abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:40:33 #151
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41388307
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:39 schreef fuckbuddy het volgende:
en blijven lachen die amsterdammers.
Mijn optiek de verkeerde man verpatst..
In mijn optiek niet, dus ik blijf zeker lachen!!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:40:45 #152
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41388310
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:35 schreef BoNi het volgende:

[..]

MONTANA, ik heb respect voor jouw engelengeduld....
Volgens mij is dit de 537e keer dit je dit uitlegt... (ik kan er natuurlijk iets naast zitten)
De topics gaan zo hard, dat ik ook niet kan verwachten dat men de vorige topics nog even rustig doorneemt en mijn motivatie leest, daarom nogmaals deze uitleg. Wil er namelijk alles aan doen dat Patrick Kluivert niet wordt uitgeloten door de FOK!kers hier, want hij kan er niets aan doen, men moet zijn overstap naar PSV begrijpen. Verplaats je in de situatie van Patrick Kluivert, dan kan je toch niet anders dan voor PSV uitkomen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41388343
hij had vorig jaar gewoon lekker naar ajax moeten komen!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:44:41 #154
53851 BoNi
pi_41388359
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De topics gaan zo hard, dat ik ook niet kan verwachten dat men de vorige topics nog even rustig doorneemt en mijn motivatie leest, daarom nogmaals deze uitleg. Wil er namelijk alles aan doen dat Patrick Kluivert niet wordt uitgeloten door de FOK!kers hier, want hij kan er niets aan doen, men moet zijn overstap naar PSV begrijpen. Verplaats je in de situatie van Patrick Kluivert, dan kan je toch niet anders dan voor PSV uitkomen?
Ik ben het volkomen met je eens, maar volgens mij is het een eindeloze discussie.... Het gaat om een bepaald gevoel dat je bij deze transfer krijgt en dat gevoel is imo niet te veranderen door erover te discussieren. Ik ben erg benieuwd naar (en een beetje bang voor) de reactie op Kluivert als psv naar Amsterdam komt...
Schitterend!
pi_41388373
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Concreet wel, ja. PSV was de enige club die hem een aanbieding deed, het aandurfde. De naam van Patrick Kluivert is in het buitenland natuurlijk nogal afgebrokkeld de laatste jaren, iedere club weet van zijn blessuregevoeligheid en daarom is hij van veel lijstjes geschrapt. Toen 31 augustus 2006 dichterbij kwam, moest Patrick Kluivert gewoon een keuze maken: nóg langer afwachten in de hoop dat er nog een club zich meldt op 31 augustus 2006 in de avonduren of ingaan op de kans die PSV hem biedt, uiteindelijk heeft hij in mijn ogen een logische keuze gemaakt en ik verwijt hem dan ook niets.
Tja, zo kun je alles wat krom is wel rechtlullen. Hij had de keuze uit meerdere clubs, zou nooit naar een andere club dan Ajax gaan en om het geld had ie het pas echt niet hoeven doen. Het is een bewuste keuze die je hem als persoon aan mag rekenen.
pi_41388375

Uit het F'noord topic!

Djezus
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_41388454
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
Neem beide niets kwalijk, Patrick Kluivert moest kiezen tussen Valencia B en PSV, terwijl Angelos Harry Charisteas moest kiezen tussen een invallersrol bij Ajax (de komende twee jaar) of een basisplaats bij Feyenoord. Patrick Kluivert kreeg geen aanbieding van Ajax, dus is het geen verraad en Angelos Harry Charisteas speelde tekort en te weinig bij Ajax om Feyenoord echt als aartsrivaal te zien. Niets aan de hand dus, we gaan het allemaal op eigen kracht doen!
woord, ik ben het gezeur en gezeik van deze internetsupportjes over pat en harry meer dan zat. Stelletje huilebalken zijn jullie, jaloerse bloedhonden.
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:52:41 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41388476
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

Tja, zo kun je alles wat krom is wel rechtlullen. Hij had de keuze uit meerdere clubs, zou nooit naar een andere club dan Ajax gaan en om het geld had ie het pas echt niet hoeven doen. Het is een bewuste keuze die je hem als persoon aan mag rekenen.
Waar haal jij vandaan dat Patrick Kluivert naar meerdere clubs kon? Er was belangstelling, maar dat betekent nog niet dat er een contract is aangeboden. De deadline kwam steeds sneller dichterbij, Patrick Kluivert zag zichzelf al tot en met de winterstop voetballen met 18/19-jarige talentjes in Valencia B en als dan PSV zich meldt, moet hij dan weigeren in verband met zijn Ajax-verleden? Patrick Kluivert wil zich bewijzen, hij had ook net als Winston Bogarde zijn (ongetwijfeld) riante salaris kunnen blijven opstrijken tot het einde van zijn contract en trainen en spelen in Valencia B, maar dat wilde hij niet en daar heb ik alleen maar respect voor. Wanneer Patrick Kluivert tijdens Ajax - PSV wordt getrakeerd op het massaal fluitconcert, dan schaam ik me diep als Ajax-supporter en ik hoop dan ook dat het niet zal gebeuren!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:52:43 #159
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41388477
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:38 schreef BoNi het volgende:

[..]

Anastasiou is ook weleens leuk ingevallen en heeft wat goals geforceerd, feit blijft gewoon dat Charisteas (voorlopig) geen kans meer maakte op een basisplaats en te duur was om op de bank/ tribune te houden.
Ik zie Babel niet het hele seizoen op linksbuiten spelen omdat hij als buitenspeler te weinig brengt en zie in hem ook een erg sterk breekijzer. Hetzelfde geldt voor Poepon.
babel is een betere invaller op de flanken, zeker niet in de punt ( nog niet ). Harry had ook een geweldig gemiddelde als hij wel speelde.

Ik ben ook voor Babel vanaf rechts. Dan moet hij wel buitenom, dat is minder voorspelbaar, hier was hij ook gevaarlijk tegen Nac. Met perez op links die veel naar binnen komt, kan Urby er als back mooi over heen komen.

Feit is gewoon dat Charisteas een spits was van (internationaal) redelijk niveau, dan hadden ze veel beter Rosenberg kunnen verpatsen want daar heb je al helemaal niets aan. Je hebt op de flanken immers Babel,Perez,Mauro,De Mul, Kron-Delhi,Mitea en dadelijk komt door Goossens bij op links en misschien nog wel wat talent.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41388519
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:30 schreef BoNi het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis stonden Rosenberg, Babel en zelfs Poepon in de pikorde boven Charisteas indien Huntelaar wegvalt.
Dan kon je toch kluivert aantrekken als je weet dat Harry weg gaat.. kost je niks meer dan het verblijf van Harry in Amsterdam zou kosten.
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:55:49 #161
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41388532
Heel dat Pikorde verhaal is bullshit want Harry is gewoon beter als die 3.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_41388560
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat Patrick Kluivert naar meerdere clubs kon? Er was belangstelling, maar dat betekent nog niet dat er een contract is aangeboden. De deadline kwam steeds sneller dichterbij, Patrick Kluivert zag zichzelf al tot en met de winterstop voetballen met 18/19-jarige talentjes in Valencia B en als dan PSV zich meldt, moet hij dan weigeren in verband met zijn Ajax-verleden? Patrick Kluivert wil zich bewijzen, hij had ook net als Winston Bogarde zijn (ongetwijfeld) riante salaris kunnen blijven opstrijken tot het einde van zijn contract en trainen en spelen in Valencia B, maar dat wilde hij niet en daar heb ik alleen maar respect voor. Wanneer Patrick Kluivert tijdens Ajax - PSV wordt getrakeerd op het massaal fluitconcert, dan schaam ik me diep als Ajax-supporter en ik hoop dan ook dat het niet zal gebeuren!
Ik denk niet dat ie uitgefloten zal worden, maar dat hangt helemaal van hemzelf af denk ik.
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:57:55 #163
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41388578
OMG, Harry naar Feyenoord.. ik zag het gisteravond op teletekst. Maar dat kwam even uit het niets (voor mij) zeg! Ik zie Harry ook helemaal niet als Feyenoorder, daar is hij toch veel te vriendelijk voor..

Och, het is een goede voetballer, en ik gun hem een goed seizoen bij Feyenoord (wat nog geen goed seizoen voor Feyenoord zelf betekent..).

Echt vaag in ieder geval. Zo eens even in het Feyenoord topic kijken
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_41388609
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:57 schreef Cheiron het volgende:
OMG, Harry naar Feyenoord.. ik zag het gisteravond op teletekst. Maar dat kwam even uit het niets (voor mij) zeg! Ik zie Harry ook helemaal niet als Feyenoorder, daar is hij toch veel te vriendelijk voor..

Och, het is een goede voetballer, en ik gun hem een goed seizoen bij Feyenoord (wat nog geen goed seizoen voor Feyenoord zelf betekent..).

Die gozer is gewoon daar gedumpt...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:05:06 #165
53851 BoNi
pi_41388718
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef Sethje het volgende:

[..]

babel is een betere invaller op de flanken, zeker niet in de punt ( nog niet ). Harry had ook een geweldig gemiddelde als hij wel speelde.

Ik ben ook voor Babel vanaf rechts. Dan moet hij wel buitenom, dat is minder voorspelbaar, hier was hij ook gevaarlijk tegen Nac. Met perez op links die veel naar binnen komt, kan Urby er als back mooi over heen komen.

Feit is gewoon dat Charisteas een spits was van (internationaal) redelijk niveau, dan hadden ze veel beter Rosenberg kunnen verpatsen want daar heb je al helemaal niets aan. Je hebt op de flanken immers Babel,Perez,Mauro,De Mul, Kron-Delhi,Mitea en dadelijk komt door Goossens bij op links en misschien nog wel wat talent.
Je hoeft toch niet perse iets vanuit de punt te forceren. Babel vanaf de flank krijgt tegenwoordig minimaal dubbbele dekking. Dat betekent dat er elders ruimtes vrijkomen.
Babel vanaf rechts heeft helemaal geen toegevoegde waarde vind ik. Het gevaar van Babel is bekend en wordt teniet gedaan door hem op rechts neer te zetten. Buitenom een man passeren is niet zijn sterkste punt en ook zijn voorzet is niet noemenswaardig.

Rosenberg moeten ze gewoon behouden, alleen al omdat ik het persoonlijk een held vind, zonder dat ik daar nou écht een goede reden voor heb .

Charisteas als basisspeler heeft nooit iets kunnen brengen (niet bij Ajax, maar ook niet bij zijn vorige clubs). Hij heeft nooit meer dan 10 doelpunten in één seizoen gescoord en als bankzitter is hij te duur....
Schitterend!
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:07:01 #166
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41388755
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:05 schreef BoNi het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet perse iets vanuit de punt te forceren. Babel vanaf de flank krijgt tegenwoordig minimaal dubbbele dekking. Dat betekent dat er elders ruimtes vrijkomen.
Babel vanaf rechts heeft helemaal geen toegevoegde waarde vind ik. Het gevaar van Babel is bekend en wordt teniet gedaan door hem op rechts neer te zetten. Buitenom een man passeren is niet zijn sterkste punt en ook zijn voorzet is niet noemenswaardig.

Rosenberg moeten ze gewoon behouden, alleen al omdat ik het persoonlijk een held vind, zonder dat ik daar nou écht een goede reden voor heb .

Charisteas als basisspeler heeft nooit iets kunnen brengen (niet bij Ajax, maar ook niet bij zijn vorige clubs). Hij heeft nooit meer dan 10 doelpunten in één seizoen gescoord en als bankzitter is hij te duur....
Maar hij maakte wel 9 goals in 8 duels. Punt. Toen hij het vertrouwen kreeg speelde hij goed. maar niet als een ajax spits in de vorm van kaatsen en meevoetballen. Puur het "Spits zijn" beheerst hij goed.

Babel speelde een hardstikke goede tweede helft op rechts tegen NAC, of heb je het alleen op teletekst gezien. Door Babel op rechts te zetten maak je in principe ook ruimte voor Perez én Urby.
Mijn party reviews
pi_41388807
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:07 schreef Sethje het volgende:

[..]

Babel speelde een hardstikke goede tweede helft op rechts tegen NAC, of heb je het alleen op teletekst gezien. Door Babel op rechts te zetten maak je in principe ook ruimte voor Perez én Urby.
Dan heb jij echt een andere wedstrijd gezien... Babel op rechts kan datgene niet dan wat ie op links wel kan, nl naar binnenkomen en hard uithalen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41388816
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:07 schreef Sethje het volgende:

[..]

Maar hij maakte wel 9 goals in 8 duels. Punt. Toen hij het vertrouwen kreeg speelde hij goed. maar niet als een ajax spits in de vorm van kaatsen en meevoetballen. Puur het "Spits zijn" beheerst hij goed.

inderdaad
pi_41388831
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:57 schreef Cheiron het volgende:

Waarom moeten we al onze ex-spelers die lopen te naaien succes gunnen, wat is dat voor soft gedoe? Ik hoop dat Harry keihard op zn bek gaat, zeker gezien de uitspraken die hij gedaan heeft.

Bij Kluivert doet het veel meer pijn, maar dit is een nog grotere naaistreek.
pi_41388873
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Dan heb jij echt een andere wedstrijd gezien... Babel op rechts kan datgene niet dan wat ie op links wel kan, nl naar binnenkomen en hard uithalen...
Probleem is dat dat nu wel heel erg voorspelbaar aan het worden is, omdat hij dat ALTIJD doet!
Door hem op rechts te zetten, dwing je hem meer te varieren.
Met links uithalen zal hij ook wel kunnen, met links op maat een bal voorgeven kan hij waarschijnlijk een stuk minder goed. Lastig eigenlijk . . . .
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:12:55 #171
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41388883
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]

Uit het F'noord topic!

Djezus
Was al geplaatst, spuit elf!

vrijdag 1 september 2006 @ 10:13:06 #172
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41388887
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Dat kun je op teletekst niet zien.
Hij heeft maar 1 keer uit kunnen halen in de eerste helft, hij had idd dubbele dekking en kon dus niet naar binnen komen. Daarna draaide hij op de rechterkant de linksback en linkshalf helemaal dol ,smeerde ze allebei een gele kaart aan, en had verschillende goede voorzetten ( iets wat we niet vaak zien van Babel vanaf links, omdat hij niet links is misschien ? )
Mijn party reviews
pi_41388925
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:10 schreef devv05 het volgende:

[..]

Waarom moeten we al onze ex-spelers die lopen te naaien succes gunnen, wat is dat voor soft gedoe? Ik hoop dat Harry keihard op zn bek gaat, zeker gezien de uitspraken die hij gedaan heeft.

Bij Kluivert doet het veel meer pijn, maar dit is een nog grotere naaistreek.
Waarom moeten we iedere ex-ajacied die niet doet wat er van de supporters verwacht wordt geen succes gunnen? Het blivjen gewoon voetballers die getracht hebben een bijdrage te leveren een het welzijn van Ajax. Nu krijgt hij ergens anders een kans, omdat hij bij Ajax niet veel aan spelen toe zal komen. Ik zie het probleem niet zo, maar das een gevoel he
pi_41388970
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:13 schreef Sethje het volgende:

[..]

Dat kun je op teletekst niet zien.
Hij heeft maar 1 keer uit kunnen halen in de eerste helft, hij had idd dubbele dekking en kon dus niet naar binnen komen. Daarna draaide hij op de rechterkant de linksback en linkshalf helemaal dol ,smeerde ze allebei een gele kaart aan, en had verschillende goede voorzetten ( iets wat we niet vaak zien van Babel vanaf links, omdat hij niet links is misschien ? )
dat kan je op teletekst idd niet zien Op links is hij te voorspelbaar, en op rechts niet goed genoeg. Zijn voorzet was ok (helaas werd er niets mee gedaan) dat doldraaien viel wel mee, 3x kwam ie erlangs wat resulteerde in 2 kaarten...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:18:39 #175
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41389031
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

dat kan je op teletekst idd niet zien Op links is hij te voorspelbaar, en op rechts niet goed genoeg. Zijn voorzet was ok (helaas werd er niets mee gedaan) dat doldraaien viel wel mee, 3x kwam ie erlangs wat resulteerde in 2 kaarten...
heb je het live gezien ja of nee? Dat is het laatste jou kennende ( NO FLAME ). Ik heb heel de match gezien en tweede helft speelde Babel recht voor het uitvak dus ik kon alles perfect zien, en hij speelde gewoon goed!
Ook nu sneed hij naar binnen om met rechts uit te halen of een voorzet/steekbal te geven, hij hield steeds 2,3 man bezig. En hij speelde gewoon lekker.

Én je maakt daarmee ruimte voor perez en urby wat het team sterker maakt in mijn ogen, urby zijn sterke punt is toch ook zijn trap,diepgang en loopvermogen, en dat geeft perez de gelegenheid de Lepe nummer 10 uit te hangen....
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')