Wat zit die engerd mij de hele tijd aan te staren! Sterf!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:48 schreef AlohaXa het volgende:
Moet je eens indenken wat die meisjes van jou denken.
Die meiden waar ik nu bij in de klas zit denken alleen maar aan boeken..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:48 schreef AlohaXa het volgende:
Moet je eens indenken wat die meisjes van jou denken.
Jeuw na 1 post al een moraalridderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:47 schreef Ferdo het volgende:
Misschien dat je aandacht dan eens uitgaat naar de docent. 't Is voor je eigen bestwil.
Hallo! Jij vraagt je af waarom ze die klassen zo hebt ingedeeld! Don't shoot the messengerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:53 schreef Demius het volgende:
[..]
Jeuw na 1 post al een moraalridder
ideaalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef Logitik het volgende:
Ik zit samen met nog een jonge, in een klas vol met vrouwen
jonge jenever?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef Logitik het volgende:
Ik zit, samen met nog een jongen, in een klas bestaande uit bijna alleen maar meiden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef Logitik het volgende:
Een gat is een gat inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef GSi het volgende:
Een kut is een kut.
Lesbiennes..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn ideale klasindeling is meer jongens dan meisjes.
Meisjesklassen
Ik zit nu in een klas met 22 meiden en 3 oerlelijke jongens.![]()
Hmm.. toch een gevalletje soort zoekt soort dacht ik zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meisjesklassen
Wat voor wijven opleiding doe je dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef Logitik het volgende:
Op die manier wordt de natuur een handje geholpen ..... het komt er uiteindelijk toch wel van.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef Demius het volgende:
Waarom zetten ze me nou weer bij wijven in waar als je te lang naar kijkt spontaan homo van wordt....
Waar halen zie die meiden vandaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meisjesklassen
vwo5 npquote:Op vrijdag 1 september 2006 07:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Spannend he ... voor eerst naar de brugklas ...
VWO-ertjes die neerkijken op het VMBO...quote:
weet je mamma dat je vieze woordjes gebruikt Fok! ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef Demius het volgende:
Waarom zetten ze me nou weer bij wijven in waar als je te lang naar kijkt spontaan homo van wordt....
Scooterjeugdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef Demius het volgende:
[..]
Die meiden waar ik nu bij in de klas zit denken alleen maar aan boeken..
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:02 schreef descendent1 het volgende:
[..]
VWO-ertjes die neerkijken op het VMBO...
vmbo-ertjes die neerkijken op hoger opgeleidenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:02 schreef descendent1 het volgende:
[..]
VWO-ertjes die neerkijken op het VMBO...
PTP (propedeuse toegepaste psychologie)quote:Op vrijdag 1 september 2006 05:01 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wat voor wijven opleiding doe je dan?
w8 maar, met een klasse feest, als het schemer is en er drank vloeit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef Demius het volgende:
Zit je bij Jennifuuur in de klas?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef Demius het volgende:
[..]
Die meiden waar ik nu bij in de klas zit denken alleen maar aan boeken..
Totally agree!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef T3rr0r het volgende:
Veel vrouwen in de klas is meestal niet echt positief qua sfeer, hele fucking tijd doen ze niets anders dan achter elkaars rug om roddelen en dan even later gewoon poeslief doen tegen elkaar alsof er niets aan de hand is. Oké, het is leuk voor het oog en misschien kan je d'r nog wat leuks uit halen maar voor de werksfeer is het niet echt optimaal, dan liever wat meer gasten in de klas dan wordt er tenminste nog een beetje gewerkt ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |