Die komt volgend jaar bij ons als vervange rvan KJH die we verkopen voor 40 miljoenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef twi het volgende:
Er kunnen nog spelers gehuurd worden nu. Misschien kunnen we Kluivert huren van PSV?
Ach joh..al heeft hij het BMI van Ronaldo in het kwadraat. Als ie maar scoort! (maar niet voor psv graag!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef twi het volgende:
Daarom. En tegen die tijd heeft Patrick wat wedstrijdritme en zit z'n BMI weer op een acceptabel niveau
http://feyenoord.netwerk.(...)451-2.php#post124425quote:Ze zijn met 40 namen bezig geweest de laatste tijd.
Vanmiddag om 12.00 uur viel de laatste kandidaat af (Klasnic. Hij mocht van werder komen maar hij wilde z'n contract uitdienen zodat hij transfervrij weg kon).
Toe was de keuze of niets doen of die jood halen. En voor het laatste is zoals bekend gekozen.
Hij zegt dat er heel goed over nagedacht is en om toch europees te spelen, hebben ze dit gedaan.
Afgezien van het feit dat het een jood is, past hij totaal niet bij het systeem dat Feyenoord speelt. Ook dat heb ik hem voorgelegd. Zijn antwoord: we hebben een heel matig elftal en we denken er heel serieus over na om 4-4-2 te gaan spelen.
Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten...quote:Tsja ik kan hier gewoon totaal niet blij om zijn.
De selectie wat toch rond? Oke, Harry mocht weg maar mocht de laatste wedstrijd gewoon invallen en Ten Cate was ook nog eens positief over hem.
Ten Cate wilde een middenvelder hebben en die komt niet omdat de slectie rond is. Maar toch nog wel even de laatste uren een speler verkopen aan een rivaal, hoe bedoel je het gaat alleen maar om geld.
en dan de cl winnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 07:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
'FIFA dreigt met vervangen Portugese clubs in CL, Ajax alsnog een kans'
Not gonna happen . . .quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak.
Zal wel niet gebeuren maar zou wel gaaf zijn.
Of: AFC Ajax-topic #444: Jammer van Patje, jammer voor Harry!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef jna het volgende:
Ik zat te denken aan:
AFC Ajax-topic #444: Jammer van Patje, maar wij hadden Harry!
Waarom zouden Portugese clubs naar de burgerrechter moeten? Italiaanse zouden het toch moeten zijn? (Juve en Milan)quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak.
Zal wel niet gebeuren maar zou wel gaaf zijn.
Ja hoor. Kromkamp geen fuck waard man. Hopeloos geflopt in het buitenland en als hij goed genoeg was met het niveau dat p$v zichzelf als doel stelt, had ie echt niet teruggekomen naar NL.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef vinnie06 het volgende:
kluivertvoelt niet goed, vraag me echt af wat er gebeurt in de arena bij psv thuis.
psv heeft onder koeman toch flink goed ingekocht, wij zijn beter, maar verbaasd me toch.
Natuurlijk niet, waarom wordt Chievo anders genoemd als vervanger?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waarom zouden Portugese clubs naar de burgerrechter moeten? Italiaanse zouden het toch moeten zijn? (Juve en Milan)
quote:Charisteas creeërt gat van 6 miljoen
Donderdag 31 augustus, door SV, Amsterdam, 22.04u GMT+01.00, www.ajax.nl
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Feyenoord over de directe overgang van Angelos Charisteas. De spits had een contract bij Ajax tot 30 juni 2008.
Volgens RTV Rijnmond is met de transfer drie miljoen euro gemoeid. Ajax kocht de Griek voor meer dan vijf miljoen euro. Door de transfer is Ajax zomaar zes miljoen euro rijker dan Feyenoord geworden.![]()
Omdat het nieuwsbericht niet klopt? Wat hebben de portugese clubs dan gedaan dat ze naar de burgerrechter willen? Juve en milan gaan (of gingen inmiddels) naar de burgerrechter omdat ze het niet eens waren met hun punten aftrek)quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, waarom wordt Chievo anders genoemd als vervanger?.
En niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
Het is grote chaos in rotterdom en eihoven. Jammer dat we een week moeten wachten op dat klote Oranje. Anders hadden we na dit weekend al ruim bovenaan gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |