abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41383653
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef twi het volgende:
Er kunnen nog spelers gehuurd worden nu. Misschien kunnen we Kluivert huren van PSV?
Die komt volgend jaar bij ons als vervange rvan KJH die we verkopen voor 40 miljoen
  vrijdag 1 september 2006 @ 01:54:38 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41384442
Daarom. En tegen die tijd heeft Patrick wat wedstrijdritme en zit z'n BMI weer op een acceptabel niveau
pi_41384486
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef twi het volgende:
Daarom. En tegen die tijd heeft Patrick wat wedstrijdritme en zit z'n BMI weer op een acceptabel niveau
Ach joh..al heeft hij het BMI van Ronaldo in het kwadraat. Als ie maar scoort! (maar niet voor psv graag! )
pi_41385429
Patrick Kluivert bij PSV vind ik prima. Ajax wordt nu zeker kampioen. Zijn vedette gedrag breekt het laatste beetje teamgevoel bij PSV en dat was de grote kracht van het team.
pi_41385685
Voor harry is dit een drama, die gast word afgemaakt daar als het niet goed gaat.
  vrijdag 1 september 2006 @ 03:05:55 #81
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41386017
quote:
Ze zijn met 40 namen bezig geweest de laatste tijd.
Vanmiddag om 12.00 uur viel de laatste kandidaat af (Klasnic. Hij mocht van werder komen maar hij wilde z'n contract uitdienen zodat hij transfervrij weg kon).
Toe was de keuze of niets doen of die jood halen. En voor het laatste is zoals bekend gekozen.
Hij zegt dat er heel goed over nagedacht is en om toch europees te spelen, hebben ze dit gedaan.
Afgezien van het feit dat het een jood is, past hij totaal niet bij het systeem dat Feyenoord speelt. Ook dat heb ik hem voorgelegd. Zijn antwoord: we hebben een heel matig elftal en we denken er heel serieus over na om 4-4-2 te gaan spelen.
http://feyenoord.netwerk.(...)451-2.php#post124425

Zelfkennis is okey

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_41386113
Toch vind ik het altijd mooier als een speler na lange tijd weer bij z'n eigen club terugkeert zoals Cocu en Litmanen, dan bv Stam en Kluivert
helaas dit keer niet nouja, dan hoop ik voor Kluivert dat ie bij PSV gaat slagen
  vrijdag 1 september 2006 @ 03:31:48 #83
148817 Vicente
Remember Remember..
pi_41386315
Charisteas kan dan toch zijn waarde bewijzen als counterspits bij degradatiekandidaat Feyenoord

Hoeveel geld hebben ze gevangen voor Harry?
pi_41386744
weet niet of t al opgemerkt is, maar....

spits PSV: Kluivert = ex-ajax
spits Feyenoord: Charisteas = ex-ajax
spits AZ: Arveladze = ex-ajax

Ajax
  vrijdag 1 september 2006 @ 07:58:12 #85
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_41387112
'FIFA dreigt met vervangen Portugese clubs in CL, Ajax alsnog een kans'
Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak.

Zal wel niet gebeuren maar zou wel gaaf zijn.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_41387145
Haha, dat zou droog zijn!

Hoeveel hebben we gevangen voor Harry?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41387146
Damn, Ajax, wat doe je? Tief die rosenberg er dan gewoon uit. harry kon nog het verschil maken. Ik ben bang dat Harry het nog goed gaat doen ook bij Feyenoord als ie een eerlijke kans krijgt...
quote:
Tsja ik kan hier gewoon totaal niet blij om zijn.

De selectie wat toch rond? Oke, Harry mocht weg maar mocht de laatste wedstrijd gewoon invallen en Ten Cate was ook nog eens positief over hem.

Ten Cate wilde een middenvelder hebben en die komt niet omdat de slectie rond is. Maar toch nog wel even de laatste uren een speler verkopen aan een rivaal, hoe bedoel je het gaat alleen maar om geld.
Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41387170
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 07:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
en dan de cl winnen

feyenoord eindelijk middenmoter
pi_41387181
hoeveel heeft feyenoord er eigenlijk voor betaald als hij binnen het budget paste ?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_41387224
quote:
Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak.

Not gonna happen . . .
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:23:58 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41387339
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef jna het volgende:
Ik zat te denken aan:

AFC Ajax-topic #444: Jammer van Patje, maar wij hadden Harry!
Of: AFC Ajax-topic #444: Jammer van Patje, jammer voor Harry!

Gisteren was ik een filmpje aan het kijken, totdat ik gebeld werd door mijn neefje (die weet dat ik door mijn verhuizing tijdelijk nog geen internet heb thuis) en die vroeg me meteen of ik al wist wie de nieuwe spits van Feyenoord was, bij het horen van de naam Angelos Harry Charisteas moest ik wel verschrikkelijk lachen. Niet omdat het een verkeerde speler is, maar meer omdat er in de Feyenoord-topics héél veel grote namen zijn gevallen, maar nu haalt men de vierde/vijfde spits van Ajax naar Feyenoord! Als supporter van Feyenoord zou ik me toch wel verschrikkelijk genaaid voelen!

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41387367
quote:

Waarom zouden Portugese clubs naar de burgerrechter moeten? Italiaanse zouden het toch moeten zijn? (Juve en Milan)
pi_41387449
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef vinnie06 het volgende:
kluivert voelt niet goed, vraag me echt af wat er gebeurt in de arena bij psv thuis.

psv heeft onder koeman toch flink goed ingekocht, wij zijn beter, maar verbaasd me toch.
Ja hoor. Kromkamp geen fuck waard man. Hopeloos geflopt in het buitenland en als hij goed genoeg was met het niveau dat p$v zichzelf als doel stelt, had ie echt niet teruggekomen naar NL.
JOHNNY HEITINGA
pi_41387460
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Waarom zouden Portugese clubs naar de burgerrechter moeten? Italiaanse zouden het toch moeten zijn? (Juve en Milan)
Natuurlijk niet, waarom wordt Chievo anders genoemd als vervanger? .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41387465
Jezus, wat heb ik mezelf gisteren kapot gelachen, al die feyenoorders over de zeik whehehe
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:39:11 #96
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41387479
quote:
Charisteas creeërt gat van 6 miljoen
Donderdag 31 augustus, door SV, Amsterdam, 22.04u GMT+01.00, www.ajax.nl

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Feyenoord over de directe overgang van Angelos Charisteas. De spits had een contract bij Ajax tot 30 juni 2008.

Volgens RTV Rijnmond is met de transfer drie miljoen euro gemoeid. Ajax kocht de Griek voor meer dan vijf miljoen euro. Door de transfer is Ajax zomaar zes miljoen euro rijker dan Feyenoord geworden.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41387526
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:37 schreef Panick het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, waarom wordt Chievo anders genoemd als vervanger? .
Omdat het nieuwsbericht niet klopt? Wat hebben de portugese clubs dan gedaan dat ze naar de burgerrechter willen? Juve en milan gaan (of gingen inmiddels) naar de burgerrechter omdat ze het niet eens waren met hun punten aftrek)
pi_41387563
Juve gaat niet naar burgerrechter.
JOHNNY HEITINGA
pi_41387602
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
Het is grote chaos in rotterdom en eihoven. Jammer dat we een week moeten wachten op dat klote Oranje. Anders hadden we na dit weekend al ruim bovenaan gestaan
En niet zo'n beetje ook
Had wel het vermoeden dat de koemannetjes er een zooitje van gingen maken.
Maar dat het met de snelheid van het licht zo gaan en met deze omvang had ik nooit
durven dromen.
Wat een prachtige dag
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:53:41 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41387628
Lullig voor je als je een Ajax-shirt hebt gekocht, met achterop je favoriet Angelos Harry Charisteas.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')