Je bent geen mod hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 15:34 schreef Verbal het volgende:
Dan moet je dat vooral blijven doen
V.
Inmiddels denk ik dat ook:quote:Op woensdag 6 september 2006 11:23 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld refereert hij met zijn gefluit naar de film..
Bron Telegraaf.quote:In Big Brother zit dit keer een bewoner met extreem-rechtse sympathieën. De 19-jarige Etiënne, die samen met zijn vader Marcel in het Big Brother-huis bivakkeert, blijkt op internet een CU2-profiel te hebben gehad dat onder meer het logo van het internationale netwerk van neonazi's Blood & Honour bevatte.
Het profiel, onder de naam 'Hollandsetrots', is net gewist, maar klik hier voor de Google-cache. Er is een foto te zien waarop hij de Hitlergroet doet.
Het profiel van Etiënne leek veel op de standaard-profielen die hardcorehouse-liefhebbers er op nahouden. Zo was te lezen dat American History X, een keiharde film over Amerikaanse skinheads, zijn favoriete film is.
Nee maar dan hebben ze 3 bier op en zijn ze niet meer in staat de rest van de film te volgen.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:46 schreef Frank-NL het volgende:
Ik begrijp dat ook nooit met AH X. Stoppen al die wazi's met kijken zodra die neger is gecurbt?
Waardoor ze het moraal van de film niet meekrijgen en dom blijven.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee maar dan hebben ze 3 bier op en zijn ze niet meer in staat de rest van de film te volgen.
Zijn oma komt uit Indonesië, waarschijnlijk is zijn moeder halfbloedje (denk ik).quote:Op zondag 17 september 2006 12:51 schreef blue_sky het volgende:
Weet iemand trouwens hoe zijn moeder eruit ziet? Zou het kunnen dat hij is geadopteerd? Hij lijkt totaal niet op zijn vader, kijk maar naar verschil van lengte in ....En als ie geadopteerd is moet ie wel verdomde zijn bek gaan houden met zijn rechtse gedoe, want hij ziet er zelf niet echt Nederlands uit die loser met zijn miniatuur pikkie. Vraag me af of ie ooit wel een vrouw heeft kunnen bevredigen met dat dingetje...
Ik hoop het van ganser harte, heb me nog nooooooooooooooooit zo aan een BB-bewoner geërgerd!quote:Op zondag 17 september 2006 10:12 schreef Nostalgist het volgende:
De laatste dag voor deze loser.
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Hij vindt MILFjes wel erg lekker zo te zien
quote:Op maandag 25 september 2006 16:55 schreef spriet het volgende:
ie nu GEGROEID????
ff mijn vergrootglas pakken
ik geloof het nog steeds niet, zal wel gefotoshopped zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |