Zal Merkel, morgen een bloemtje sturenquote:Forbes: Merkel machtigste vrouw
Bondskanselier Angela Merkel is de machtigste vrouw ter wereld. Volgens het Amerikaanse zakenblad Forbes heeft ze meer macht dan de Amerikaanse minister Rice. Merkel heeft Rice verstoten van de toppositie op de lijst met machtigste vrouwen die Forbes voor het derde jaar achtereen publiceert.
Rice voerde de lijst de afgelopen twee jaar aan. Nu staat ze tweede, gevolgd door de Chinese vice-premier Wu Yi. De toptien bestaat verder uit Amerikaanse zakenvrouwen.
De hoogstgenoteerde Nederlandse op de Forbes-lijst is eurocommissaris Neelie Kroes. Zij staat op nummer 38.
Ik bedoel, post iets algemeens wat jij leuk vindquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is toch ook logisch dat merkel op nummer 1 staat... ze is een "staatshoofd"
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:27 schreef djenneke het volgende:
De kapper heeft mijn haar te kort geknipt
Ik zal em morgen een bloemetje sturen.quote:AMSTERDAM - Een 46-jarige Nederlander is woensdag aan de Italiaanse zijde van de 4.049 meter hoge berg Piz Bernina doodgevroren. De man was met zijn kompaan verdwaald na te zijn overvallen door mist en hevige sneeuwval. Dat heeft de Zwitserse politie donderdag bekendgemaakt.
De twee mannen, ervaren bergbeklimmers met een goede uitrusting, waren juist bezig aan de afdaling van de berg toen het weer plotseling omsloeg. De mannen moesten de nacht buiten in de kou doorbrengen, doordat ze een berghut waar ze slechts vijfhonderd meter vandaan waren niet konden vinden.
Een van de twee slaagde er na een zoektocht van vier uur toch in de hut te vinden. Hij schakelde hulp in voor de man die was achtergebleven. Die was al overleden toen reddingswerkers hem vonden.
Das zwarte humor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik zal em morgen een bloemetje sturen.
samen uit, samen thuisquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik zal em morgen een bloemetje sturen.
GVD, Ik kan niet lezenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Hoop, dat je kan lezen verder doei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |