Zie het nu ook. vaag, hoop dat de IA nog wel even afgerond kan worden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:49 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Nederland inderdaad niet meer in het lijstje staan, ik hoop maar niet dat we om de één of andere reden met opzet zijn verwijderd.![]()
leuk, dan is het binnen no-time het nieuwe G-starquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als we maar een groot aantal winkels hier krijgen
Ik vraag me af waarom ze NL er uit gehaald hebben! Heb ze al gemaild, maar ze zijn niet zo snel met replyen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:36 schreef Mert het volgende:
[..]
Zie het nu ook. vaag, hoop dat de IA nog wel even afgerond kan worden.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
leuk, dan is het binnen no-time het nieuwe G-star
sowieso moet je het ook niet overdrijven, zoals sommige mensen (ook/vooral hier) die gelijk jassen, truien, broeken, polo's, t-shirfs, overhemden gaan kopen... Paar dingen is leuk, maar je hele kledingkast inrichten met alleen maar A&F gaat ook te ver.
Ik had dat pas ook. Gewoon een paar keer achter elkaar gebeld en toen lukte het wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:39 schreef Lexiun het volgende:
nou het probleem is dat ik ten alle tijden een antwoordappraat krijg waarop ze zeggen dat ze dicht zijn en vragen of ik morgen 8am wil terug bellen. Ik geloof dat ze in NYC zitten dus dat is 8 uur vroeger dan hier wat zou betekenen met wat speling meegrekend dat ze rond 5 uur wel op zouden moeten nemen... MAAR NEE
Nee, jammer genoeg nietquote:Op donderdag 28 september 2006 17:58 schreef mwuhaha het volgende:
Als ik een ander topic goed begrepen heb, is het probleem tussen A&F en de douane bij Fedex dat de douane originele certificaten wilt, en A&F alleen certificaten faxt.
@Mert of Postman,
Is er geen mogelijkheid om het via een andere koerier dan Fedex te laten verlopen?
"minder regels, minder bureaucratie.." ik hoor het Balkie nog zeggen vandaagquote:
erm wat heeft dat met belasting te maken?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
"minder regels, minder bureaucratie.." ik hoor het Balkie nog zeggen vandaag
omdat het gaat om belastingen/invoerrrechten van staatswege opgelegd. nederland moet weer heet enige land zijn die extra regels stelt, waardoor het bedrijven met extra werk (en dus kosten) opzadeltquote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Repeat het volgende:
erm wat heeft dat met belasting te maken?
met dingen kopen in het buitenland loop je altijd kans dat dick mol je te pakken krijgt. Of je het nou door dhl, ups, fedex laat verschepen of zelf in je koffer stopt.
nyc is 6 uur eerderquote:Op donderdag 28 september 2006 16:39 schreef Lexiun het volgende:
nou het probleem is dat ik ten alle tijden een antwoordappraat krijg waarop ze zeggen dat ze dicht zijn en vragen of ik morgen 8am wil terug bellen. Ik geloof dat ze in NYC zitten dus dat is 8 uur vroeger dan hier wat zou betekenen met wat speling meegrekend dat ze rond 5 uur wel op zouden moeten nemen... MAAR NEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |