Maar Juve speelt geen CL. En als ze alle Italiaanse clubs uit de CL halen, waarom zou Chievo dan als vervanging worden gekozen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Omdat het nieuwsbericht niet klopt? Wat hebben de portugese clubs dan gedaan dat ze naar de burgerrechter willen? Juve en milan gaan (of gingen inmiddels) naar de burgerrechter omdat ze het niet eens waren met hun punten aftrek)
Dat we hier überhaupt mee bezighouden, de kans in 0,00000001% dat de UEFA uiteindelijk stappen onderneemt en Ajax alsnog uitkomt in de CL, loze bedreigingen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
'FIFA dreigt met vervangen Portugese clubs in CL, Ajax alsnog een kans'
Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak.
Zal wel niet gebeuren maar zou wel gaaf zijn.
En dat zijn dan nog "de mietjes" in Griekenland. De echt lijpe supporters vind je in Gate/thira 4 (PAOK Saloniki), Gate 7 (Olympiakos) en Gate 3 (Aris Saloniki)quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef super-mario het volgende:
ik blijf het humor/raar vinden van Harry...."010 is een prachtclub. Kan niet wachten om daar te spelen. De supporters daar doen me denken aan de Griekse fans" Uhmmm legioen a.k.a griekse fans? Wil niet veel zeggen maar heb 5 dvd's van Gate 13 van Panathinaikos en 1 van ORIGINAL21 van AEK Athene maar dat is niks vergeleken met 10x hand in hand zingen hoor hahaha......Harry wat doe je ons en 010 aan hahaha....Ciao!
Vrij vertaald komt het hier op neer dat als de "Mateus zaak" en andere procedures door Gil Vicente niet ingetrokken worden bij de burgerrechter (wie en wat dat is weet ik niet), alle Portugese clubs uit de CL gehaald kunnen worden en vervangen worden door de clubs met de hoogste ranking die geen CL spelen en dat zijn Ossasuna, Ajax en Chievoquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:59 schreef Panick het volgende:
Hier Mangoworks, het bronbericht.
http://www.correiomanha.pt/noticia.asp?id=213303&idselect=21&idCanal=21&p=200
Dus wel Portugese clubs. Sporting, Porto en Benfica. Waarom weet ik niet, ik spreek geen Portugees.
Je had inderdaad als je al in bespreking was over harry ....Kluivert gewoon een aanbieding moeten doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Lekker bezig Ajax... Je "jeugd" held naar psv, je pinchhitter waar je trainer erg tevreden mee was naar de kakkerlakken..
Met onze medische staf gaat dit ons opbreken, mark my words.
Als Ten Cate hem wilde houden was hij wel gebleven hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Lekker bezig Ajax... Je "jeugd" held naar psv, je pinchhitter waar je trainer erg tevreden mee was naar de kakkerlakken..
Weet het nog niet zo. HtC wou ook nog een "type gabri" maar dat mocht ook niet.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als Ten Cate hem wilde houden was hij wel gebleven hoor.![]()
Zoek eens iets van gate 4 van PAOK, you'll love it.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:09 schreef super-mario het volgende:
ja zijn echt lekker daar! Gate 7 is ook goed bezig idd! Maar goed dit word een ander topic!
Mwa, van Patje naar psv ben ik VEEL zieker. Harry heeft slechts anderhalt seizoen bij Ajax gespeeld.. Kluivert is op-en-top Ajacied en de verpersoonlijking van het team van 1995. Want zeg je Kluivert, dan zeg je Wenen 1995.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:10 schreef the_hunter het volgende:
Lekkere kutdag gisteren.
Patje naar psv![]()
harry die van Amsterdam naar 010 gaat![]()
Voor Kluivert zal ik altijd respect blijven hebben en als hij in de Arena komt, zal ik hem een staande ovatie geven. harry kan de tering krijgen. Van Amsterdam naar 010, dat doe je gewoon niet.
(en ja ik weet dat Cruijff dat ook gedaan heeft en daar baal ik ook nog steeds van)
Tuurlijk ben ik er ziek van, maar ik zal wel respect voor Patje blijven houden. Juist door Wenen '95. Daarom zou ik hem ook een staande ovatie geven. En tuurlijk, wat kan bij die souflakiebakker nou schelen, maar feit is dat je een verrader bent als je van Amsterdam naar 010 gaat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:13 schreef Panick het volgende:
[..]
Mwa, van Patje naar psv ben ik VEEL zieker. Harry heeft slechts anderhalt seizoen bij Ajax gespeeld.. Kluivert is op-en-top Ajacied en de verpersoonlijking van het team van 1995. Want zeg je Kluivert, dan zeg je Wenen 1995..
Thnx, zou mooi zijn... Misschien die italiaanse clubs ook nog eruit, ivm dat met Juve en Milan en dan is alles weer okquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vrij vertaald komt het hier op neer dat als de "Mateus zaak" en andere procedures door Gil Vicente niet ingetrokken worden bij de burgerrechter (wie en wat dat is weet ik niet), alle Portugese clubs uit de CL gehaald kunnen worden en vervangen worden door de clubs met de hoogste ranking die geen CL spelen en dat zijn Ossasuna, Ajax en Chievo
Dat ben je ook als je als ras-Ajacied naar psv gaat. Ik neem het Kluivert het meer kwalijk dan Charisteas.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er ziek van, maar ik zal wel respect voor Patje blijven houden. Juist door Wenen '95. Daarom zou ik hem ook een staande ovatie geven. En tuurlijk, wat kan bij die souflakiebakker nou schelen, maar feit is dat je een verrader bent als je van Amsterdam naar 010 gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |