en hoe gaan ze dat doen bij de antwoorden van tijn?? 75 en 66??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan zegt Egbert gewoon ohwja nee ik bedoel idd 11
met 14 zeker beter jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Bij de kluis op mijn werk moet ik uiteindelijk de schijf induwen of naar met toe trekken op het goede nummer natuurlijk...nu valt ie blijkbaar gewoon open..kutkluis. Nu denkt Egbert dat ie The Man is terwijl de zusjes het eigenlijk wat beter deden.
Ben wel heel benieuwd jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:45 schreef Sassefras het volgende:
[..]
en hoe gaan ze dat doen bij de antwoorden van tijn?? 75 en 66??
heel apart... maar ja zal wel 2 tandjes speling zijn in die kluis..
ik zei ook al: dan komen die zusjes, en die openen gewoon de kluis met de sleutel..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Gat de kluis niet gewoon altijd open als je eenmaal met de sleutel probeert???
Zou wel een stunt zijn
En verboden te voeren!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:45 schreef -Myrt- het volgende:
echt aapjes kijken op stream 1
Vind het altijd wel grappig om te zien zo. Als ze inzoomen ben je dat effect een beetje kwijtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:45 schreef -Myrt- het volgende:
echt aapjes kijken op stream 1
Zou kunnenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Zou wel een stunt zijn
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Zou wel een stunt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |