Ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef denthemen het volgende:
de officieele site van feyenoord ligt eruit, is het daar nou ook gemeld??
*Screenshot maaktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef denthemen het volgende:
Misschien betekent dat ze een vergissing hebben gemaakt.Better will be.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef denthemen het volgende:
Het wordt tijd jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef Superheld het volgende:
Misschien nu eindelijk eens het bestuur tegen de muur bij jullie?
Zelfs VI gelooft die broodje aap verhalen van radio 1. Kijk is naar tijdstip 20:36. Wat een amateurs daaro....quote:'Vagner Love wordt nieuwe spits Feyenoord'
31/8/2006 20:36
Feyenoord hoopt nog voor het sluiten van de transfermarkt rond te komen met Vagner Love. Radio 1 meldt dat de Rotterdamse club in onderhandeling is met de 22-jarige Braziliaan.
Vagner moet in De Kuip de langverwachte opvolger worden van Dirk Kuijt. Sinds diens vertrek naar Liverpool deden allerlei namen de ronde, maar kon Feyenoord nog geen nieuwe spits vastleggen.
Naar verluidt maakt Feyenoord acht miljoen euro over aan CSKA Moskou om Vagner over te nemen. Voor die Russische club scoorde hij twintig keer in 48 wedstrijden. De spits speelde daarnaast ook twee interlands voor Brazilië.
Eerlijk gezegd zie ik een groot deel van de selectie best zitten hoor. Alleen een SCORENDE spits ontbrak. En dat was dus geen verrassing, want iederee wist dat Dirkie weg zou gaan. Gewoon dom beleid dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Niet alleen een spits hebben jullie nodig hoor![]()
![]()
![]()
quote:Het AD heeft zojuist de overgang van Angelos Charisteas naar Feyenoord gemeld. Ajax en Feyenoord hebben hierover donderdagavond een akkoord bereikt. Over de transfersom en inhoudelijk zaken van zijn contract zijn nog geen berichten naar buiten gebracht.
Ajax Netwerk
Charisteas meldt vanuit Moldavië, waar het Griekse nationale team verblijft, blij te zijn met de overgang: "Feyenoord is een prachtige club. Dit wordt een nieuw hoofdstuk in mijn carrière en ik heb een erg goed gevoel bij deze stap."
Ajax Netwerk
[Update]
Ajax Netwerk
Tegenover RTV Noord-Holland heeft Charisteas juist laten weten Feyenoord geen optie te vinden. Er zouden geruchten de ronde doen dat Feyenoord in hem een optie ziet om Dirk Kuyt te vervangen. "Ik ga zeker niet naar Feyenoord, want ik wil niet meer in Nederland voetballen als ik hier weg moet. Met mijn spel kom ik beter terecht in Duitsland of Engeland."
www.primeserver.nl voor picsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Canisfire het volgende:
Iemand een upload site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |