abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41393781
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:28 schreef piertje2 het volgende:

tja als je bij de middenmoot wil blijven horen wel jah
Ik begrijp dit soort reacties nog steeds niet helemaal. Charisteas is bij Ajax vanaf de eerste minuut neergezet als een lompe motorisch gestoorde kneus die geen knikker raakt, terwijl het gewoon een beste spits is. En zeker om zijn inzet had hij dat al niet verdiend. Vervolgens komt hij op stoom, scoort vrijwel iedere wedstrijd die hij als invaller speelt, en nog krijgt hij van sommigen geen greintje waardering. Hij heeft de schijn gewoon altijd tegen gehad, goed dat hij weg is uit Amsterdam. Jammer dat hij bij Feijenoord nog veel meer tegenstand van de supporters gaat krijgen.
Woo-loo-loo!
pi_41393879
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf ze echt zielig volk vinden hoor. Hier zit gelukkig een f'noorder die WEL inziet dat Harry gewoon een goeie zet is voor ze...
Ik heb ook wel een zwak voor hem, ik zou echter niet een heel seizoen afhankelijk van hem willen zijn. Dan bedoel ik dus dat hij de enige spits is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41394047
Ik denk ook echt dat Charisteas van waarde kan zijn bij Feyenoord hoor.
Hij heeft inzet, hij heeft fysiek en hij heeft bewezen het net te kunnen vinden.
Hij is alleen geen technische speler en hij is niet echt een kaatser.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:53:55 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41394298
Snap de woede van de Feyenoordsupporters niet echt, want iedereen wilde een nieuwe spits en veel waren bang dat er niemand zou komen, nu halen ze er tóch één en daarbij verzwakken ze tevens de aartsrivaal, dus waarom zijn ze nou niet tevreden? Angelos Harry Charisteas hoeft maar tweemaal te scoren en hij is voor het Legioen de nieuwe Dirk Kuijt, het is allemaal heel betrekkelijk.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41394503
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
Snap de woede van de Feyenoordsupporters niet echt, want iedereen wilde een nieuwe spits en veel waren bang dat er niemand zou komen, nu halen ze er tóch één en daarbij verzwakken ze tevens de aartsrivaal, dus waarom zijn ze nou niet tevreden? Angelos Harry Charisteas hoeft maar tweemaal te scoren en hij is voor het Legioen de nieuwe Dirk Kuijt, het is allemaal heel betrekkelijk.
Ze onderwaarderen charisteas nogal....

Maarja, je kan het ook zo zien: Wat als ajax 4 uur voor de deadline ali boussaboun had binnengehaald voor 2,5 miljoen, waren wij ook niet vrolijk
AFC Ajax
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:03:30 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41394599
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Tvduijn het volgende:
Wie niet? Het huichelachtige is dat er Feyenoorders zijn die Rosenberg meer hadden zien zitten
quote:
Maarja, je kan het ook zo zien: Wat als ajax 4 uur voor de deadline ali boussaboun had binnengehaald voor 2,5 miljoen, waren wij ook niet vrolijk
Charisteas is we wat beter dan Ali B.

Ben trouwens bij dat Rosenberg blijft. Ik weet niet waarom, het gaat tegen alle logica in, maar Markus blijft
pi_41394612
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Ali is geen versterking voor Ajax, Harry wel voor FEyenoord.

Je moet het namelijk zo zien.

Wij hebben Huntelaar al, Feyenoord heeft "Opa Piet"
pi_41394653
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef Robar het volgende:

[..]

Ali is geen versterking voor Ajax, Harry wel voor FEyenoord.

Je moet het namelijk zo zien.

Wij hebben Huntelaar al, Feyenoord heeft "Opa Piet"
Ik geef je groot gelijk, maargoed, zoals ik zei, ze onderwaarderen Charisteas enorm. En ja, hij zal nu ook vast niet zo best presteren omdat hij duidelijk niet welkom is en waarschijnlijk weggefloten (of erger ) wordt
AFC Ajax
pi_41394967
Hoeveel heeft Feyenoord eigenlijk betaald voor Harry?
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_41394977
3 miljoen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41395221
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
3 miljoen .
Koopje voor zo'n mooie spits.
pi_41395320
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:36 schreef devv05 het volgende:
Ja, is onzin.
Niet helemaal.
Hier wat duidelijkere uitleg, klinkt best plausibel.
quote:
'Ajax kan profiteren van Portugese verbanning'

1/9/2006 15:09

De Portugese voetbalwereld is in rep en roer. De voetbalbond (FPF) kreeg deze week van de FIFA te horen dat Gil Vicente en Leixões moeten stoppen met hun gang naar de burgerrechter, want anders heeft dat gevolgen voor zowel de nationale ploeg als de in Europa spelende clubs.

De FIFA-waarschuwing is te vergelijken met het dreigement dat de Italiaanse voetbalbond (FIGC) onlangs mocht ontvangen, omdat Juventus naar de burgerrechter was gestapt om de degradatie ongedaan te maken. In het Portugese geval draait het allemaal om Gil Vicente. De club werd teruggezet door de Portugese bond omdat de niet speelgerechtigde Angolees Mateus vorig seizoen vier wedstrijden mee speelde in de competitie.

Gil Vicente wil via de rechter deze degradatie ongedaan maken. Leixões is naar de rechter gestapt omdat deze club vindt dat niet Belenenses de plaats van Gil Vicente in de hoogste klasse moet innemen, maar Leixões zelf. Belenenses was vorig jaar gedegradeerd, terwijl Leixões als nummer vier net niet was gepromoveerd.

Donderdag sprak bondsvoorzitter Gilberto Madail met de FIFA. Volgens een Portugees persbureau meldde Madail na afloop van dat gesprek dat hij zeer pessimistisch was over de toekomst. De preses vreest dat zowel de nationale ploeg als de Portugese clubs worden verbannen uit internationale competities.

In dat geval zouden FC Porto, Sporting Lissabon en Benfica hun deelname aan de Champions League verliezen. Volgens Portugese media komen Chievo, Osasuna en Ajax in aanmerking om deze drie deelnemers te vervangen.
Laten we het hopen .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:25:22 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41395331
quote:
Charisteas mag vertrekken bij Ajax
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 25 juli om 22:05

Angelos Charisteas mag vertrekken bij Ajax. "Ik ga hem niet in de maling nemen, nu heeft hij nog tijd om een andere club te zoeken", legt trainer Henk ten Cate uit. De Griek zou dit seizoen vijfde spits in Amsterdam geworden zijn.

De held van Euro 2004 heeft nooit echt kunnen overtuigen bij Ajax en moet nu genoegen nemen met een positie als vijfde aanvaller. Het systeem is één van de oorzaken waarom de international naar een andere club uit mag kijken.

"Hij is achter Huntelaar, Rosenberg, Babel en zelfs Poepon, die onlangs succesvol bij ons stage liep, in principe de vijfde spits. Ik ga hem niet in de maling nemen, nu heeft hij nog tijd om een andere club te zoeken," aldus Ten Cate op de Ajax-site.

"Ik hoop dat een leuke club zich meldt voor hem. Het is een perfecte jongen, een goede prof en ook een zeer aardig mens. Voor een tweespitsensysteem is hij fantastisch. Alleen spelen wij zo niet en hebben we veel goede aanvallers in de selectie."
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41395336
Geloof nooit dat dat gebeurt.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:25:41 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41395340
Dus gaan ze niet naar de rechter, opgelost, slotje .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41395360
Natuurlijk worden die clubs niet vervangen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:26:16 #292
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_41395362
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:22 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Koopje voor zo'n mooie spits.
Voor hoeveel hadden ze m eigelijk van Werder gekocht destijds?

Mooi; vooral ook voor m zelf overigens dat ie weg is.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:28:03 #293
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41395444
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:26 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Voor hoeveel hadden ze m eigelijk van Werder gekocht destijds?

Mooi; vooral ook voor m zelf overigens dat ie weg is.
6 miljoen meen ik
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41395560
5 miljoen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41395605
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Dus gaan ze niet naar de rechter, opgelost, slotje .
Hoezo, die clubs hebben nauwelijks iets te verliezen. .
Europees halen ze toch nooit. .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:33:41 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41395672
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:31 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Hoezo, die clubs hebben nauwelijks iets te verliezen. .
Europees halen ze toch nooit. .
quote:
FC Porto, Sporting Lissabon en Benfica
.
Get woke, go broke!
pi_41395697
Het gaat er om dat een Gil Vicente niet naar de rechter stapt HW .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:35:15 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41395736
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat er om dat een Gil Vicente niet naar de rechter stapt HW .
Aha, verkeerd gelezen dan .
Get woke, go broke!
pi_41395785
04 / 05* Werder Bremen Ajax Amsterdam 4.900.000
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_41395903
Het zou echt vies zijn als Ajax op die manier nog in de CL zou belanden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')