erm wat heeft dat met belasting te maken?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
"minder regels, minder bureaucratie.." ik hoor het Balkie nog zeggen vandaag
omdat het gaat om belastingen/invoerrrechten van staatswege opgelegd. nederland moet weer heet enige land zijn die extra regels stelt, waardoor het bedrijven met extra werk (en dus kosten) opzadeltquote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Repeat het volgende:
erm wat heeft dat met belasting te maken?
met dingen kopen in het buitenland loop je altijd kans dat dick mol je te pakken krijgt. Of je het nou door dhl, ups, fedex laat verschepen of zelf in je koffer stopt.
nyc is 6 uur eerderquote:Op donderdag 28 september 2006 16:39 schreef Lexiun het volgende:
nou het probleem is dat ik ten alle tijden een antwoordappraat krijg waarop ze zeggen dat ze dicht zijn en vragen of ik morgen 8am wil terug bellen. Ik geloof dat ze in NYC zitten dus dat is 8 uur vroeger dan hier wat zou betekenen met wat speling meegrekend dat ze rond 5 uur wel op zouden moeten nemen... MAAR NEE
A&F levert momenteel niet meer aan Nederland.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:26 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik vind het wel weer eens tijd worden voor een inkoopactie
Ik wil deze wel van je overnemen als je hem nog hebtquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
(ik hoop dat dit hier mag?)
Ik heb bij de laatste IA van Postman het volgende shirt gekocht in maat L
[afbeelding]
helaas is dit shirt toch iets te groot voor me (1.87m 78kg)
hij is 1x gedragen en gewassen, voor 40 euro mag ie weg
ophalen in Hilversum heeft voorrang, anders gratis verzendkosten
En België?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef schatje het volgende:
A&F levert momenteel niet meer aan Nederland.
heb je dan ook een credit card die in belgië is ingeschreven.... Bij billing adres kan je ook niet Nederland invullen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:49 schreef Lexiun het volgende:
Ja belgie leveren ze wel aan, Nederland is op dit moment een probleem met de douane, die wil certificiaten zien (volgens het tel gesprek dat ik met ze had). Dus de mogelijkheid om een postbus te nemen in belgie waarna het hier word heen gezonden/opgehaald is mogelijk
Ik heb wel interessequote:Op vrijdag 29 september 2006 19:19 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
hetzelfde verhaal+prijs geldt voor de volgende Long Sleeve Knit
[afbeelding]
ik ga voortaan maar voor de M
Als Nichevo hem niet wil hebben, dan wil ik hem welquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
(ik hoop dat dit hier mag?)
Ik heb bij de laatste IA van Postman het volgende shirt gekocht in maat L
[afbeelding]
helaas is dit shirt toch iets te groot voor me (1.87m 78kg)
hij is 1x gedragen en gewassen, voor 40 euro mag ie weg
ophalen in Hilversum heeft voorrang, anders gratis verzendkosten
Overhemd is weg, die long sleeve is er nog wel als iemand interesse heeftquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als Nichevo hem niet wil hebben, dan wil ik hem wel.
Bij Hollister staat Nederland nog wel in het lijstje, al staat m'n order al 3 dagen op pending... ben benieuwdquote:Op donderdag 28 september 2006 16:04 schreef Adelante het volgende:
Geen idee. Alle Nederlandse orders zijn gecancelled door A&F en HollisterHet is afwachten opo een reactie.
Ik was er een tijdje geleden nog, en sommige overhemden voelde raar aan, niet echt zacht zeg maar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:20 schreef Dizer het volgende:
Ik was vandaag bij de America Today voor zo een overhemd... die lijken veel op die van A&F... maar heb ze niet eens gepast... het is toch anders
America Today lijkt er heel veel op ook hun kleding met zeg maar waar de maten staan bijna het zelfde als A&F, opzich wel leuke winkel in enschede hebben ze nog wat oude A&F shirts liggen. Ze hebben ook van die amerikaanse snoep dingen liggen die hier niet te krijgen zijn en rootbier wtf dat ook mag zijn maar de verkoper wou het me aansmeren. Iemand die weet hoe het smaakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:20 schreef Dizer het volgende:
Ik was vandaag bij de America Today voor zo een overhemd... die lijken veel op die van A&F... maar heb ze niet eens gepast... het is toch anders
Gewoon keer proberenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
America Today lijkt er heel veel op ook hun kleding met zeg maar waar de maten staan bijna het zelfde als A&F, opzich wel leuke winkel in enschede hebben ze nog wat oude A&F shirts liggen. Ze hebben ook van die amerikaanse snoep dingen liggen die hier niet te krijgen zijn en rootbier wtf dat ook mag zijn maar de verkoper wou het me aansmeren. Iemand die weet hoe het smaakt.
Bron van het probleem ligt:quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:29 schreef Lexiun het volgende:
Mensen vroeg me voor de duidelijkheid af waar het probleem van het importeren nu zat, zit dat nu bij FEDEX nederland of ligt het aan iets aanders. Als het FEDEX nederlands is ga ik eens met hun contact opnemen van hoe en wat, want ik heb het idee dat dit een behoorlijke tijd kan gaan duren voor we weer kunnen bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |