Hmm.. viel me mee. Best heftig. Zeker geining omdat ik daar op de A7 dagelijk rijquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef Gunner het volgende:
Ze zitten je nu al 10x te teasen met die Porsche. Zal uiteindelijk wel geen hol voorstellen
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef D.Rose het volgende:
Waarschijnlijk een drugsbaron of zoiets
Beter dan die lui die zich in allerlei bochten wringen om zich onder een boete uit te lullen.quote:
Plus degene bij de Porsche, zal goed wat gekost hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef veldmuis het volgende:
Hoeveel zou dit geintje gekocht hebben?
Ik zag 2 motoren, 3 surveillancewagens, de videosurveillance, en nog een paar.
Die file creeren was wel puik trouwens
Bij die Amerikaanse series rammen ze dan gewoon de achterkant van die Porsche...quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Kw4Kje het volgende:
Mooie actie van de politie, even file creeren. Puik teamwork.
Ik liet er gewoon menne bier even voor staan!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:40 schreef Ace1 het volgende:
Dat was het boeiendste wat ooit in wegmisbruikers is vertoont.
Die 'vervangende' bestuuder leek er uiteindelijk ook mee gecrashed te zijn. Ook niet gewend aan zo'n auto kennelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:38 schreef veldmuis het volgende:
Het was wel een n00b trouwens, hij kon ÉCHT niet rijden met een snelle auto.
Je gaat er gelijk vanuit dat het gaat om mensen die de Nederlandse taal niet geheel vaardig zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zie het helemaal voor me.
"Ewa, ik ben tegen de vangrail aangeklapt, kun je me oppikken op die parking plaats?"
"Ja, is goed man, ik ben er zo"
"Ja, neem jij dan maar m'n porsche mee. Pas op, je hebt weinig zicht want die motorkap is omgewaaid."
"Komt voor mekaar, ga jij op de achterbank liggen zodat die pliesie je niet kan zien"
"Ja maar pas op voor die drugs he. Goeie klant wil dat hebben!"
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef veldmuis het volgende:
Het mooiste was het commentaar van die agenten toen ie tegen de vangrail knalde.
"sukkel"
hahaha, idd...ik was het met mn ouders aan het kijken, en als je er op gaat letten dan is het echt zo lachwekkendquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef veldmuis het volgende:
ja
ja
jaja
ja
ja
jaja
jaja
jaja
jaja
Spraakzame 'klant'
Het waren die rode auto's.quote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef e-wok het volgende:
Wel veel geblokte nummerplaten en personen vandaag
'dat is erg dom wat u gedaan heeft'
Straks de ferrari's (of porshes, weet het niet meer) uit de reclame, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |