Zo'n akkoord is iets anders, onderhandelen met elkaar kan welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef TC03 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Ajax en Feyenoord een gentlemen's agreement hadden.
Ah daar komen de boeren ook weer met hun tractors.Pas op dat je niet wordt aangereden door Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef jmac het volgende:
Feyenoord netwrk etc. is al down door 't nieuws. Kijk met genoegen morgen naar 't nieuws hoe 't feyenooit stadion belegerd wordt door supporters.. What een friggin joke!
Niet alleen een spits hebben jullie nodig hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Charisteas...hoe verzinnen ze het.
HALLO, WE HADDEN EEN SPITS NODIG, GEEN SOUVLAKIBAKKER
"Thruth is often stranger than fiction"quote:
Hhu jah raar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:43 schreef Hakkert het volgende:
ehh love op VI.nl
Als dat er is, nemen ze die niet erg nauw.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef TC03 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Ajax en Feyenoord een gentlemen's agreement hadden.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:43 schreef Hakkert het volgende:
ehh love op VI.nl
quote:'Vagner Love wordt nieuwe spits Feyenoord'
31/8/2006 20:36
Feyenoord hoopt nog voor het sluiten van de transfermarkt rond te komen met Vagner Love. Radio 1 meldt dat de Rotterdamse club in onderhandeling is met de 22-jarige Braziliaan.
Vagner moet in De Kuip de langverwachte opvolger worden van Dirk Kuijt. Sinds diens vertrek naar Liverpool deden allerlei namen de ronde, maar kon Feyenoord nog geen nieuwe spits vastleggen.
Naar verluidt maakt Feyenoord acht miljoen euro over aan CSKA Moskou om Vagner over te nemen. Voor die Russische club scoorde hij twintig keer in 48 wedstrijden. De spits speelde daarnaast ook twee interlands voor Brazilië.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef Hakkert het volgende:
charisteas wordt 29e keus! ( hoop ik )
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef snabbi het volgende:
Net wanneer je denkt dat het niet dieper kan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |