Jammer dat die Porsche chauffeur alleen niet kon rijden, anders hadden we pas echt mooie achtervolging gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:12 schreef ScudRaket het volgende:
Vond het filmpje niet eens zo boeiend eigenlijk. Ja het waren Ferrari's, nou wat? Die Porsche 2 weken geleden was wel masterlijk.
Ja, alleen vond ik het jammer dat ze niet de reden gaven WAAROm hij er nou vandoor ging, en waarom hij iemand anders ineens liet rijden en hij in die golf staptequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:12 schreef ScudRaket het volgende:
Vond het filmpje niet eens zo boeiend eigenlijk. Ja het waren Ferrari's, nou wat? Die Porsche 2 weken geleden was wel masterlijk.
Dat zat niet helemaal in de haak inderdaad, had graag willen weten welke activiteiten daaraan grondslag lagen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, alleen vond ik het jammer dat ze niet de reden gaven WAAROm hij er nou vandoor ging, en waarom hij iemand anders ineens liet rijden en hij in die golf stapte
Was leuk. "Dit is van levensbelang. Kunt u er niet 7 km correctie van maken?"quote:Op zondag 16 september 2007 20:52 schreef xFriendx het volgende:
Die vent die zijn rijbewijs kwijt raakte maar de dag er na naar Turkije moest![]()
En maar smeken en zeggen dat zijn wereld instort. Had ie dan maar iets eerder moeten bedenken.
waardeloze smoes. bleek net niet genoeg gedronken te hebben geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Mike.Strutter het volgende:
"Ik moet iemand ophalen in't ziekenhuis"
Dat is ook mooi klote
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Doet me denken aan dat groepje jongen bij Blik op de Weg. Is de politie bezig met een controle, en wordt er een auto aangehouden met 3 jonge jongens erin. 2 daarvan hadden niks gedronken. Dus die bestuurder blazen, alles ok. De bijrijder ook vragen of hij mag blazen.
"Nee, dan moet je even terugrijden en hier weer langs komen"
Zie je ze even later weer voorbij komen met een andere jongen achter het stuur, Prachtig.
Die was zeker geweldigquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Die jongen in Den Haag vond ik wel mooi: "Heeft u er al veel gepakt vanavond meneer?"![]()
Die kerel was héél erg, jou zou daar nou juist geen uitzondering bij willen maken, maar, aangezien zijn leven toch al voorbij was zoals hij zelf de hele tijd zat te janken, zou je hem ergens in de berm een genadeschot willen geven.quote:Op zondag 16 september 2007 20:52 schreef xFriendx het volgende:
Die vent die zijn rijbewijs kwijt raakte maar de dag er na naar Turkije moest![]()
En maar smeken en zeggen dat zijn wereld instort. Had ie dan maar iets eerder moeten bedenken.
Das waar. Die kerel die net werd gepakt en z'n rijbewijs kwijtraakte deed normaal en accepteerde zijn straf. Die idioot die we straks krijgen zal wel agressief reageren en in het korte filmpje zag je ook dat hij met hoge snelheid wheelies maakte etc...quote:Op zondag 23 september 2007 20:43 schreef xFriendx het volgende:
Mja, tis met een motor dan ook wel heel makkelijk/aantrekkelijk om zo hard te gaanMaar goed, het is geen excuus natuurlijk. Een 180 km/h voor een motor is een schijntje.
Straks dus toch nog die asociale motorrijder verderop in het programma.
Jawel!quote:
Dan kappen ze vast en krijgen we het volgende week te zienquote:Op zondag 23 september 2007 21:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe![]()
die motorrijder dadelijk is
En dat terwijl die een spijkerbroek aan hadquote:Op zondag 23 september 2007 21:10 schreef Frasier het volgende:
"Je brengt iedereen in gevaar joh, ben je wel helemaal lekker?"
![]()
Die agent is nog lief, ik had em iig hardhandig in de boeien geslagen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:10 schreef Frasier het volgende:
"Je brengt iedereen in gevaar joh, ben je wel helemaal lekker?"
![]()
- Wheeliesquote:Op zondag 23 september 2007 21:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jaar of 5 cel zou goed voor die man zijn. Wat een idioot. En blijkbaar was z'n rijbewijs al eerder ingevorderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |