gezelligquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:03 schreef dndiek het volgende:
De cursus die ik zou gaan volgen op de 18e gaat niet door dus de kans dat ik kom is weer groter
Loop niet zo te zeuren over wel of niet komen diekie.... gewoon komen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:03 schreef dndiek het volgende:
De cursus die ik zou gaan volgen op de 18e gaat niet door dus de kans dat ik kom is weer groter
we zullen zienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeuren over wel of niet komen diekie.... gewoon komen!
quote:
Ze staat in het grote boek heb ik vernomenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:55 schreef pascalheister het volgende:
ben je soms stout geweest bloem?
haha nee hoor.. Maar de "echt" .. Die van tv zeg maar.. komt aan hier..quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:55 schreef pascalheister het volgende:
ben je soms stout geweest bloem?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:54 schreef Blumchen het volgende:
Hey.. Is dit nou niet de datum dat sinterklaas aankomt? Want dit jaar komt tie namelijk bij ons![]()
Voor mij is Middelburg nog steeds hier.. Bijna heel mijn familie woont er, en ik heb er ook het langst van mijn leven door gebrachtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier, hier, hier... Hier is Vlissingen Bloem! Middelburg is dáár....
Dat is in mijn bedrijf opgenomenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/nps/sinterklaasjournaal/
Maar dan heb je nog alle tijd om naar Utrecht te reizen, lijkt me
Same here.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:03 schreef dndiek het volgende:
oke lieve jasper.. wat jij wiltquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar nu ben je Vlissingse! En dat is beter dan Middelburgse.
doen jullie dezelfde cursus?quote:
Zo'n spiegel met opdrukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Same here.
Trouwens nog iemand (student of zo) belangstelling voor een ca. 40 x 50 cm grote Duvel spiegel?
Doe hem weg, zou hem makkelijk mee kunnen nemen voor een geinteresseerde.
denk het nietquote:
Nordic Walking, altijd gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |