Nope, you lost me.quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:00 schreef BwennieBren het volgende:
Geen Dietrich, geen Hepburn
Hintje: Chinatown, 3 days of the Condor, Network, The Towering Inferno en Don Juan DeMarco
haha!quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:03 schreef Asmodian het volgende:
(en ik ben ook echt weg nu, dus ik ben bang dat iemand anders een vraag zal moeten stellen)
Wijs dan ff iemand aan ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:03 schreef Asmodian het volgende:
(en ik ben ook echt weg nu, dus ik ben bang dat iemand anders een vraag zal moeten stellen)
Rock van Papersquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:10 schreef Cora het volgende:
Ik wil wel een vraag doen hoor die niemand weet.
In het spelletje Rock Paper Scissors
Wie wint van wie?
Moet wel in het engels hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:12 schreef BwennieBren het volgende:
schaar wint van papier, papier wint van steen, en steen wint weer van schaar meen ik. zoiets?
ja tuurlijk..., hoezo (in t Engels bedoel ik) ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:13 schreef Cora het volgende:
[..]
Moet wel in het engels hoor.
Verder is het goed.
Je kent het dus?
Jullie spelen dat ook elke dag?quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:13 schreef Zeurberus het volgende:
Rock van Papers
Scissors van Paper
Rock van Scissors
Nee neem af en toe een dag vrij om triviant te spelen, het moet immers niet je leven leiden he!quote:
Laat maarquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:14 schreef BwennieBren het volgende:
Anyway ik ga ook zo slapen, maar lieve Cora, wil je je vraag nog in bold zetten plse? Staat zo gezellig?
[..]
ja tuurlijk..., hoezo?
Ja, niet zenuwachtig worden lieverd, het komt allemaal best goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:18 schreef BwennieBren het volgende:
Cora, geef je nog punten lieverd? Hetzij aan mijn Nederlandse versie, hetzij aan Zeurberus Engelse versie? Graag dan ook in bold?
Hmmm, dat slaat als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:15 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nee neem af en toe een dag vrij om triviant te spelen, het moet immers niet je leven leiden he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |