abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41387630
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Omdat het nieuwsbericht niet klopt? Wat hebben de portugese clubs dan gedaan dat ze naar de burgerrechter willen? Juve en milan gaan (of gingen inmiddels) naar de burgerrechter omdat ze het niet eens waren met hun punten aftrek)
Maar Juve speelt geen CL. En als ze alle Italiaanse clubs uit de CL halen, waarom zou Chievo dan als vervanging worden gekozen?
Wie weet is er wel iets in Portugal gebeurd waardoor ze naar de burgerrechter willen. Juve gaat er iig niet mee door, Milan heeft nooit gezegd dat ze naar de rechter zouden stappen.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41387695
Hier Mangoworks, het bronbericht.
http://www.correiomanha.pt/noticia.asp?id=213303&idselect=21&idCanal=21&p=200
Dus wel Portugese clubs. Sporting, Porto en Benfica. Waarom weet ik niet, ik spreek geen Portugees .

[babelfish]
The UEFA placed of prevention, the order of the FIFA, the Osasuna (Spain), Ajax (Holland) and Chievo Verona (Italy) to substitute the three equips Portuguese gifts in ` Champions ' - Benfica, FC Porto and Sporting - not to decide the Mateus case. The FIFA waits that the Gil Vicente removes all the complaints that presented the civil courts. In case that this does not happen, the three lusos representatives in the test could be excluded being substituted for them equip with better coefficient in ` ranking ' of the UEFA.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:02:55 #103
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_41387745
ik blijf het humor/raar vinden van Harry...."010 is een prachtclub. Kan niet wachten om daar te spelen. De supporters daar doen me denken aan de Griekse fans" Uhmmm legioen a.k.a griekse fans? Wil niet veel zeggen maar heb 5 dvd's van Gate 13 van Panathinaikos en 1 van ORIGINAL21 van AEK Athene maar dat is niks vergeleken met 10x hand in hand zingen hoor hahaha......Harry wat doe je ons en 010 aan hahaha....Ciao!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:03:31 #104
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41387755
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 07:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
'FIFA dreigt met vervangen Portugese clubs in CL, Ajax alsnog een kans'
Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak.

Zal wel niet gebeuren maar zou wel gaaf zijn.
Dat we hier überhaupt mee bezighouden, de kans in 0,00000001% dat de UEFA uiteindelijk stappen onderneemt en Ajax alsnog uitkomt in de CL, loze bedreigingen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:03:47 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41387758
Lekker bezig Ajax... Je "jeugd" held naar psv, je pinchhitter waar je trainer erg tevreden mee was naar de kakkerlakken..

Met onze medische staf gaat dit ons opbreken, mark my words.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:05:39 #106
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_41387784
'FIFA dreigt met vervangen Portugese clubs in CL, Ajax alsnog een kans'

Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak.
pi_41387796
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef super-mario het volgende:
ik blijf het humor/raar vinden van Harry...."010 is een prachtclub. Kan niet wachten om daar te spelen. De supporters daar doen me denken aan de Griekse fans" Uhmmm legioen a.k.a griekse fans? Wil niet veel zeggen maar heb 5 dvd's van Gate 13 van Panathinaikos en 1 van ORIGINAL21 van AEK Athene maar dat is niks vergeleken met 10x hand in hand zingen hoor hahaha......Harry wat doe je ons en 010 aan hahaha....Ciao!
En dat zijn dan nog "de mietjes" in Griekenland. De echt lijpe supporters vind je in Gate/thira 4 (PAOK Saloniki), Gate 7 (Olympiakos) en Gate 3 (Aris Saloniki)
Daarbij vergeleken is elke supportersgroep in Nederland een kleuterklasje. .
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:06:48 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41387800
Ja, dat soort mazzel heeft Ajax toch nooit .
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:06:57 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41387802
SCC's worden uit woede al doorgeknipt door het hondstrouwe Legioen van Feyenoord:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:08:02 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_41387819
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:59 schreef Panick het volgende:
Hier Mangoworks, het bronbericht.
http://www.correiomanha.pt/noticia.asp?id=213303&idselect=21&idCanal=21&p=200
Dus wel Portugese clubs. Sporting, Porto en Benfica. Waarom weet ik niet, ik spreek geen Portugees .
Vrij vertaald komt het hier op neer dat als de "Mateus zaak" en andere procedures door Gil Vicente niet ingetrokken worden bij de burgerrechter (wie en wat dat is weet ik niet), alle Portugese clubs uit de CL gehaald kunnen worden en vervangen worden door de clubs met de hoogste ranking die geen CL spelen en dat zijn Ossasuna, Ajax en Chievo
pi_41387824
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Lekker bezig Ajax... Je "jeugd" held naar psv, je pinchhitter waar je trainer erg tevreden mee was naar de kakkerlakken..

Met onze medische staf gaat dit ons opbreken, mark my words.
Je had inderdaad als je al in bespreking was over harry ....Kluivert gewoon een aanbieding moeten doen.
pi_41387828
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Als Ten Cate hem wilde houden was hij wel gebleven hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:09:19 #113
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_41387844
ja zijn echt lekker daar! Gate 7 is ook goed bezig idd! Maar goed dit word een ander topic!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:09:26 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41387845
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:08 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Als Ten Cate hem wilde houden was hij wel gebleven hoor.
Weet het nog niet zo. HtC wou ook nog een "type gabri" maar dat mocht ook niet.....
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:10:39 #115
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_41387866
Hoor HTC nog zeggen dat die neit bij de selectie zat omdat ze hem een top-transfer willen bieden haha naar 010 was toch neit helemaal wat HTC had verwacht denk ik....naja wel 3miljoen erbij en wellicht ook nog CL! We hebben iig nog 4 spitsen!
pi_41387869
Lekkere kutdag gisteren.
Patje naar psv
harry die van Amsterdam naar 010 gaat

Voor Kluivert zal ik altijd respect blijven hebben en als hij in de Arena komt, zal ik hem een staande ovatie geven. harry kan de tering krijgen. Van Amsterdam naar 010, dat doe je gewoon niet.

(en ja ik weet dat Cruijff dat ook gedaan heeft en daar baal ik ook nog steeds van)
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:11:36 #117
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_41387878
psies! baal ook van Patrick...deed me pijn hem gister te zien op de NOS bij PSV! Hoop echt dat die ooit over 2 jaar of volgend jaar terug komt bij Ajax....
pi_41387882
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:09 schreef super-mario het volgende:
ja zijn echt lekker daar! Gate 7 is ook goed bezig idd! Maar goed dit word een ander topic!
Zoek eens iets van gate 4 van PAOK, you'll love it. .
"Welcome in the black&white hell"
Maar terug ontopic, belachelijk dat Rosenberg niet van de hand is gedaan. .
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:13:30 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41387911
Ajax is gewoon weer dom bezig. Ik heb er een slecht gevoel bij zo....
Get woke, go broke!
pi_41387918
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:10 schreef the_hunter het volgende:
Lekkere kutdag gisteren.
Patje naar psv
harry die van Amsterdam naar 010 gaat

Voor Kluivert zal ik altijd respect blijven hebben en als hij in de Arena komt, zal ik hem een staande ovatie geven. harry kan de tering krijgen. Van Amsterdam naar 010, dat doe je gewoon niet.

(en ja ik weet dat Cruijff dat ook gedaan heeft en daar baal ik ook nog steeds van)
Mwa, van Patje naar psv ben ik VEEL zieker. Harry heeft slechts anderhalt seizoen bij Ajax gespeeld.. Kluivert is op-en-top Ajacied en de verpersoonlijking van het team van 1995. Want zeg je Kluivert, dan zeg je Wenen 1995. .
pi_41387954
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:13 schreef Panick het volgende:

[..]

Mwa, van Patje naar psv ben ik VEEL zieker. Harry heeft slechts anderhalt seizoen bij Ajax gespeeld.. Kluivert is op-en-top Ajacied en de verpersoonlijking van het team van 1995. Want zeg je Kluivert, dan zeg je Wenen 1995. .
Tuurlijk ben ik er ziek van, maar ik zal wel respect voor Patje blijven houden. Juist door Wenen '95. Daarom zou ik hem ook een staande ovatie geven. En tuurlijk, wat kan bij die souflakiebakker nou schelen, maar feit is dat je een verrader bent als je van Amsterdam naar 010 gaat.
pi_41387971
Goedmorgen

Vandaag even bijkomen van alle transfers, sjongejonge wat een dag gisteren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:18:59 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_41387988
Ik vond Pat wel een beetje vet trouwens
pi_41387989
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vrij vertaald komt het hier op neer dat als de "Mateus zaak" en andere procedures door Gil Vicente niet ingetrokken worden bij de burgerrechter (wie en wat dat is weet ik niet), alle Portugese clubs uit de CL gehaald kunnen worden en vervangen worden door de clubs met de hoogste ranking die geen CL spelen en dat zijn Ossasuna, Ajax en Chievo
Thnx, zou mooi zijn... Misschien die italiaanse clubs ook nog eruit, ivm dat met Juve en Milan en dan is alles weer ok
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41387993
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:16 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Tuurlijk ben ik er ziek van, maar ik zal wel respect voor Patje blijven houden. Juist door Wenen '95. Daarom zou ik hem ook een staande ovatie geven. En tuurlijk, wat kan bij die souflakiebakker nou schelen, maar feit is dat je een verrader bent als je van Amsterdam naar 010 gaat.
Dat ben je ook als je als ras-Ajacied naar psv gaat. Ik neem het Kluivert het meer kwalijk dan Charisteas. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')