Moet je maar Surinamer zijnquote:Op zondag 17 september 2006 18:41 schreef Erasmusch het volgende:
uhm...ondertiteling?
Godver. Heb ik het expres niet opgenomen, omdat ik het toch op internet dacht te kunnen terugkijkenquote:Op zondag 17 september 2006 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Die jongen die het de vorige keer had gecapped heeft het deze keer niet gedaan. Maar ik ga nog wel effe zoeken.
Davids zei ook al dat ze ff door moesten spelen dus er zal nog wel gespeeld zijn maar dat is gewoon niet uitgezonden.quote:Op zondag 24 september 2006 19:14 schreef Soul79 het volgende:
Mooie aflevering, mooie en trieste plaatjes van Rio de Janeiro.
1 stukje begreep ik niet helemaal: ze waren 's avonds aan het voetvolleyen toen er twee Brazilianen mee gingen doen die daar kennelijk erg goed in zijn. Maar die Vanenburg ging, zodra ze 1 punt hadden gemaakt, een beetje idioot lopen doen en liet die 2 Brazilianen daar maar een beetje staan.
Was een beetje vaag, maar verder toffe aflevering. Komt volgende week dan die knokpartij?![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
Gemist. Wonnen ze van de Brazilianen ?
Het is nog te zien op de talpaquote:Op zondag 24 september 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
Ok ik baal echt dat ik het heb gemist. Hadden de Brazoilianen respect ? Die vinden zichzelf immers de besten van de wereld.
www.Talpa.nlquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:19 schreef addictivebeat het volgende:
shiiittt gemist, heb alles gezien behalve gisteren! de belangrijkste uitzending, waar kan ik hem nog terugzien??
Roël Gorré (de broer van???)quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:29 schreef Erasmusch het volgende:
Roel Liefden?
Waaarom heeft die gast zo'n Balkan-achternaam?
Dat was wel jammer.Maar toch was het leuk om te zien hoe de toeschouwers reageerden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:52 schreef Yeahinho het volgende:
Dat was toch geen straatvoetbal man. Het (zand)veld was nog groter dan bij zaalvoetbal!
Wat boeit dat dan? Zijn er speciale veldafmetingen regels bij straatvoetbal.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:52 schreef Yeahinho het volgende:
Dat was toch geen straatvoetbal man. Het (zand)veld was nog groter dan bij zaalvoetbal!
Volgens mij hadden ze inderdaad nog nooit een corner gezienquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef Yeahinho het volgende:
Straatvoetbal is m.i. hooguit 4 tegen 4 op een klein veldje en met minigoaltjes.
Niet wat ze nu speelden dus, dat komt hun spel helemaal niet ten goede.
Roël Gorré inderdaad. En geen familie, hoogstens in de verte.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |