Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Ghehequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:35 schreef Tiemie het volgende:
Wat een lelijke lapo in 't vorige deel zeg..
En dan is die TT ook nog slecht jezus ik ben toe aan bierquote:
Same here.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan is die TT ook nog slecht jezus ik ben toe aan bier![]()
Jop dat was misshoneyquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Was die lapo in het vorige deel die ... weet ik veel wie die gesoept is naast Maikuuul??
Wees blij dat er geen Grolsch meer is... das echtquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Same here..
Maar er is geen grolsch meer. Alleen m'n pa heeft nog bier. En dat opzuipen staat gelijk aan zelfmoord geloof ik.![]()
misshoney ja. Diequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Was die lapo in het vorige deel die ... weet ik veel wie die gesoept is naast Maikuuul??
Ook JIJ kunt te ver gaan PSquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen Grolsch meer is... das echtbier.
Keej...quote:
Erg hequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:42 schreef Sebasser het volgende:
Kinderen naar bed, hoertjes de deur uit.
en twee nachtbagger topic's
Grolsch is koppijn en boerenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:41 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ook JIJ kunt te ver gaan PS.
cultuurbarbaar.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef Qunix het volgende:
deze is beter maar de op zuigt
Baggertjequote:
Grolsch is geweldig. Die smaak, die geur heeeeerlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Grolsch is koppijn en boeren
Maar nog wel steeds een beetje lief toch?
Ik heb heulmaal niet gezegd dat ik ging slapenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Baggertje
Jij was 3 uur geleden al slapen zei je.![]()
Als ik die kop zie dan denk ik dat die gesoept is door aldie soep foto'squote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Onze Misshoney dames en heren!
Grolsh gaat er pas in na 10 Freddy's of 10 vriendenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Grolsch is geweldig. Die smaak, die geur heeeeerlijk.
zelfs wel meer dan een beetje.![]()
Ik hoop voor haar dat 't gesoept is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik die kop zie dan denk ik dat die gesoept is door aldie soep foto's![]()
Het drinken is geen straf... maar daarnaquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Grolsch is geweldig. Die smaak, die geur heeeeerlijk.
zelfs wel meer dan een beetje.![]()
Jullie zijn gewoon niets gewent joh.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Grolsh gaat er pas in na 10 Freddy's of 10 vrienden![]()
Die rechtse ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik die kop zie dan denk ik dat die gesoept is door aldie soep foto's![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het drinken is geen straf... maar daarna
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon niets gewent joh..
Je hebt mazzzel dat ik geen zin heb om terug te zoeken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb heulmaal niet gezegd dat ik ging slapen
Nou, nee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat 't gesoept is..
hoiquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik kom trouwens net terug van mauro.
Was wel gezwellig daar.
Internet provider héquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:46 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand een goeie provider omg. Amsterdam waar telefonie erbij zit (geen kabel ajb)?
Ik had gezegda dta ik zo wegging!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt mazzzel dat ik geen zin heb om terug te zoeken.
Damnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |