quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:41 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
De mijne is leuk gebracht de jouwe niet
Maar jij bent ook nog een n00b dus je moet nog veel leren![]()
Dat komt omdat je een kneus bent.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:42 schreef Acryl het volgende:ik heb een minderwaardigheidscomplexje
kop opquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:42 schreef Acryl het volgende:ik heb een minderwaardigheidscomplexje
Die eerste wil ik wel meenemen voor een liftquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
Een paar plaatjes voor het vermaak![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hehe, ik weet wie t zegt (typed)quote:
op je honden sleequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:42 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Die eerste wil ik wel meenemen voor een lift![]()
![]()
Ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
fok tegenwind, die neem ik zelfs mee achterop de fiets
Hoi, mede-gitarist.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Joehoe
goedemorgenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Joehoe
quote:
Bierquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
Tot laters mensen, ik ga eerst even wat eten![]()
eet smakelijk!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
Tot laters mensen, ik ga eerst even wat eten![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
sjit net beneden een biertje gehaald is ie nu al kwijt.
Even opstaan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
sjit net beneden een biertje gehaald is ie nu al kwijt.
Een naamtopicquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef Bierbroeder het volgende:
RELLEN!!!!!!!!!
Rel hier Burbo kapot!
odysseuzzz, burbo noemde me een kneus... hellup muh, ik ben maar een arm Acrylkippetjequote:
En terecht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef Acryl het volgende:
[..]
odysseuzzz, burbo noemde me een kneus... hellup muh, ik ben maar een arm Acrylkippetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |