wat goed? en waar vandaan kreeg jij dat gevoel?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oh mijn gevoel zat dan in de buurt! ik dacht 28
.
Oh, slechts 3 jaar ouder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
wat goed? en waar vandaan kreeg jij dat gevoel?
Ja 30 kilometer ofzo, in Hoorn. maar goed ook, want in mijn oude straat werd na 5 jaar paalrot aangetroffenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ok leuk!! en nu woon je stukken verder?
ow Hoorn.. dat is zeker niet zover hier vandaan... maar wel leuker wonen lijkt mij in elk gevalquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja 30 kilometer ofzo, in Hoorn. maar goed ook, want in mijn oude straat werd na 5 jaar paalrot aangetroffen!
Deze heeft wél posts.quote:
Ik heb dat wel vakerquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat goed? en waar vandaan kreeg jij dat gevoel?
ja joh.. die Zaankanters zijn hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:10 schreef rompompom het volgende:
Ik kwam op verkansie nog twee dames uit Zaandam tegen trouwens. Was gezellig
Geen probleem, daarom opende ik 'm vast.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
enne sorry.. wist niet eens dat ik de laatste post had![]()
maar zou denk ik ook nog niet erg weten hoe ik een nieuwe moet maken
ok nou vind ik wel knap hoor, en ook interessant, daarom vroeg ik ernaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker... en ik weet echt niet hoe dat komt
.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:12 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja joh.. die Zaankanters zijn hartstikke gezellig
hoewel ik zelf vind dat het stug volk geworden is als ik het vergelijk met een jaar of 10 terug.
ok klinkt hetzelfde als op het forum waar ik vaker kom.. moet alleen die PI's dus in de gaten houdenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen probleem, daarom opende ik 'm vast.
In de openingspost staat rechtsonder een plaatje "BeF OP". Als je daarop klikt krijg je de code van de OP te zien. Die knipplak je naar een nieuw topic, titel en PI er bij, en klaar.
Maar dus alleen als je de laatste post van het volle deel had.
Ohjoh trouwensquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ok nou vind ik wel knap hoor, en ook interessant, daarom vroeg ik ernaar
ik voel ook veel aan, maar niet zo uit wat woorden die getypt zijn.
ok indien niet.. weltrusten alvast.. en wellicht tot morgenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef rompompom het volgende:
Ik ga effies afsluiten voor nu, wellicht dat ik later vannacht nog even terugkeer. Ik ben nog niet echt moe namelijk
Indien niet, welterusten en tot morgen!
degene die er geboren zijn en er dus al wonen van voor 10 jaar terug welquote:
Slaap lekker Hansjequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef rompompom het volgende:
Ik ga effies afsluiten voor nu, wellicht dat ik later vannacht nog even terugkeer. Ik ben nog niet echt moe namelijk
Indien niet, welterusten en tot morgen!
Ik zeg even niksquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
degene die er geboren zijn en er dus al wonen van voor 10 jaar terug wel![]()
Zoals ik al zei... Wat zij zegtquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
degene die er geboren zijn en er dus al wonen van voor 10 jaar terug wel![]()
10 Safari-7up's doen wonderen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vraag me af wat er gezellig aan jou is wel
ik ken dat pasar malam helemaal niet.. en dat aura fotografie vind ik wel moeilijker te geloven, maar als jij een gevoel hebt.. en dat blijkt vaak juist te zijn.. wees daar blij mee, en vertrouw erop!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ohjoh trouwens.
Ik was laatst op de pasar malam in Zaandam! daar heb ik mijn aura laten "fotograveren", en ik schijn volgens mijn foto paranormale gaven te hebben.
Pfft laat me niet lachen jijquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik post overal op Fok hoor, en hoef nergens bij te horen ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Pfft laat me niet lachen jij! jij bent anders hier het buitenbeentje niet ik
.
pfeww.. ik was heel even bang dat ik jou er tekort mee zou doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... Wat zij zegt!
Nee ik geloof er ook niet zo heel erg in, en van dat zat ik wel even raar te kijkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik ken dat pasar malam helemaal niet.. en dat aura fotografie vind ik wel moeilijker te geloven, maar als jij een gevoel hebt.. en dat blijkt vaak juist te zijn.. wees daar blij mee, en vertrouw erop!
er zijn maar weinig mensen die iets doen met het gevoel ze ingegeven krijgen
is het zo erg dan? maar misschien kijken we beide anders tegen gezelligheid aan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
pfeww.. ik was heel even bang dat ik jou er tekort mee zou doen
maar in Hoorn en omgeving (althans ik weet alleen van uit omgeving) is het wel nog zo.. dat men elkaar groet op straat.. en niet strak langs elkaar heen kijkt... of schrikt als iemand ze aankijkt en meteen weg gaat kijken.
Nee ik ben een buitenbeentje in dit topic, dat vind ze eng ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:23 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
is het zo erg dan? maar misschien kijken we beide anders tegen gezelligheid aan?
Hoorn kwam iig niet op Tv met probleemwijken, of pyromanen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:23 schreef JDude het volgende:
Hoorn is toch juist een crimineel kutdorp?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik ben een buitenbeentje in dit topic, dat vind ze eng ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |