Precies, alsof meningen er toe doen op FOK.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou?
als er maar een lekker wijf op die foto's staat
Het idee dat je een stijve krijgt van een omgebouwd mens klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou?
als er maar een lekker wijf op die foto's staat
Enigszins latente gevoelens waarschijnlijk hè.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:58 schreef Nee het volgende:
Het idee dat je een stijve krijgt van een omgebouwd mens klopt gewoon niet.
Sowieso is dit gewoon een belediging voor moedernatuur.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:44 schreef Maikuuul het volgende:
Bloot voor de cam of niet, iedereen weet dat meisjes 13+ hun kutje scheren :/
Hun schaamhaar.quote:Op maandag 4 september 2006 10:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Wat valt er dan al te scheren dan?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
Is die 2e foto een close-up van je vingers ofzo?.
Poe Poe.quote:Op maandag 4 september 2006 12:28 schreef Cubewoods het volgende:
Der zijn tepels in der fotoboek gepost boys. Snel zoeke!
Geen fucking bloot oor muts.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 13:48 schreef Kiteless het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Look at me, I'm ugly."![]()
quote:
graag gedaanquote:Op maandag 4 september 2006 13:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee wacht ik neem het terug!!
![]()
Mijn ogen, wat doe je?![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 14:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Door dat plaatje te posten ben je er zelf ook een. Sukkel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |