abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41380001
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van donderdag 31 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_41380336
e10 zegt nu dat hij min of meer een vriendin heeft buiten het huis.
e10, de zusjes, sem en mich, marlies praten nu over vreemdgaan
tijn zegt: ik word nog liever door mn vriendin in mn bek gescheten dan dat ik vreemd ga
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:08:53 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41380451
Tijn: "Hoe vaak heb jij seks gehad?"
Micheline: "Ik heb eigenlijk maar 2 vriendjes gehad. Ik heb met 4 jongens seks gehad en met twee verkering"
Sabrina: "Barry is mijn zevende"

Micheline: "Van Etienne weten we het ook al. 25!"
Marlies: "25?? En hij is net 19"
Etienne: "Ik weet bij wijze van spreken niet eens meer of het lekker was of niet"
Sabrina: "Met één was mijn beste vriend. Daarna gingen we niet meer met elkaar om. Hij was altijd al verliefd op mij. We deden alles samen."
Marlies: "Netjes hoor. En jij Eg?"
Egbert: "Ja, dat ga ik niet zeggen hoor"
Tijn; "Mijn ouders volgens mij alleen met elkaar"
Marlies: "Geweldig!"
Monique: "Hoezo is dat geweldig Marlies?"
Marlies: "Ik vind het op zich heel mooi. Ik zou willen dat ik meteen de ware had gevonden"

Etienne: "Ik heb ook een vriendin, maar die is een beetje moeilijk"
Micheline: "Heb jij een vriendin? Dat wist ik helemaal niet"
Etienne: "Ja, maar ik ben het huis in gegaan zo van 'we zien wel'. Maar ik hou wel echt van haar"

Dan komt het op vreemdgaan.

Tijn: "Ik heb nog liever dat ze je in je bek schijten dan dat ze vreemdgaan"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41381480

Tijn en Sabrina zijn aan het zaklopen met een vuilniszak.
pi_41382157
Etienne en Marcel hebben het over het stemmen. Etienne vindt dat Tijn een schijnheilig spelletje speelt en vindt hem de sterkste schakel uit de 'andere' groep. Hij wilt Tijn dus ook eruit hebben. Hij wil ook dat 'hun' groepje met 3 man op de een stemt en met de andere 3 op iemand anders.

Het noodrantsoen is gearriveerd en het is allerminst karig te noemen. De bewoners zijn dan ook dolblij.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41382657

Het zojuist gekregen noodrantsoen

Tijn en Rik hebben ook een eigen "rantsoen" gekregen bestaande uit allerlei luxueus eten, drank en veel sigaretten. Dat mogen ze echter niet delen met de anderen.
pi_41384044
Sabrina heeft haar tieten verbrand tijdens het douchen en de bewoners komen even kijken. Na wat zalfjes en verschillende adviezen van de bewoners geeft BB een advies via het plasma scherm.

Plaatje van Saviour.

Sabrina onder de douche : Ik ben roodborstje.
Hierna krijgen we weer 4 gele ogen te zien op de streams.
*The End
pi_41384234
Alle streams zijn nu uit.
Het gele oog is nu zichtbaar.
The power of beauty
  vrijdag 1 september 2006 @ 01:47:48 #9
155255 BEEF-lover
BEEF! are gonna wreck it.
pi_41384251
Alle cams staan uit. Weet alleen niet waarom....
  vrijdag 1 september 2006 @ 01:49:52 #10
155255 BEEF-lover
BEEF! are gonna wreck it.
pi_41384310
Alles doet het weer...
pi_41384421
Sabrina heeft blijkbaar een blaar op haar tieten en Tijn vraagt aan BB voor Calendula zalf. Ze mogen van BB even niks erop smeren.
Via het plasmascherm wordt aangegeven dat de dokter niet komt en dat Sabrina moet blijven koelen en maar een pijnstiller moet slikken.
Tijn werpt zich op als edele ridder en zit minstens een uur met een kartonnetje te wapperen om de tieten van Sabrina af te koelen.

[ Bericht 17% gewijzigd door ThaSandman op 01-09-2006 03:21:32 ]
*The End
pi_41387373
Iedereen slaapt nog.
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:47:57 #13
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_41387567
marcel gaat naar de toilet
en daarna gaat e10 naar de toilet
pi_41388826
De eerste bewoners gaan volgens mij langzaam wakker worden. Op stream 3 en 4 zie ik veel gewoel onder de dekens...
pi_41389184
Nu lijkt iedereen toch wel weer in diepe slaap
pi_41389247
De haan kraait...
pi_41389465
E10 is er als eerste uit. Janine staat haar tanden te poetsen. De zusjes komen er ook langzaam uit. Sabrina heeft nog veel last van haar verbrande borsten. E10 aaitzachtjes over haar hoofd.
pi_41389656
Er worden over en weer wat korte gesprekjes over de spelletjes van gisteravond gevoerd.
pi_41392915
groepje etienne zit in de keuken, terwijl hilde afkickverschijnselen heeft. ze is heel trots dat ze voor het ontbijt niet heeft gerookt, maar beaamt wel dat ze heel sjagrijnig is door het niet roken
marlies, semih, tijn en marcia hebben een heel inhoudelijk gesprek over schrijvers, schuldgevoel en het wel of niet veroordelen van mensen om wat ze doen. Tijn heeft heel veel gereisd en haalt verhalen aan over monniken, semih en marlies hebben heel veel gelezen en komen met verhalen over boeken, marcia heeft spychologie gestudeerd en komt met praktijkverhalen. het is heel interessant om te volgen.
pi_41395973
Er wordt wat met een "bal" op lege conservenblikken gegooid, er zijn wat mensen in de badkamer en Rik is bezig om alle dames van vers geepilieerde wenkbrauwen te voorzien.
pi_41399197
Tijn vertelt over een vriendinnetje (Ellen) dat hij ooit gehad heeft. Hij ging erheen met de trein en heeft iedereen toen in de trein verteld, hoe verliefd hij was.

Hij heeft zich nooit echt thuis gevoeld bij de ouders van het meisje, hij had nooit het idee dat hij met zijn schoenen uit, op de bank kon gaan hangen.

Hij at daar bij wijze van spreken, een cracker met vork en mes.

De ouders hadden ook allebei een auto, dat in tegenstelling tot zijn eigen ouders, die gewoon samen een auto hadden.

Iedere keer als hij het nummer "Niet of nooit geweest" van Acda en de Munnik hoort, vraagt hij zich af, hoe het met haar is.

Jaren later heeft hij nog contact met haar gehad, en vertelde ze hem dat ze samenwoonde, en dat het allemaal goed ging. Tijn was daar blij om.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41402486
Etienne zit zich nu op alle mogelijke manieren te verdedigen omdat hij heeft gezegd dat hij vind dat als een meisje met een heel kort rokje voor je staat te bukken dat ze erom vraagt om in de billen geknepen te worden én hij vind het juist extra stom als ze daarna overdreven hysterisch tegen je gaan schelden en slaan.
Iedereen gaat er natuurlijk zwaar tegenin en nu heeft hij ongeveer 40x tijdens zijn verdediging gezegd "ik doe dat niet hoor, maar iemand die ik ken die blablabla..." en zo heeft hij nu al verschillende voorbeelden gegeven waarin anderen iets deden en dan zegt hij erbij dat het meisje aan het uitdagen was.
Vooral het moment tussen Etienne en Semih was geweldig, Semih kwam namelijk uit de keuken en mengde zich in het gesprek en hoorde (nadat Etienne het al tig keer had gezegd) dat Etienne zei "als een meisje 10x voor mij gaat bukken dan daagt ze het gewoon uit en vind ik het niet raar als je aan haar billen zit", waarop Semih zegt "Maar welk meisje gaat er nou 10x voor je bukken?" (hij denkt natuurlijk laat die Etienne maar lekker doorgaan, die zich alleen maar voor schut)
En als klap op de vuurpijl zegt Etienne daarna ook nog "ja echt, een vriend van mij stond aan de bar en dat meisje ging gewoon 10x voor hem bukken, dus toen kneep ie er maar in"
(over wie hebben we het nou echt Etienne..)

Een tip voor Etienne: please keep talking!
pi_41403759
het eten is op. de broers hebben een biefstukje gegeten en de rest knakworst en uien
pi_41404037
De groepen proberen wat te mengen, dit heeft tot gevolg dat marcia een gesprek van jeroen en milica aanvult. dit gesprek ging over kledingcode en een eventuele sollicitatie van jeroen bij marcel. nadat marcel had gezegd, dat hij graag ergens binnenkomt en op eigen nivo praat begint marcia over haar baan als account manager.
het gesprek van jeroen en marcel valt een beetje stil als marcia ook nog vertelt dat ze een tijdje psychologie heeft gedaan en er nu over zit te denken om terug te gaan naar die studie omdat ze de psychologie zo mist. Het is niet echt een hartelijk gesprek want jeroen valt ook een beetje stil, jammer wel want marcia doet haar best, maar jeroen en milica kunnen het geloof ik niet zo volgen.
pi_41404118
het gesprek tussen marcia en jeroen gaat nog even door en ze leggen om de beurt uit wat hun werk inhoudt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')