wat goed? en waar vandaan kreeg jij dat gevoel?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oh mijn gevoel zat dan in de buurt! ik dacht 28
.
Oh, slechts 3 jaar ouder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
wat goed? en waar vandaan kreeg jij dat gevoel?
Ja 30 kilometer ofzo, in Hoorn. maar goed ook, want in mijn oude straat werd na 5 jaar paalrot aangetroffenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ok leuk!! en nu woon je stukken verder?
ow Hoorn.. dat is zeker niet zover hier vandaan... maar wel leuker wonen lijkt mij in elk gevalquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja 30 kilometer ofzo, in Hoorn. maar goed ook, want in mijn oude straat werd na 5 jaar paalrot aangetroffen!
Deze heeft wél posts.quote:
Ik heb dat wel vakerquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat goed? en waar vandaan kreeg jij dat gevoel?
ja joh.. die Zaankanters zijn hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:10 schreef rompompom het volgende:
Ik kwam op verkansie nog twee dames uit Zaandam tegen trouwens. Was gezellig
Geen probleem, daarom opende ik 'm vast.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
enne sorry.. wist niet eens dat ik de laatste post had![]()
maar zou denk ik ook nog niet erg weten hoe ik een nieuwe moet maken
ok nou vind ik wel knap hoor, en ook interessant, daarom vroeg ik ernaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker... en ik weet echt niet hoe dat komt
.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:12 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja joh.. die Zaankanters zijn hartstikke gezellig
hoewel ik zelf vind dat het stug volk geworden is als ik het vergelijk met een jaar of 10 terug.
ok klinkt hetzelfde als op het forum waar ik vaker kom.. moet alleen die PI's dus in de gaten houdenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen probleem, daarom opende ik 'm vast.
In de openingspost staat rechtsonder een plaatje "BeF OP". Als je daarop klikt krijg je de code van de OP te zien. Die knipplak je naar een nieuw topic, titel en PI er bij, en klaar.
Maar dus alleen als je de laatste post van het volle deel had.
Ohjoh trouwensquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ok nou vind ik wel knap hoor, en ook interessant, daarom vroeg ik ernaar
ik voel ook veel aan, maar niet zo uit wat woorden die getypt zijn.
ok indien niet.. weltrusten alvast.. en wellicht tot morgenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef rompompom het volgende:
Ik ga effies afsluiten voor nu, wellicht dat ik later vannacht nog even terugkeer. Ik ben nog niet echt moe namelijk
Indien niet, welterusten en tot morgen!
degene die er geboren zijn en er dus al wonen van voor 10 jaar terug welquote:
Slaap lekker Hansjequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef rompompom het volgende:
Ik ga effies afsluiten voor nu, wellicht dat ik later vannacht nog even terugkeer. Ik ben nog niet echt moe namelijk
Indien niet, welterusten en tot morgen!
Ik zeg even niksquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
degene die er geboren zijn en er dus al wonen van voor 10 jaar terug wel![]()
Zoals ik al zei... Wat zij zegtquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
degene die er geboren zijn en er dus al wonen van voor 10 jaar terug wel![]()
10 Safari-7up's doen wonderen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vraag me af wat er gezellig aan jou is wel
ik ken dat pasar malam helemaal niet.. en dat aura fotografie vind ik wel moeilijker te geloven, maar als jij een gevoel hebt.. en dat blijkt vaak juist te zijn.. wees daar blij mee, en vertrouw erop!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ohjoh trouwens.
Ik was laatst op de pasar malam in Zaandam! daar heb ik mijn aura laten "fotograveren", en ik schijn volgens mijn foto paranormale gaven te hebben.
Pfft laat me niet lachen jijquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik post overal op Fok hoor, en hoef nergens bij te horen ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Pfft laat me niet lachen jij! jij bent anders hier het buitenbeentje niet ik
.
pfeww.. ik was heel even bang dat ik jou er tekort mee zou doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... Wat zij zegt!
Nee ik geloof er ook niet zo heel erg in, en van dat zat ik wel even raar te kijkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik ken dat pasar malam helemaal niet.. en dat aura fotografie vind ik wel moeilijker te geloven, maar als jij een gevoel hebt.. en dat blijkt vaak juist te zijn.. wees daar blij mee, en vertrouw erop!
er zijn maar weinig mensen die iets doen met het gevoel ze ingegeven krijgen
is het zo erg dan? maar misschien kijken we beide anders tegen gezelligheid aan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
pfeww.. ik was heel even bang dat ik jou er tekort mee zou doen
maar in Hoorn en omgeving (althans ik weet alleen van uit omgeving) is het wel nog zo.. dat men elkaar groet op straat.. en niet strak langs elkaar heen kijkt... of schrikt als iemand ze aankijkt en meteen weg gaat kijken.
Nee ik ben een buitenbeentje in dit topic, dat vind ze eng ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:23 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
is het zo erg dan? maar misschien kijken we beide anders tegen gezelligheid aan?
Hoorn kwam iig niet op Tv met probleemwijken, of pyromanen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:23 schreef JDude het volgende:
Hoorn is toch juist een crimineel kutdorp?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik ben een buitenbeentje in dit topic, dat vind ze eng ofzo![]()
Neuh, die heeft een ander [..] tagje.quote:
ja ik vind dat ook wel eens lastig.. maar blijf in elk geval altijd alert in zulk soort dingen, geloof niet alles.. sommige mensen zijn heel goed in mensenkennis door naar je te kijken... je houding etc.. dus is dan meer psychologischquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nee ik geloof er ook niet zo heel erg in, en van dat zat ik wel even raar te kijken. maar verder word mijn persoonlijkheid en mijn gevoel zo perfect omschreven dat ik begon te twijfelen of ik het nou wel moest gaan geloven of niet
.
Godver, heb je weer zo'n blauwe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Centraal.
Ik heb anders nog geen idee wie je bentquote:
Amateurquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh geef mij hem ik ben er al 5 kwijt in 2 weken
Ook wel meer dan 1.quote:
Ken je Biogarde?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen idee wie je bent.
Gooit ze met augurken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Christus Nikky heeft weer opvliegers![]()
Kuteinde wel als dat waar isquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Hai Drib.
Foutquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Hai Drib.
huh wie is Nikky?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Christus Nikky heeft weer opvliegers![]()
Nikky is Forum administrator hier,die kan eigenhandig mensen eraf knallenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
huh wie is Nikky?
ineens volg ik het allemaal niet zo meer.. dit is het nadeel van new oldbew zijn he
En zeg even wie je bent, want Bizz ligt onder haar bed nuquote:
ah ok.. en zijn er hier ook modjes aanwezig dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nikky is Forum administrator hier,die kan eigenhandig mensen eraf knallen
modjes kunnen alleen de kogel aangeven![]()
Undercover.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ah ok.. en zijn er hier ook modjes aanwezig dan?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ik mis haar ook ineens, was net gezellig aan het beppen met haarquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En zeg even wie je bent, want Bizz ligt onder haar bed nu![]()
Dat zijn die blauwe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ja ze moet even wennen aan ijzerhoer denk ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:35 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ik mis haar ook ineens, was net gezellig aan het beppen met haar
ik had begrepen dat er laatst ook veel veranderd was hier in de crew.. maar goed aangezien ik hier maar weinig kom.. en me volgens mij redelijk gedraag heb ik er niet echt mee te maken en me er dus ook niet in verdieptquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die onhandige clow is er ook 1 op R&P,en die hebben ze blauw gemaakt
Nee ik heb ook nooit geen last met modjesquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:36 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik had begrepen dat er laatst ook veel veranderd was hier in de crew.. maar goed aangezien ik hier maar weinig kom.. en me volgens mij redelijk gedraag heb ik er niet echt mee te maken en me er dus ook niet in verdiept
hmmz kan hij/zij zich niet gewoon een beetje bekend maken dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze moet even wennen aan ijzerhoer denk ik
Nou dat wel maar klonen word ik paranoia van altijdquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hmmz kan hij/zij zich niet gewoon een beetje bekend maken dan?
of was jij nou degene die het net ook al zo leuk vond om raadspelletjes te doen?
Kusje op je neusquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef JDude het volgende:
Bedtijd.
haha maar met de rest wel?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik heb ook nooit geen last met modjes![]()
trustenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef JDude het volgende:
Bedtijd.
ok danquote:
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:40 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ok dan..dat is dan ook wel de eerste indruk die je me geeft in elk geval
Dank u!quote:
kun je Bizz dan gerust stellen op 1 of andere manier, zodat zij weer terugkomt?quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:40 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ok dan..dat is dan ook wel de eerste indruk die je me geeft in elk geval
Zie je dat kan je ook weer niet hebben dan he'quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:41 schreef Ijzerboer het volgende:
Klon0?
iets met een O? hij doet steeds raar met die Oquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zie je dat kan je ook weer niet hebben dan he'![]()
AEquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
tja dat wilde ik jou nou ook vragen
ik ben AE![]()
O?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
iets met een O? hij doet steeds raar met die O
Ja ik zat ook al te denken over die Oquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maar wat niet is kan nog komen he
Oplettenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
afkorting van Angel-Eyez
nou vertel jij eerst even![]()
Dan nogquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Als C_C nou even een ipscan regelt
ja kennelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Soort CSI voor gevorderden dit![]()
Ben je een kerelquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:49 schreef Ijzerboer het volgende:
[..]
Nog steeds aan het werk, bedoelde ik meer![]()
dan blijf ik hier alleen achterquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga even klonend op de bank hang wacht even
Goed punt welquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef Ijzerboer het volgende:
[..]
Dat heb ik met vrouwen die een piemel in hun mond hebben.
maar ondertussen niet erg vinden als het de jouwe is uiteraardquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef Ijzerboer het volgende:
[..]
Dat heb ik met vrouwen die een piemel in hun mond hebben.
Nee dat lijkt me weer niet danquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maar ondertussen niet erg vinden als het de jouwe is uiteraard
nee niet handig.. tenzij je die pc aan laat staanquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef SPK het volgende:
Handig een download starten om 2 uur snachts die 2 uur duurt
maar goed hij is alweer weg... wel jammer dat jullie hem niet herkennenquote:
Julliequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maar goed hij is alweer weg... wel jammer dat jullie hem niet herkennen
ja zit je lekker... gaan ze allemaal pleitequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou ik zit wel beter op de bank nu![]()
Waar is iedereen trouwens
Nou nix er zat een kloon ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef ehqo het volgende:
Wat is er met BeF aan de hand?
ow ja de rest was al weg toen natuurlijk.. dat jij kloon was had ik inmiddels wel begrepenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef SPK het volgende:
[..]
Jullieik ben een kloon van Ghostdinges hoor
![]()
Als ik nou even niet post en jij roept heel hard Bizzquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja zit je lekker... gaan ze allemaal pleite![]()
vond het net zo gezellig.. Bizz zou toch terugkomen?
als jij het weet, weet ik het ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef ehqo het volgende:
Wat is er met BeF aan de hand?
ik was hier gisteren nogquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef ehqo het volgende:
I KKEN NIEMAND MEER!1
Nou ik lurk heel af en toe hier, ben toevallig blijven hangen nu evenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef ehqo het volgende:
I KKEN NIEMAND MEER!1
ow jij bent zo'n zelfde als ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou ik lurk heel af en toe hier, ben toevallig blijven hangen nu even
ja ik snap jequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:01 schreef ehqo het volgende:
c_c ook!.
Ik 'ken' jullie wel. Maar anders. Dan. Nou, en van dattum.
Ze is in dubio, vernam ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef SPK het volgende:
Maak Bizz nou niet wakker
Dan ben ik weer een noob nerd freak, of een combinatie van die 3
Ja. Dus. Enzo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:01 schreef ehqo het volgende:
c_c ook!.
Ik 'ken' jullie wel. Maar anders. Dan. Nou, en van dattum.
Och, ik raakte enkel in paniek. Ik ben autist en kan niet tegen dit soort verrassingen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ik snap je... en ik snap ook dat dat dan tegenvalt
en toen? nu ben je misselijk?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef ehqo het volgende:
Ik slikte per ongeluk tandpasta in.
Oh dat heb ik met klonen altijdquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Och, ik raakte enkel in paniek. Ik ben autist en kan niet tegen dit soort verrassingen.
Verkautismequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Over autisme gesproken, ik word verkouden.
en toen slikte je dus van schrik die tandpasta inquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Och, ik raakte enkel in paniek. Ik ben autist en kan niet tegen dit soort verrassingen.
Ik denk er even overquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Om de link tussen die 2 dingen te zien moet je autist zijn trouwens.
Geen autist toch verder?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef Neenetje het volgende:
Ik ben verkouden.
mwah ik zag het wel even.... maar wat zegt dat over mij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat je autist bentquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
mwah ik zag het wel even.... maar wat zegt dat over mij?![]()
![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
mwah ik zag het wel even.... maar wat zegt dat over mij?![]()
![]()
ik wil het er niet over hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:09 schreef Neenetje het volgende:
Damn.. het is alweer september..
Herfst is aanstaande. Koperen bossen, gele met rode paden. Gouden landschappen en een oranje horizon. En regen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:09 schreef Neenetje het volgende:
Damn.. het is alweer september..
wat het over mij zegt of?quote:
Nou, autisten hebben soms zo'n snottebel...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
jeetje iemand die van regen houdt.... ongelofelijk!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Herfst is aanstaande. Koperen bossen, gele met rode paden. Gouden landschappen en een oranje horizon. En regen..
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou, autisten hebben soms zo'n snottebel...
En die hebben verkouden mensen ook.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Herfst is aanstaande. Koperen bossen, gele met rode paden. Gouden landschappen en een oranje horizon. En regen..
Het zou zomaar kunnen. Ik ben geen autist, dus ik weet ook niet waar de link ligt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat het over mij zegt of?
nou als je goed verkouden bent.. kan je lichaam nog weleens raar doen.... hehe misschien beetje vergezocht, maar mijn verbeelding is altijd groot
De mensen die er niet van houden maken het extra leuk. Ik geniet van de misère. Des te natter en kouder nu, des te warmer en knusser straks, binnen. En ik vind het altijd een sensatie voor de zintuigen, gevoelswijs, maar ook hoe alles frisser ruikt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
jeetje iemand die van regen houdt.... ongelofelijk!!
dat vind ik echt bijzonder... wat is daar nou leuk aan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef SPK het volgende:
oh ik ben gek op regen herfst winter en donkerachtig kutweer
Ja precies ik lach me gek, als iedereen snel er doorheen gaat, ik geniet er echt vanquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
De mensen die er niet van houden maken het extra leuk. Ik geniet van de misère. Des te natter en kouder nu, des te warmer en knusser straks, binnen. En ik vind het altijd een sensatie voor de zintuigen, gevoelswijs, maar ook hoe alles frisser ruikt.
De geur van de regen, het frisse gevoel, harde windquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat vind ik echt bijzonder... wat is daar nou leuk aan?
ik vind die grijze dagen echt maar helemaal niks![]()
maar vraag me wel af wat jij erin ziet om het leuk te vinden
Wandelen door het park. En mensen die er doorheen moeten om thuis te komen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja precies ik lach me gek, als iedereen snel er doorheen gaat, ik geniet er echt van![]()
ok dat laatste kan ik het mee eens zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
De mensen die er niet van houden maken het extra leuk. Ik geniet van de misère. Des te natter en kouder nu, des te warmer en knusser straks, binnen. En ik vind het altijd een sensatie voor de zintuigen, gevoelswijs, maar ook hoe alles frisser ruikt.
Justin timberlake?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef Litso het volgende:
bitches love me cause they know that I can rock
bitches love me cause they know that I can rhyme
bitches love me cause they know that I can fuck
bitches love me cause they know that I'm on time
Ik ben het met je eens. Ik vind het ook absoluut niet erg dat die klotezomer eindelijk voorbij is. De hitte is zó niet mijn ding. Geef mij maar rotweerquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef ehqo het volgende:
Ik hou van onweer. En van sneeuw en vrieskou. Hoe imponerender het wolkendek, hoe liever ik naar buiten wil.
ja ok.. ik vind het allemaal mooi hoor, maar vooral als ik binnenzit.. ik hou niet van kou en zeker niet als het dan ook nog regent.. tot je botten aan toe koud zijn... brrr dat vind ik vreselijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef ehqo het volgende:
Ik hou van onweer. En van sneeuw en vrieskou. Hoe imponerender het wolkendek, hoe liever ik naar buiten wil.
De zomer heeft als voordeel de strakke blauwe hemels, en wolkjes af en toe. Maar daarin is de lente ook weer mooier. Zomer staat onderaan in de top4.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik vind het ook absoluut niet erg dat die klotezomer eindelijk voorbij is. De hitte is zó niet mijn ding. Geef mij maar rotweer.
Ik ben niet zo'n koukleum. Midwinter draag ik 2 shirts en een colbert, of iets.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:23 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ok.. ik vind het allemaal mooi hoor, maar vooral als ik binnenzit.. ik hou niet van kou en zeker niet als het dan ook nog regent.. tot je botten aan toe koud zijn... brrr dat vind ik vreselijk.
maar als er onweer in de lucht zit, kunnen de luchten erg mooi zijn ja
toch zie ik liever de lente en zomer.. groene omgeving.. mooie avondrode lucht
Ik ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef Angel-Eyez het volgende:
ik ben onder de indruk van jullie
en geef toe dat te warm ook niet leuk is... maar zo'n graadje of 25 mag ik wel graag hebben
maar ja heb altijd al gezegd dat ik in het verkeerde land geboren ben
De zomer is meestal te heet om te kunnen genieten. Inderdaad, de lente is perfect voor het zonnetje, de blauwe lucht de doorbrekende nieuwigheid in de natuur.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
De zomer heeft als voordeel de strakke blauwe hemels, en wolkjes af en toe. Maar daarin is de lente ook weer mooier. Zomer staat onderaan in de top4.
de zomers duren dan ook nooit langquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
De zomer heeft als voordeel de strakke blauwe hemels, en wolkjes af en toe. Maar daarin is de lente ook weer mooier. Zomer staat onderaan in de top4.
Oh jammer had dr welterusten willen wensen nogquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:28 schreef ehqo het volgende:
Bizz is op reis, naar het rijk van de dromenden, trouwens.
Einde mededeling.
ik ben een ontzettende koukleumquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n koukleum. Midwinter draag ik 2 shirts en een colbert, of iets.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik ben een ontzettende koukleum... van zo'n beetje september tot en met april slaapt deze dame het liefst met kruik in bed
![]()
haha ik val van de ene verbazing in de anderequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:27 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik ookIk had graag geboren willen worden, in een land waar het altijd koud is
![]()
mja die vind ik dan weer engquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:30 schreef SPK het volgende:
Ze hebben elektrische dekens tegenwoordig hoor
Ja dit is een rare reeks, heb je ook gewaarschuwdquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha ik val van de ene verbazing in de andere
en terechtquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef ehqo het volgende:
Alles en iedereen wil ook extra veel seks in de lente.
normaal gaat het er anders aan toe?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:31 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja dit is een rare reeks, heb je ook gewaarschuwd![]()
Ze doet al wel PI'squote:Op vrijdag 1 september 2006 02:33 schreef Litso het volgende:
AE, neem eens een usericon ofzo? Dat is veel fijner als je even vluchtig een heel topic terugleest.
hmmz okquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:33 schreef Litso het volgende:
AE, neem eens een usericon ofzo? Dat is veel fijner als je even vluchtig een heel topic terugleest.
en dat voor 2 avondjes meeposten.. vind ik al een hele vooruitgang.. maar moet eens kijken of ik wat kan doenquote:
Ja dat helpt een autist ook wennen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:33 schreef Litso het volgende:
Heb je niks gewoon uploaden naar Fok in het juiste formaatquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en dat voor 2 avondjes meeposten.. vind ik al een hele vooruitgang.. maar moet eens kijken of ik wat kan doen
Na weken, maanden, een lamgeslagen BeF.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:34 schreef rompompom het volgende:
Nog effies terug
Men heeft er aardig de vaart in vanavond zeg!
ja had er wel 1quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:35 schreef SPK het volgende:
[..]
Heb je niks gewoon uploaden naar Fok in het juiste formaat
ja die staan er al vanaf het beginquote:
Zegt wel iets jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja die staan er al vanaf het begin
maar op zich ben ik het er nog steed aardig mee eens
*geeftquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoi Hans, geef mij 's wat aandacht.
Nou je kan ook een gamefreak zijn met die textquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hehe ja.. zo leer je iemand nog eens kennen
haha ja dat zou wel heel zielig zijn trouwensquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:42 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou je kan ook een gamefreak zijn met die text![]()
Ja dat dan wel weerquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha ja dat zou wel heel zielig zijn trouwens![]()
![]()
Nog heel effies dan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maar ook heel lief
blijf je nog even?![]()
Staat er nog wat tegenover eigenlijk?quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef SPK het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet hoeft te werken
Hele dag dat gekwek over die charisteas
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef SPK het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet hoeft te werken
Hele dag dat gekwek over die charisteas
Ik heb nog ponypark Slagharen kaartjesquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik ook niet
maar wel vroeg opga naar Dolfinarium.. moet toch wat in je vakantie.. en 2 gratis kaartjes
ok danquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nog heel effies dan.
[..]
Staat er nog wat tegenover eigenlijk?
maar ja misschien vind je dit ook al zieligquote:
Ik vind niet zo maar zo snel iets, na 1 z'on zinnetjequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maar ja misschien vind je dit ook al zielig![]()
maar ik zie het positief hoor.. zelfs dat ook nog steeds
hmmz Slagharen is wel ietsje minder ja.. maar ja paarden is ook leukquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik heb nog ponypark Slagharen kaartjes,en mn vriending wilt nog ook
![]()
wat heb jij elke keer losse teksten.. snap er niets van... wat is tof?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:47 schreef Litso het volgende:
Tof.
Je icon.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat heb jij elke keer losse teksten.. snap er niets van... wat is tof?
nou dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:48 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik vind niet zo maar zo snel iets, na 1 z'on zinnetje
Maar Dolfinarium 2 kaartjes onderschrift
Een omnipresente tof.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat heb jij elke keer losse teksten.. snap er niets van... wat is tof?
Was dat een bewuste 'g' achter vriendin?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik heb nog ponypark Slagharen kaartjes,en mn vriending wilt nog ook
![]()
Tsja, jammer voor lullie dat Inter 'm niet wilde laten gaan. Maar na dat Teletekstbericht over de schulden waaruit bleek dat er van de 24 miljoen van K2 maar vijf te besteden viel, zag ik de bui al hangenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:46 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja die lui maken me af echt
Ik loop al weken over Cruz te zeuren
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ok dan![]()
enne ja we geven aandacht terug
ja ik had er niet zo bij stil gestaan, maar je opmerking was terecht... dus ik dacht ik zal je blij makenquote:
ah ok.. bedankt voor de verklaringquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef Litso het volgende:
En verder merk ik dat ik al tijden niks meer te melden heb in BeF, dus vandaar de losse flodders.
ben je zo druk?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Was dat een bewuste 'g' achter vriendin?
[..]
Tsja, jammer voor lullie dat Inter 'm niet wilde laten gaan. Maar na dat Teletekstbericht over de schulden waaruit bleek dat er van de 24 miljoen van K2 maar vijf te besteden viel, zag ik de bui al hangen
[..]
Ben je algeheel uitgeluld of alleen hier? Dat je denkt van pleur allemaal maar in de plomp met je josti-forum? Maar dat je je knopjes te spannend vindt om ze te laten zitten?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef Litso het volgende:
En verder merk ik dat ik al tijden niks meer te melden heb in BeF, dus vandaar de losse flodders.
ja best lastig als newbe... 'k word meteen maar in het diepe gegooid enzo..quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:51 schreef SPK het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen handleiding voor BEF maken ofzo
Ja die schulden was al helemaal wat, ik dacht jarenlang dat ze door niks te kopen, juist financieel heel gezond zouden zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Was dat een bewuste 'g' achter vriendin?
[..]
Tsja, jammer voor lullie dat Inter 'm niet wilde laten gaan. Maar na dat Teletekstbericht over de schulden waaruit bleek dat er van de 24 miljoen van K2 maar vijf te besteden viel, zag ik de bui al hangen
[..]
Nee man, dan kunnen we natuurlijk nooit newbies afzeiken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:51 schreef SPK het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen handleiding voor BEF maken ofzo
Mja dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee man, dan kunnen we natuurlijk nooit newbies afzeiken..
Ik ben juist aardig actief de laatste tijd op de rest van FOK!, ik heb laatst nog gesolliciteerd voor ONZ mod en ik merk dat ik steeds actiever deelneem in de discussies in SES in plaats van alleen meelezen en hier en daar bijsturen. En ik ben de afgelopen 2 weken met minstens 5 kloons actief geweest. Ik ben gewoon op BeF uitgekeken aan het raken, denk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ben je algeheel uitgeluld of alleen hier? Dat je denkt van pleur allemaal maar in de plomp met je josti-forum? Maar dat je je knopjes te spannend vindt om ze te laten zitten?
nou juist welquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee man, dan kunnen we natuurlijk nooit newbies afzeiken..
Dat terwijl BeF onze Cupido is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben juist aardig actief de laatste tijd op de rest van FOK!, ik heb laatst nog gesolliciteerd voor ONZ mod en ik merk dat ik steeds actiever deelneem in de discussies in SES in plaats van alleen meelezen en hier en daar bijsturen. En ik ben de afgelopen 2 weken met minstens 5 kloons actief geweest. Ik ben gewoon op BeF uitgekeken aan het raken, denk ik.
Nee, ik ben klaar met werken al, maar soms moet je anderen even de kans geven om hun mail te checken enzoquote:
Dat idee had ik ook jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:53 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja die schulden was al helemaal wat, ik dacht jarenlang dat ze door niks te kopen, juist financieel heel gezond zouden zijn![]()
Ja dat is het teken dat ze niet in de buurt is,ze leest vaak mee ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, ik ben klaar met werken al, maar soms moet je anderen even de kans geven om hun mail te checken enzo
[..]
Dat idee had ik ook ja
Maar hoe zit het nou met die 'g' achter vriendin, was die bewust of niet?
Ik zal er dan ook altijd met goede gevoelens aan terugdenken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat terwijl BeF onze Cupido is.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, ik ben klaar met werken al, maar soms moet je anderen even de kans geven om hun mail te checken enzo
[..]
Poep gebeurt. Volgens mij kan je het dan beter effe een tijdje laten liggen en dan zie je wel of het later weer 'gaat kriebelen'.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben juist aardig actief de laatste tijd op de rest van FOK!, ik heb laatst nog gesolliciteerd voor ONZ mod en ik merk dat ik steeds actiever deelneem in de discussies in SES in plaats van alleen meelezen en hier en daar bijsturen. En ik ben de afgelopen 2 weken met minstens 5 kloons actief geweest. Ik ben gewoon op BeF uitgekeken aan het raken, denk ik.
Nu kunnen we dat de hele tijd doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nou juist wel
want als ze dan iets niet goed doen... dan![]()
Kent ze al je klonen ook?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:57 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja dat is het teken dat ze niet in de buurt is,ze leest vaak mee ook![]()
ow... wat zijn jullie dan lief voor mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu kunnen we dat de hele tijd doen
Precies. Ik heb ook wel eens een paar maanden niet gefokt. En na een tijdje gaat het weer jeukenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Poep gebeurt. Volgens mij kan je het dan beter effe een tijdje laten liggen en dan zie je wel of het later weer 'gaat kriebelen'.
huh snap er niets van.. want Litso was toch laatste? maar goed ik ga een poging wagenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:01 schreef Litso het volgende:
Zou AE een nieuwe openenen of moet ik het doen? Ik zet het topic weer open zodat ze op deze vraag kan reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |