Ja, dat was zij..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was zij niet dat mens wat de laatste negerzoen gaf?
en dat maak je van streek?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Tikorev het volgende:
Matige nieuwslezer en nogal racistisch ingesteld zoals bleek bij een "Flits Journaal" tijdens de laatste Olympische Winterspelen. Na de gouden race van Erben Wennemars:
Henry Schut: "Ik begreep dat jij niet voor Erben was?"
Aldith Hunkar: "Nee, ik was voor Shani Davis"
Henry Schut: "ow"
Aldith Hunkar: "Ja, ik moet toch een beetje voor een brother zijn"
Haar voorkeur was dus blijkbaar gebaseerd op huidskleur. Beetje jammer is dat...![]()
In TRV zit ik, dus dat komt best goed. Kan niet wachten op je vakantieverhaal.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:29 schreef presentatrice het volgende:
Misschien wel... als de andere posters niet meer zo lelijk doen tegen mij, want ik ben best wel liefffffff....![]()
Die kon nooit haar hoofd stilhouden, zat constant te schudden, zo vet irritantquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vind 'r wel een goede nieuwslezeres eigenlijk.
Beter dan die Annette van Trigt die ze daar een tijdje hebben gehad.![]()
Je hebt ECHT kriebel aan je zak van haar he?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Tikorev het volgende:
Matige nieuwslezer en nogal racistisch ingesteld zoals bleek bij een "Flits Journaal" tijdens de laatste Olympische Winterspelen. Na de gouden race van Erben Wennemars:
Haar voorkeur was dus blijkbaar gebaseerd op huidskleur. Beetje jammer is dat...![]()
Oh jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:04 schreef Devlinsect het volgende:
Een tijd geleden zij ze dit:
Al dit en meer straks op het journaal om 20.00 uur.
Humor heeft ze wel![]()
je kan het ook opvatten als een geintje. Zou bijna denken dat er iets mis is met jouw manier van denken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Tikorev het volgende:
Het was geen geintje, maar gemeend. Moet je voorstellen dat Shani Davis had gewonnen en Henry Schut had gezegd: "Ik was voor Joey Cheek, want dat is ook een blanke". Ik vind gewoon dat een objectieve nieuwslezer niet racistisch hoort te zijn zoals Aldith Hunkar. Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
je kan het ook opvatten als een geintje.
"In een grijs verleden..."quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Die had toch vroeger onwijs lekkere tieten?
Nee hoor, het zat zelfs in De Wereld Draait Door. En als je daar in komt, heb je het helemaal gemaakt! Ik ben dus in zwang... joepieeee!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
, waarschijnlijk was jij de enige die, die woordgrap begreep
![]()
Was het een bewuste grap, of toeval?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:50 schreef presentatrice het volgende:
[..]
Nee hoor, het zat zelfs in De Wereld Draait Door. En als je daar in komt, heb je het helemaal gemaakt! Ik ben dus in zwang... joepieeee!
Hoe was het in Jamaica?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:50 schreef presentatrice het volgende:
Nee hoor, het zat zelfs in De Wereld Draait Door. En als je daar in komt, heb je het helemaal gemaakt! Ik ben dus in zwang... joepieeee!
hey, aldith! ik heb je als msn avatar gezet omdat ik je grappig vindquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:50 schreef presentatrice het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds Patty Brard in je avatar. Of is dat de grap?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:37 schreef Koewam het volgende:
[..]
hey, aldith! ik heb je als msn avatar gezet omdat ik je grappig vind
Hoe zou het toch komenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:01 schreef classpc het volgende:
Helaas heeft de NOS mijn plan voor een sexy 10-uur Journaal nooit doorgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |