Nu zal blijken of de zusjes echt zo dom zijn als ze zich voordoen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Je hoopt dat ze er niets van bakken hè?
Met Jeroenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:08 schreef NorthernStar het volgende:
Met wie gaat Marlies? (heb geen geluid momenteel)
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Je hoopt dat ze er niets van bakken hè?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:07 schreef schatje het volgende:
Menno is ook klein maar hij heeft wel een grote lul.
Stream 1 net.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:09 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
zit je wel in het goeie topic?
En wat zitten ze te balen...whwhahahahahahaaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:10 schreef witste het volgende:
Haha, de tijd is voorbij, DE TIJD IS VOORBIJ! Lekkere nutteloze maar waanzinnig gave tekst!!!![]()
*blond*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:10 schreef CocaColaLight het volgende:
nee het eerste getal is 76 dan 11 dan 67
Nee dan kan ze nog beter alleen gaan ws.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jeroen
(dus dat wordt zowiezo leuk, ze mogen elkaar niet zo: in Marlies is ongeveer 4 keer zo intelligent)
Dat is idd het moeilijkste van de hele opdracht denk ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:11 schreef Sassefras het volgende:
het moeilijkst is nog straks met zijn allen in die slaapkamer, en niets over dezeopdracht mogen zeggen!! hahaah
dat zijn de antwoorden op de drie vragen als ik het goed begrijpquote:
Meerdere getallen voor de combinatie, en dan maakt het ook nog uit welke richting ze op draaien.quote:
In de slaapkamer mocht het toch wel??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:11 schreef Sassefras het volgende:
het moeilijkst is nog straks met zijn allen in die slaapkamer, en niets over dezeopdracht mogen zeggen!! hahaah
no wayquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:12 schreef arneaux het volgende:
Semih en Michelline gaan het échtwel halen.
niet over de opdrachtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
In de slaapkamer mocht het toch wel??
Semih haalt het in z'n eentje nog tegen de rest.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:12 schreef arneaux het volgende:
Semih en Michelline gaan het échtwel halen.
niet tot de hele opdracht is gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
In de slaapkamer mocht het toch wel??
we hadden het toch over de glazen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Meerdere getallen voor de combinatie, en dan maakt het ook nog uit welke richting ze op draaien.
Volgens mij moeten ze 4 getallen hebben.
Way.quote:
jahwel maar ze hebben meer getallen nodig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:13 schreef Sassefras het volgende:
[..]
same here.... ? 76 is dus niet goed??
dat is maar 1 opgave van de 3 of 4quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:14 schreef Sassefras het volgende:
[..]
we hadden het toch over de glazen?
Ze snappen er nu al niks vanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Way.
Semih heeft een eigen zaak gehad. Michelline heeft VWO gedaan. Geloof me, dit gaan ze halen.
Volgens mij is het al mislukt als één setje het niet haalt, maar de eisen voor het lukken vd weekopdracht staan nergens vermeld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:14 schreef Tamaartje het volgende:
Dus als niemand hem kraakt dan is het mislukt?
Verwacht ik wel....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:14 schreef Tamaartje het volgende:
Dus als niemand hem kraakt dan is het mislukt?
een eigen zaak is geen garantie hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Way.
Semih heeft een eigen zaak gehad. Michelline heeft VWO gedaan. Geloof me, dit gaan ze halen.
Nog meer irritaties ....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:16 schreef miraculeus het volgende:
zeg maar dag tegen alcohol en sigaretten!!!
Hilde heeft er al voor gewaarschuwd, dat ze chagerijnig wordt als ze niet kan roken! nog erger!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |