quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben murp en ik kom eens kijken hier.![]()
bier?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:49 schreef Chanty87 het volgende:
Gezellig. Een biertopic en er komen gelijk allemaal nieuwelingen op af
ik kom een biertje bij je doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:51 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb nog een aantal kratten in de GAM SC voorraadschuur staan, genoeg dus!
Nog geen avond echt geslapen deze week, vandaag ook maar weer een kleine 5.5 uur.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:13 schreef Laniboekje het volgende:
Morgen op deze brakke vrijdagochtend 1 september.
![]()
Voor jou dus ook een brakke vrijdagochtend!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nog geen avond echt geslapen deze week, vandaag ook maar weer een kleine 5.5 uur.
Jaweeel!quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Morguh. Chanty's en bier gaan niet samen.![]()
Kom de taart maar halenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jaweeel!
GEFELI FOK! GAMESWe worden toch zeker wel getrakteerd of niet?
![]()
Ziek is ziek toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
Weet iemand nog goede sites waar vacatures opstaan?. Ik ben echt fucking ziek en heb m'n werk net afgebeld. Volgens mij waren ze er niet zo blij mee namelijk verwaht dat ik snel van ze af ben
Ziek van zijn werk waarschijnlijk.quote:
"Wijzigingen worden niet meer per telefoon behandeld."quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chanty? Ik denk dat je beter morgen aan de telefoon kan gaan hangen, mailen duurt veuls te lang.
Na het sturen van een e-mail kreeg ik dit terug:quote:Ik bel de infolijn. "Wijzingingen kunt u niet meer per telefoon doorgeven... Gebruik de website"
|
\/
Ik naar de website:
Correspondentienummer: ****
Wachtwoord: ???
|
\/
Vraag wachtwoord aan... Formulier invullen....Je krijg je wachtwoord binnen een week via een brief thuis gestuurd!!!
|
\/
week later: Inloggen. Correspondentienummer & Wachtwoord.. -> "Je hebt nu een inlogCODE nodig.. Deze code is verzonden via SMS naar het verkeerde nummer!!!
|
\/
Wijzig 06 nummer: "om je 06 nummer te wijzingen heb je de "Wijzingingcode mobiel nummer" nodig.. Deze staat in de brief samen met het wachtwoord voor IBG.... Ik toets de wijzingscode in... "beantwoord nu je geheime vraag".. WTF!!!!
|
\/
"Een bevestigings e-mail is nu verzonden naar je e-mail adres. Je kunt nu inloggen....
Correspondentienummer & wachtwoord ingevult.... "Beantwoord nu je geheime vraag".... "Een inlogCODE is per SMS naar je 06 nummer gestuurd...".... "vul nu de inlogcode in"..
|
\/
"U bent ingelogd". JEEH... Ik wil nu dus iets wijzingen.. Blijkbaar kun je die wijzingin helemaal niet doorgeven via die site!!!!...
|
\/
Ik bel de infolijn. "Wijzingingen kunt u niet meer per telefoon doorgeven... Gebruik de website" FUCK YOU!!!!... "Druk op een 0 om met iemand te spreken." 0!!!!.
|
\/
"mmhhh... eehh... Dan heeft iemand hier blijkbaar iets fout ingevult... Wat je nu moet doen is naar onze website gaan en een e-mail sturen waarin je het probleem uitlegt. Tot ziens.'
Meer nummersquote:Wij proberen uw mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Uw mail hebben wij geregistreerd onder nummer: 3135679.
I wishquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
^Aanstellerietus
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:34 schreef BMH het volgende:
[..]
"Wijzigingen worden niet meer per telefoon behandeld."
[..]
Na het sturen van een e-mail kreeg ik dit terug:
[..]
Meer nummers
nou, het hele gezeik met sms-codes en wijzigingscodes en wachtwoorden en geheime vragen klinkt mij anders heel bekend in de oren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:39 schreef Morthill het volgende:
[..]Ik heb nooit problemen gehad hiermee
Nou dan.. Dan kun je alles nog doenquote:
Ja ik kan ook wel gamen, maar ik had beloofd dat ik ging werken vandaag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Nou dan.. Dan kun je alles nog doenGewoon wat para's slikken.. Hiermee onderdruk je de koorts wel wat (waardoor de iets langer ziek blijft), maar voel je je wel goed genoeg om te gamen.
Halleau, met griep moet je juist op bed liggen uitrusten. Je lichaam is als een gek bezig om tegen het virus te vechten, en daardoor moet je juist rustig aan doen. Veel thee drinken en vitamientjes nemen MMaRsuquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Nou dan.. Dan kun je alles nog doenGewoon wat para's slikken.. Hiermee onderdruk je de koorts wel wat (waardoor de iets langer ziek blijft), maar voel je je wel goed genoeg om te gamen.
je hoeft volgens mij niet per se op bed te gaan liggen, je moet het gewoon rustig aan doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Halleau, met griep moet je juist op bed liggen uitrusten. Je lichaam is als een gek bezig om tegen het virus te vechten, en daardoor moet je juist rustig aan doen. Veel thee drinken en vitamientjes nemen MMaRsu![]()
![]()
Hmm ja eet wel appels en bananen enzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Halleau, met griep moet je juist op bed liggen uitrusten. Je lichaam is als een gek bezig om tegen het virus te vechten, en daardoor moet je juist rustig aan doen. Veel thee drinken en vitamientjes nemen MMaRsu![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:14 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
je hoeft volgens mij niet per se op bed te gaan liggen, je moet het gewoon rustig aan doen.
quote:Uitzieken is de beste remedie tegen griep. Zorg voor voldoende (nacht)rust, warmte en ontspanning. Als u koorts heeft, is het belangrijk dat u voldoende drinkt en in bed blijft. Neem de tijd om rustig uit te zieken. Als u te vroeg weer aan de slag gaat, kunnen de ziekteverschijnselen terugkomen. Geneesmiddelen zijn niet nodig. Rust is het beste medicijn.
Roosvicee MultiVitquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef moomoo het volgende:
pfeh!
gelukkig ben ik nooit ziek, anders moest ik ook nog eens fruit gaan eten.
Eerste schooldag?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjongejongejongejonge!
![]()
Jullie kunnen me na vandaag echt bijelkaar opvegen, wat heb ik groffe,fokking, tyfus hekel aan school!
Zo.
![]()
Wat was dan zo kut?quote:
Alles!quote:
Niet echt handig in het laatste jaar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:13 schreef BMH het volgende:
Kies een andere opleiding. punt
Das gewoon HBO. Als je wil dat er iets goed gebeurd moet je het echt zelf regelen. Aan medestudenten en docenten heb je toch weinig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alles!
- Docenten zijn niet voorbereid
- School heeft niks geregeld
- Tentamens zijn weer verrot geregeld
- Omgerekend 72u extra naast de normale vakken studeren om alles te behalen in 1 periode
- Studenten die lopen te kutten omdat ze niet meer zeker zijn van de juiste keuze
- Mensen van ICT die weer niet weten wat ze doen
- Nieuwe concierges die video-apparatuur mollen
- Weer zelf achter alles aan blijven hollen omdat er anders niks gebeurd
Was woensdag nog in Breda, fijne stad als je 2 en een half uur moet reizen om er te komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:47 schreef Chanty87 het volgende:
Aww LaniEn ik was nog zo ongeveer bij je in de buurt vandaag! Ging shoppen voor laarzen in Breda, niet geslaagd
Heeft mijn aanwezigheid niet echt een goede invloed gehad dan
Spatie ontbreekt tussen bij en elkaar, groffe is fout, spatie na een komma gemist, tyfushekel moet één woord zijn... Tsk tsk tsk. Ik zou mn geld gaan terugvragenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjongejongejongejonge!
![]()
Jullie kunnen me na vandaag echt bijelkaar opvegen, wat heb ik groffe,fokking, tyfus hekel aan school!
Zo.
![]()
Ik ga vandaag SR kopenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:40 schreef MMaRsu het volgende:
Royyyyyyyyyyyyyy wat is er?
- hoeveel sta ik nu?quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:06 schreef Laniboekje het volgende:
Wat las ik nu beste jongeman? Dat je Saint's Row gaat kopen? Mijn waardering voor jou is net weer iets gezakt.
En dat was in januari he? Kutquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijtgeraakt bij - 198642582359494
Klopt, maar ik heb wel respect voor je motivatie om toch nog een halfjaar doorgezet te hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat was in januari he? KutDat maak ik nooit meer goed
om 8 uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
Een biertje zou er nu wel in gaan.
Ik blijf mn best doen. Ooit. Op een mooie dag. Als de zon schijnt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb wel respect voor je motivatie om toch nog een halfjaar doorgezet te hebben.
Ben ik stiekem even blij dat de zon nog de komende weken/maanden niet zal schijnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik blijf mn best doen. Ooit. Op een mooie dag. Als de zon schijnt.
trend voor de regio/plaats: Bredaquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben ik stiekem even blij dat de zon nog de komende weken/maanden niet zal schijnen.
Pessimistquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
Kan je nu al melden dat de voorspelling niet klopt:
Maximum temperatuur 18 °C
Zwaar bewolkt en regenbuien.
En ik hou mijn hart vast voor de rest van september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |