Hè hè.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:06 schreef broer het volgende:
Pardon.
+1 Opmerkzaamheidquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef DaMart het volgende:
Hey, het forum doet het weer!
Maar aan de tijden van de posts te zien, deed het forum het voor sommige mensen weer eerder dan voor mij.quote:
Welnee. De enthousiastelingen zijn toevallig niet on line.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik had er wel zin in...Een meet.
Maar ik ben, geloof ik, de enige.
Broer ook niet. En Da Mart was nog vaag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat alle mannen, behalve Erik, ook graag willen meeten.
En Claudia en Isa ook.
Jij was toch zo geduldig?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus...Ik moet gewoon wat meer geduld hebben?
Waren er maar meer mensen zoals jij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben tegen geweld.
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen zoals jij.
Ik ben altijd vaag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Broer ook niet. En Da Mart was nog vaag.
Dat ik dat soort vragen graag aan anderen overlaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn je slechte kanten?
Eigenzinnig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat ik dat soort vragen graag aan anderen overlaat.
Wat zijn dan je duistere kanten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat ik dat soort vragen graag aan anderen overlaat.
Ja, ik kijk wel goed, natuurlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Noodkreten is toch goed?
Ben je gek.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef wyccie het volgende:
Zou Do nu een lijstje met duistere kanten aan het opstellen zijn?
Ja. Bah.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bah. Gaat ze slapen.
Dat hangt een beetje van de droom af.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ja, het klinkt misschien vies...
-2 opmerkzaamquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik had er wel zin in...Een meet.
Maar ik ben, geloof ik, de enige.
Pardon.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef broer het volgende:
Slaap lekker, Lienekien.
Je bent soms net een klein kind.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind pleisters vies.
Jawel schone ook. gewoon alle pleisters. Zelfs het woord bezorgt mij al rillingen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:04 schreef wyccie het volgende:
Schone toch niet? Ze zijn wel handig.
Pleisters!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs het woord bezorgt mij al rillingen.
Ik ga me daar een idylisch kaartje versturen, terwijl ik zelf sta te verdrinken in een modderpoel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoi Augie
heb je eigenlijk nog een ansichtkaart verstuurd in je verregende vakantie??
Jaaaa, leuk!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
ook leuk!!
misschien nog wel leuker![]()
Dan stuur ik er 1 terug: groeten uit Oss
Maar volgens mij heb ik die al gezien.quote:Engelse (GB) filmkomedie uit 2000 van Mark Herman. Met: Chris Beattie, Creg McLane, Charlie Hardwick e.a. Komedie over twee jongens die er niet over piekeren om hun droom op te geven en er juist alles voor doen om deze te verwezenlijken. Newcastle. Gerry en Sewell zijn blut. Gerry zit nog op school en zijn beste vriend Sewell is werkloos. Ze hopen allebei op betere tijden. Hun grootste droom is het hebben van twee seizoenkaarten van hun favoriete voetbalclub Newcastle United. Die kaarten kosten echter 1000 Engelse pond. Ze komen dus 1000 pond tekort. Ze geven het echter niet op en besluiten die benodigde 1000 pond zelf te gaan vergaren. Ze bedenken de meest waanzinnige plannen om geld te verdienen, van het verkopen van oude huisraad, winkeldiefstal en vreemde inbraken, totdat ze met de voeten op de grond worden gezet door Gerrys gewelddadige en alcoholistische vader. Gerry sluit een deal met de maatschappelijk werker dat hij weer naar school zal gaan, in ruil voor twee wedstrijdtickets. Dat pakt alleen niet zo uit als hij zelf had verwacht.
Een flauwe film waar je niet echt bij hoeft op te letten volgens mij. Maar ik heb hem nog niet gezien. En dat is ook wat waard.quote:Amerikaanse (USA) thriller uit 1997 van Wolfgang Peterson. Met: Harrison Ford, Glenn Close, Gary Oldman e.a. Een groep Russische terroristen kaapt het Amerikaanse presidentiële vliegtuig en neemt iedereen aan boord, inclusief vrouw en dochter van de president, in gijzeling. Ze weten echter niet dat de president zelf ook aan boord is en zich schuilhoudt in het ruim.
Die heb ik ook allemaal al gezien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Of je schuift een eigen schijfje in de dvd-speler.
Hoezo 'helaas'? Ik hou wel van gezelschap.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:53 schreef wyccie het volgende:
Helaas niet dus.
Nee, hoor. Ik kom hier voor gezelschap. Om me te ondersteunen tijdens de eenzame uren van de dag, zeg maar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik dacht dat jij graag dit topic voor je alleen had, 's nachts.
Zit ik niet mee. Daar staat oneindig veel grotere shit inquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:53 schreef broer het volgende:
Nou staat deze nog dagenlang in je MyAt.
quote:
Ik heb dat 'wicked' altijd geïnterpreteerd als iets slechts. Als je er 'gekke' van maakt, zou het zomaar kunnen dat ze nog best meevalt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:57 schreef wyccie het volgende:
Hoi gekke engel.
Het is nog te vroeg om de BB-kaart te spelen. Daar komt vast later nog wel een moment voor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Zit ik niet mee. Daar staat oneindig veel grotere shit in![]()
Geen idee. Ik heb een kutfilm gezien, vanavond. Maar ik vrees dat dat onvoldoende gespreksstof oplevert.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:58 schreef wyccie het volgende:
Nou. Waar wil je het over hebben?
De eerste omschrijving in het woordenboek: 'morally bad'...quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:01 schreef wyccie het volgende:
Ik vind wicked ook wel een beetje maf gek klinken. Als een soort verstrooide professor.
Het grappige is dat ik wel vaker gekke engel ben genoemd. Ik weet zelf eigenlijk niet hoe ik wicked interpreteer. Verdorvenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:59 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb dat 'wicked' altijd geïnterpreteerd als iets slechts. Als je er 'gekke' van maakt, zou het zomaar kunnen dat ze nog best meevalt.
*brainwave*
Welke horrors?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:02 schreef wyccie het volgende:
Welke films ga jij dit weekend nog bekijken?
Ik ga lekker in bed naar horrorfilms kijken.
Hoe kom je er dan bij om jezelf zo te noemen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Het grappige is dat ik wel vaker gekke engel ben genoemd. Ik weet zelf eigenlijk niet hoe ik wicked interpreteer. VerdorvenGemeen
![]()
Toch niet op semi-bikkeltijd, hè?quote:Oh en ik doelde niet op BB.
Nee, 'Air Force One'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je naar Dreamcatcher gekeken, broer?
Dat heb je mij dan ook nooit horen beweren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:07 schreef wyccie het volgende:
Mannen die horror eng vinden zijn geen echte mannen
Hoeveel films ben je van plan om te gaan kijken?quote:Ik heb nog Dark Water, Candyman en The Exorcist. En ik heb ook nog wat comedy's, dat is ook wel goed voor dit weekend.
Lang en oninteressant verhaal.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij om jezelf zo te noemen?
Natuurlijk nietquote:Toch niet op semi-bikkeltijd, hè?
Mary Poppins!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:07 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, aanraders: Sound of Music, Annie, Bambi, De kleine Zeemeermin.
Ik ga ze kijken zodra ik de ruimte onder mijn bed heb vrijgemaakt van monsters.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:07 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, aanraders: Sound of Music, Annie, Bambi, De kleine Zeemeermin.
Minstens 3.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:09 schreef broer het volgende:
Hoeveel films ben je van plan om te gaan kijken?
Ja, je weet het niet, hè. Just checking.quote:
Alleen als er van die slechte Amerikaanse humor in zit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:11 schreef wyccie het volgende:
Hou je wel van thrillers?
Slecht idee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet, hè. Just checking.
Maar ik zal zo je postgeschiedenis wel eens doorspitten.
Gezellig. En toch nog tijd om naar de kroeg te gaan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:10 schreef wyccie het volgende:
Minstens 3.
Dan is het dus niet spannend meerquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Alleen als er van die slechte Amerikaanse humor in zit.
Van die humor waar je op hetzelfde moment om moet lachen en het schaamrood van op je kaken krijgt.
Dankzij de films hoef ik niet naar de kroeg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:15 schreef broer het volgende:
Gezellig. En toch nog tijd om naar de kroeg te gaan?
Hm... 'Look who's talking'... Dat was ook een film, of niet?
Wel waar. Er zijn een paar van die films waar ook leuke oneliners in zitten die je verder niet afleiden van de spanning, maar waar je wél om kunt lachen. (Nou ja, ik dan...) Dat zijn de beste films.quote:
'Hoef'? Serieus?quote:Dankzij de films hoef ik niet naar de kroeg.
Okee, maar dan zijn het dus wel leuke grappen. Als ze flauw en slecht zijn leiden ze sowieso af. Die films zijn er wel, en ik heb ze ook wel gezien. Ik weet alleen geen titels meer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:20 schreef broer het volgende:
Wel waar. Er zijn een paar van die films waar ook leuke oneliners in zitten die je verder niet afleiden van de spanning, maar waar je wél om kunt lachen. (Nou ja, ik dan...) Dat zijn de beste films.
Ik bepaal natuurlijk wat ik zelf doe. En ik zuip niet, nergens. En films kijken doe ik toch liever niet in de kroeg.quote:'Hoef'? Serieus?
Niet dat ik vier dagen in de week zit te zuipen in de kroeg zit, maar over het algemeen vind ik dat toch best aangename tijdsbesteding.
Vorige week heb ik 'Ocean's Twelve' gezien. Ik werd erom verguisd op Fok!, maar ik vond het leuk. En dat kwam vooral door de humor die erin zat. Er is een scène dat ze op het station staan en dat George Clooney aan iedereen vraagt of hij veertig lijkt. Vind ik leuk. Beetje absurd. En het leidde me niet af van het eventuele spannende deel. Dat soort films bedoel ik dus. Kom maar op met die tips.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:26 schreef wyccie het volgende:
Okee, maar dan zijn het dus wel leuke grappen. Als ze flauw en slecht zijn leiden ze sowieso af. Die films zijn er wel, en ik heb ze ook wel gezien. Ik weet alleen geen titels meer.
Natuurlijk bepaal je zelf wat je doet. Ik was alleen even verbaasd.quote:Ik bepaal natuurlijk wat ik zelf doe. En ik zuip niet, nergens. En films kijken doe ik toch liever niet in de kroeg.
Phonebooth vond ik leuk. Maar past totaal niet bij Das Experiment, vind ik. Dat vond ik meer psychologisch. De andere ken ik niet. En Identity gaat op het lijstje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:40 schreef wyccie het volgende:
Gewoon leuk spannend: Phonebooth, The Recruit, Das Experiment, Runaway Jury.
Supertip: Identity.
Duel is ook zo'n goede spannende filmquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:40 schreef wyccie het volgende:
Met spannende films bedoel ik nog net even iets spannender, dat er wel doden vallen zeg maar.
Ik drink sapjes en zo. Ik zou ook geen echte man zijn dus.
quote:Wat moet u doen voor een jaar lang kaartjes filmpremières?
Laat uw fantasie de vrije loop en maak ons op een creatieve manier duidelijk wat uw favoriete film aller tijden is. Leg vooral goed uit waarom u dat vindt. U mag alle materialen gebruiken die u maar wilt. De inzending moet worden opgestuurd naar:
Albert Heijn
o.v.v. Wedstrijd AH Filmweken
Postbus 3000
1500 HA Zaandam
Vermeld duidelijk uw naam, leeftijd, adres en woonplaats op de inzending (niet alleen op de enveloppe);
De inzending moet uiterlijk maandag 25 september 2006 binnen zijn. Inzendingen die na deze datum binnenkomen, kunnen helaas niet meer meedingen naar de prijs. Een deskundige jury beslist welke inzending heeft gewonnen. Er worden twee winnaars gekozen:één in de leeftijdscategorie tot en met 12 jaar en één in de categorie ouder dan 12 jaar. Beide winnaars krijgen uiterlijk dinsdag 17 oktober 2006 schriftelijk bericht. Als u op die datum niets heeft gehoord, heeft u niet gewonnen. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Inzendingen blijven eigendom van Albert Heijn B.V.
Een paardenhoofd opsturen en zeggen dat The Godfather je favoriete film aller tijden is wordt zeker niet op prijs gesteld?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:09 schreef Isabeau het volgende:
De combinatie creatief & filmliefhebbers geeft mij het idee dit linkje hier te plaatsen: http://www.ah.nl/filmweken/winnen.jsp
En voor de luie klikker ook nog de tekst
Ik drink ook sapjes en geen alcohol. Ben ik nu ook geen echte man?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:40 schreef wyccie het volgende:
Met spannende films bedoel ik nog net even iets spannender, dat er wel doden vallen zeg maar.
Ik drink sapjes en zo. Ik zou ook geen echte man zijn dus.
Ja, dat vind ik ook wel klinken als een noodkreet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik drink ook sapjes en geen alcohol. Ben ik nu ook geen echte man?
Ben je te dik: weegschaal.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:27 schreef k_man het volgende:
Wat zal ik kiezen? Een friteuse, ijsmachine, mp3-speler of weegschaal?
Kijk, dat is nog eens aardig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:45 schreef Lienekien het volgende:
De mp3-speler, maar dan zou ik 'm weggeven.
Aan wie er nog geen heeft. En al blij is met een ongetwijfeld inferieur rotding.quote:
Wat ben je weer aardig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Soms, ja.
Meestal ben je het gewoon.
Wat moet een dik persoon eigenlijk met een wegschaal??quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ben je te dik: weegschaal.
Ben je slank: ijsmachine.
Wat moet je überhaupt met een weegschaal?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat moet een dik persoon eigenlijk met een wegschaal??
Inspiratie opdoen voor R&P-topics.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat moet een dik persoon eigenlijk met een wegschaal??
Weetikveel. Jij hebt er één...quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat moet je überhaupt met een weegschaal?
jazekerquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:36 schreef Lienekien het volgende:
Was het leuk op school?
Ja idd. Verder zie ik er ook niet de zin van inquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inspiratie opdoen voor R&P-topics.
Ja, als niemand anders het doet, doe ik het zelf.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe bescheiden, jezelf schouderklopjes geven!![]()
Wij hebben iedereen nog.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:32 schreef Augustina het volgende:
[..]
Bij mij zijn er 7 medestudenten minder ineens. Hoe zit dat bij jou?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goed nieuws Do2, we kunnen binnenkort gaan zingen !!
Noord-Brabant kiest eindelijk eigen volkslied
Dat zijn van die nieuwe spellingszaken waarover ik twijfel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
Georganiseerd mag toch gewoon aan elkaar?
Ga je dan ook jezelf schouderklopjes geven??quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Ik zou de weegschaal kiezen, mits het een keukenweegschaal is. Als het een personenweegschaal is zou ik hetzelfde als Lienekien doen.
De 2e optie is anders prima in mijn ogen/oren hoor. Iedere Brabander kent dat nummer, en het gaat ook echt over Brabant. Ik zou er op stemmenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Alleen vind ik de drie opties geen van allen echt goed.
Waarom geen wedstrijd ge-organiseerd om een nieuw volkslied te schrijven?
Dat klinkt niet zo positief...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef wyccie het volgende:
Het gaat.
Gedoe?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef wyccie het volgende:
Het gaat.
Hoe is het met Anne? Ben je het gedoe al zat?
Het leven is goed in het Brabantse land?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De 2e optie is anders prima in mijn ogen/oren hoor. Iedere Brabander kent dat nummer, en het gaat ook echt over Brabant. Ik zou er op stemmen
Ik vind het ook beslist een lekker nummer hoor! Maar als volkslied wat minder.quote:
Doet Lienekien dat dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ga je dan ook jezelf schouderklopjes geven??
Daar is weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat klinkt niet zo positief...
Wat moet er gebeuren om het beter te laten gaan??
Het huilen, opstaan, voeden, luiers verschonen etc. 't Is toch wel behoorlijk heftig allemaal lijkt me. Of is ze al zindelijk?quote:
Nee, ik sta nog geregeld om twee uur langs mijn bed om een flesje op te warmen, en vervolgens een luier te verschonen. Maar wanneer je dat met liefde doet is het geen moeite.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:37 schreef wyccie het volgende:
Het huilen, opstaan, voeden, luiers verschonen etc. 't Is toch wel behoorlijk heftig allemaal lijkt me. Of is ze al zindelijk?
quote:Van Lauwerszee tot Dollard tou,
Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland,
Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand
Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Is Stad en Ommelaand!
Doar broest de zee, doar hoelt de wind,
Doar soest 't aan diek en wad,
Moar rustig waarkt en wuilt het volk,
Het volk van Loug en Stad.
Is Stad en Ommelaand!
Doar woont de dege degelkhaaid,
De wille, vast as stoal,
Doar vuilt het haart, de tonge sprekt,
In richt- en slichte toal.
Is Stad en Ommelaand!
Hier kun je de melodie horen: http://www.prijt-priet.nl/htm/45.htmquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een goed volkslied is natuurlijk in de eigen (streek-)taal!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:02 schreef wyccie het volgende:
Je klinkt als een lieve papa, LX. Heel schattig.
Iets tijdelijks of iets structureels?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, ik voel me niet geweldig, maar het gaat wel.
De liefde?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
't Is niet de bedoeling dat ik me voor altijd zo voel.
Ik denkt dat een afbeelding van een rood kruisje wyccie niet echt zal opbeuren!quote:
Chocoladetaart!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denkt dat een afbeelding van een rood kruisje wyccie niet echt zal opbeuren!![]()
Als je je maar op tijd bedenkt dat een stevige wandeling ook goed helpt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
Ooohhh, dat is altijd goed! Ik ben me nu al misselijk aan het vreten
Nog geen jaar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:24 schreef LXIV het volgende:
Als je het vertellen wil...
Hoe lang hadden jullie iets?
Kende je hem van de universiteit in Nijmegen? En ga je hem nog vaak tegenkomen?quote:
Nee, dat zal niet het probleem zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:29 schreef LXIV het volgende:
Kende je hem van de universiteit in Nijmegen? En ga je hem nog vaak tegenkomen?
Min of meer. Het was in ieder geval op een niet zo leuke manier.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:32 schreef Lienekien het volgende:
Was het onverwacht, een donderslag bij heldere hemel?
LX, kom, we gaan een steen door de ruit gooien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Min of meer. Het was in ieder geval op een niet zo leuke manier.
Doe maar nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef Lienekien het volgende:
LX, kom, we gaan een steen door de ruit gooien.![]()
Of we haar daar mee helpen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
LX, kom, we gaan een steen door de ruit gooien.![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef LXIV het volgende:
Ik ga nu slapen, morgenvroeg is het weer vroeg dag.
Slaap lekker, en in het bijzonder jij, wyccie.
Lieve broers heb je. Zou onze broer dat ook voor me doen, denk je?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:41 schreef Lienekien het volgende:
Mijn broers zeiden dat altijd tegen elkaar als hun kleine zusje iets naars was aangedaan... Ze brachten het nooit in de praktijk, hoor.![]()
Ja, te hoog en je valt flauw door de ijle lucht.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je je maar op tijd bedenkt dat een stevige wandeling ook goed helpt.![]()
Helpt tot zekere hoogte, uiteraard...
Avatarquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef DaMart het volgende:
Augustina, wist je dat iemand je icoontje plagieert?
Pedroso
Ja en? Ik gebruik gewoon de Fok! benaming. En als ik avatar zeg, dan krijg ik weer andere mafketels over me heen die vinden dat ik icoontje moet zeggen.quote:
Je hoeft alleen maar naar mij te luisteren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja en? Ik gebruik gewoon de Fok! benaming. En als ik avatar zeg, dan krijg ik weer andere mafketels over me heen die vinden dat ik icoontje moet zeggen.
Ik kan het ook nooit goed doen hier he!![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen een kroon.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Zeg dan gewoon plaatje.
Sorry, maar daar ben ik te eigenwijs voorquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar naar mij te luisteren.![]()
Nou ja zeg!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien, ik vind je echt grappig.
En dat mag best gezegd worden.
Kut voor je, zeg. (Wat zeg je in zo'n geval? "Veel sterkte"? Nou ja, iets dergelijks wil ik in elk geval zeggen.)quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
Zou onze broer dat ook voor me doen, denk je?
quote:
Dank jequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:20 schreef broer het volgende:
Kut voor je, zeg.
En ja, dat zou ik wel voor je doen. Of ik zou er in ieder geval wel mee dreigen.
Het was een beetje een rare vraag.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
't Was ook wel een erg persoonlijke vraag he
We zoeken het wel even voor je op.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Dat ook. Wat bedoel ik eigenlijk?
Kweenie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Wordt het nu schunnig?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit een kruik in bed gehad.
Neen. Ik ben heel braaf en netjesquote:
quote:
Heb je het van binnen koud? Daar kan ik je helaas niet mee helpenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]Mooi dat jij het zegt, hoef ik dat niet meer te doen.
Ik heb trouwens geen kruik. In bed is het wel lekker warm, dat is het probleem niet.
O ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Ik ben heel braaf en netjes.
Status? Ontwikkelingsniveau?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben benieuwd naar het bereik van je stem. Hoe hoog je daarmee kan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:49 schreef broer het volgende:
[..]
Status? Ontwikkelingsniveau?
Of toch gewoon mijn lengte of op welke verdieping ik woon?
Ethiek? Medemenselijkheid?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:49 schreef broer het volgende:
[..]
Als je dit nou niet had gezegd, viel het wel mee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wordt het toch een béétje schunnig.
Och, doe alles maar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:49 schreef broer het volgende:
Nee hoor. Ik was verdwaald in een muziektopic.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat broer wacht tot iedereen weer weg is...![]()
Kutfilm.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:51 schreef broer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was verdwaald in een muziektopic.
En zodadelijk verdwaal ik in een film op Nederland 2: Private Parts. Over Howard Stern.
Howard Stern is een pratende lul, ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
Of een piemelfilm?
Vast niet zo hoog als jij.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd naar het bereik van je stem. Hoe hoog je daarmee kan.
Daar doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef Lienekien het volgende:
Ethiek? Medemenselijkheid?
Ja, straks misschien. Na de film.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef wyccie het volgende:
Och, doe alles maar.
Ik had inderdaad niet verwacht dat jij het een leuke film zou vinden. Maar smaken verschillen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:51 schreef Lienekien het volgende:
Kutfilm.
Ik heb 'm in de bioscoop gezien. Anders.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had inderdaad niet verwacht dat jij het een leuke film zou vinden. Maar smaken verschillen.
Nou, goede smaak verschilt nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had inderdaad niet verwacht dat jij het een leuke film zou vinden. Maar smaken verschillen.
Hoe bedoel je 'anders'? Anders had je hem nu gekeken?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb 'm in de bioscoop gezien. Anders.
Dat kun je misschien zeggen. Maar of je van 'goede smaak' houdt, dat verschilt toch écht van persoon tot persoon.quote:
Anders. In de zin van 'daar sta je nu met je ik had inderdaad niet verwacht dat je het een leuke film zou vinden'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:55 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'anders'? Anders had je hem nu gekeken?
Nou, niet helemaal. Want je vond hem - volgens verwachting - dus niet leuk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef Lienekien het volgende:
Anders. In de zin van 'daar sta je nu met je ik had inderdaad niet verwacht dat je het een leuke film zou vinden'.
Of je ziet de grap niet in de term 'kutfilm'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:59 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal. Want je vond hem - volgens verwachting - dus niet leuk.
Ik heb hem al eens gezien. Ik wilde hem nog eens zien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:59 schreef Lienekien het volgende:
Of je ziet de grap niet in de term 'kutfilm'.
Kom nog maar eens terug als je 'm gezien hebt.![]()
Je verwacht van mij geen grap?quote:Op zondag 3 september 2006 00:01 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens gezien. Ik wilde hem nog eens zien.
En dan is het inderdaad zo dat ik de grap niet zag. Nóg iets wat ik niet van jou had verwacht. [afbeelding]
Ja, hoogmoed komt voor de val.quote:Op zondag 3 september 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
En Erik zei nog wel dat je zo grappig bent.
Het legt wel een druk, hoor. Nou heb ik steeds het gevoel dat ik grappig moet doen.quote:Op zondag 3 september 2006 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind je nog steeds grappig, hoor. Eigenlijk wel meerdere hier
, ik lach me kapot.
Gemaakte grappigheid is slechts heel zelden grappig.quote:Op zondag 3 september 2006 00:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het legt wel een druk, hoor. Nou heb ik steeds het gevoel dat ik grappig moet doen.![]()
Ik weet er alles van...quote:Op zondag 3 september 2006 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gemaakte grappigheid is slechts heel zelden grappig.
Maar het is wel waar dat er nog maar weinig fietsers een hand uitsteken. Daar heb ik als fietser ook last van. Sta ik met mijn goede gedrag te wachten op een fietser van rechts, gaat die fietser leuk rechtsaf.quote:Op zondag 3 september 2006 00:12 schreef DaMart het volgende:
Vergeet ik nog bijna om een amusante anekdote te delen met jullie.
Gisteren fietste ik in Bloemendaal. Op een gegeven moment kon ik rechtdoor of linksaf. Ik ging dus rechtdoor. Komt er van de andere kant een oud omaatje in haar auto aanrijden die stopt. Draait ze haar raampje open, en begint te roepen: 'Man, steek dan je hand uit!' Waarop ik reageerde door te zeggen dat ik rechtdoor ging. Maar om haar een plezier te doen, wees ik met mijn ene arm maar even rechtdoor....![]()
Raar mens...![]()
Dat ontken ik ook niet. Ik maak me er zelf ook wel eens schuldig aan.quote:Op zondag 3 september 2006 00:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar het is wel waar dat er nog maar weinig fietsers een hand uitsteken. Daar heb ik als fietser ook last van. Sta ik met mijn goede gedrag te wachten op een fietser van rechts, gaat die fietser leuk rechtsaf.![]()
Ze dacht misschien 'nou ga ik er verdorie eens wat van zeggen, sta ik weer voor jandoedel te wachten'. Alleen sloeg je niet af. Ik snap het helemaal.quote:Op zondag 3 september 2006 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Ik maak me er zelf ook wel eens schuldig aan.
Ik vond het alleen niet echt snugger van haar om te zeuren dat ik geen hand uitstak terwijl ik rechtdoor ging.
Kun jij dat? Even slapen en dan midden in de nacht wakker worden? Dat gebeurt mij nou nooit. Ik lig vaak lang wakker, maar als ik eenmaal slaap, word ik ook niet meer wakker.quote:Op zondag 3 september 2006 03:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net geen tv gekeken, heb eventjes geslapen. Ik was moe.
Alles was nog aan. Tv, computer, lichten. Ik had mijn kleren zelfs nog aan.quote:Op zondag 3 september 2006 03:32 schreef broer het volgende:
Kun jij dat? Even slapen en dan midden in de nacht wakker worden? Dat gebeurt mij nou nooit. Ik lig vaak lang wakker, maar als ik eenmaal slaap, word ik ook niet meer wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |