kamper's vehikel?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:43 schreef Firefly18 het volgende:
pooier, johnnie, bouwvakkers ferrari.
wat wil je nog meer horen??
Jij begrijpt het, want over 10 jaar zijn er wel weer coolere autos te koop waar we nog geen weet van hebben... Dus, pauper bak to bequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef ooge het volgende:
ik bedoel termen als 'pauper-p.i.m.p. & snackbar eigenaar' slaan nergens op, 10 jaar gelden was dit gewoon een brute kar.
dan is dit [afbeelding] (als voorbeeldje) over x aantal jaar ook een pauper bak ondanks dat hij niet minder snel is dan modernere luxe sportwagens
Die bak is gemaakt voor jouwquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:11 schreef ikwisthetbeter het volgende:
Ik ging ervanuit dat deze auto klasse en stijl uitstraalde terwijl een vriend mij raaskalde dat dit een
regelrechte pooierbak zou zijn!!
Dank voor jullie input, ik heb het marktplaats bod zojuist verwijderd.
Veel geld hebben kan iedere boerenlul. Stijl hebben is veel moeilijker en laat je juist vrijwel nooit zien met een hele dure auto. Sterker nog, het is IMHO meer stijl om ontzettend veel geld te hebben en dan in een tweedehands bruin-metallic Toyota te rijden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:11 schreef ikwisthetbeter het volgende:
Ik ging ervanuit dat deze auto klasse en stijl uitstraalde terwijl een vriend mij raaskalde dat dit een
Shit he, beinvloedbare zielepoot!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:11 schreef ikwisthetbeter het volgende:
ik vermoed dat dit dus een bouwvakkert/gokkastfiliaalhouder/p.i.m.p/sjon is die zijn aankoop verdedigtquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef tong_poh het volgende:
Als je hem mooi vindt moet je hem gewoon kopen. Over zoveel auto's wordt er gezegd, dat ze een patserbak zijn of kampbak. Je zult nooit een auto vinden die iedereen mooi vindt.
Mijn tip: koop hem en fuck de rest. Ik denk dat je best veel plezier aan die auto kunt beleven.
Heb je het over mij of over de TS?quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef soppig het volgende:
[..]
ik vermoed dat dit dus een bouwvakkert/gokkastfiliaalhouder/p.i.m.p/sjon is die zijn aankoop verdedigt
Om vervolgens een andere auto ermee te kopen uiteraard.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:12 schreef SlideAway het volgende:
Een auto waarvan wij allemaal zouden willen dat we 'm konden betalen.
Iemand die in de jaren '90 veel geld heeft verdiend en toen besloot deze auto, toen het beste van het beste, te kopen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:35 schreef ikwisthetbeter het volgende:
Kleine discussie met een dierbare vriend en heb dringend jullie mening nodig!
Bestudeer even onderstaande fotos van de Mercedes SL500..
Nu de vraag: hoe stel jij de eigenaar van deze auto voor? Wat voor persoon is dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
Shoot!
Ervan uitgaande dat je van autos houdt: wat is dan het nut van veel geld hebben?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:29 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Veel geld hebben kan iedere boerenlul. Stijl hebben is veel moeilijker en laat je juist vrijwel nooit zien met een hele dure auto. Sterker nog, het is IMHO meer stijl om ontzettend veel geld te hebben en dan in een tweedehands bruin-metallic Toyota te rijden.
waarom heeft dan niet iedere boerenlul veel geldquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:29 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Veel geld hebben kan iedere boerenlul.
Omhooggevallen patatboerquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:35 schreef ikwisthetbeter het volgende:
Nu de vraag: hoe stel jij de eigenaar van deze auto voor? Wat voor persoon is dit?
Motors?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:11 schreef octopussy het volgende:
2 BMW motors
quote:
Motors.quote:mo·tor (de ~ (m.), ~en/~s)
1 machine waarin energie wordt omgezet in beweegkracht
2 motorfiets
3 inspirator, stuwende kracht
Ja, duits dus fout.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:11 schreef octopussy het volgende:
Mijn schoonouders hebben die auto![]()
hij: 54 jarige duitser, hoge pief bij een grote organisatie, groot huis in wassenaar
zij: 50 jarige duitserin, hoeft niet te werken, tweede huis in oostenrijk
bezitten ook nog een mercedes station, 2 BMW motors en nog een zooitje kinderen die verwend worden tot en met (en ik daar ook van profiteeromdat ik zo goed voor hun jongste zoon zorg).
En...voldoen ze aan het profiel?????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |