Ah wat liefquote:Op zondag 26 november 2006 13:30 schreef m@x het volgende:
Ik weet niet of die patroontjes ook online staan. Volgens mij kan je via deze site wel een aantal patronen krijgen.
Ik denk dat iken Kai met de beste wil van de wereld niet meekrijg naar die creabeurs Maneki. Ik zal hun site eens in de gaten houden want volgens mij hebben ze die dingen wel vaker. Toch?
Piep!
[afbeelding] [afbeelding]
Doen wequote:Op zondag 26 november 2006 14:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ah wat liefIk wil ook leren haken
Ze hebben in april weer zo`n weekend M@x, we kunnen dan ook samen gaan en de mannen met de kinders laten? Ik had vandaag willen gaan maar oudste is ziek en dan ben ik niet op m`n gemak als ik weg ben.
Dankjewel voor de tip! M'n lief zit er warm bij na twee avondjes doorbreienquote:Op maandag 20 november 2006 13:16 schreef anneja het volgende:
[..]
Het is echt dodelijk simpel, alleen maar recht breien. 't Is de Tychus van knitty (www.knitty.com) maar dan wel iets kleiner dan hun patroon want dat valt een beetje groot
Ik gebruik daar spanen dozen (Xenos) voor, beschilderd met afbeeldingen van het geboortekaartjequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:31 schreef m@x het volgende:
Ik ben nu aan het kijken of ik een knuffeltje kan haken en als er iemand in mijn omgeving nu nog even snel een klein meisje maakt dan ga ik aan hetzelfde jurkje als Lishe beginnen. En ik heb net bedacht dat ik een soort van "memorybox" voor Kai wil maken met bijvoorbeeld zijn eerste pakje etc. erin. Ik zag op tv zoiets langskomen en ik vond het wel een heel leuk idee.
Ik heb een paar jaar terug voor mijn verjaardag een mooie mand gevraagd waar ik speciale dingen instop voor Christanquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:48 schreef Githa het volgende:
Memorybox is leukik heb er ook een voor Jordy alleen moet de box nog een beetje box worden
dat is nu nog gewoon de 'blije doos'vanuit de zwangerschap
dus als je tips hebt.
Maneki, die zijn ook gaaf!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:39 schreef E.T. het volgende:
Ik vind dat zo leuk, zulke dozen!
Ik zie alleen mezelf nog niet die afbeelding van kaartje naar doos overzetten![]()
*pomtiedom*quote:Op woensdag 29 november 2006 13:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Maneki, die zijn ook gaaf!
ET, vergroten onder het kopieerapparaat en dan met carbonpapier overzetten op de doos. Heel simpel.
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
*pomtiedom*
waarom kom ik nou zelf nooit op van die briljante oplossingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |