Daar dacht ik ook net aan... Maar dan wel open nominatie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:44 schreef ThaSandman het volgende:
Kunnen ze niet gaan nomineren.
Moet je even in feedback zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
[COS #137] Wachten op de WO!
Gooi maar een mooi slot op
tot nu toe is het erg saai idd... en dat terwijl alle ingredienten voor een boeiende BB aanwezig zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:44 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik kijk TV op mn computer maar maak het beeld wel kleiner dat ik zowel de TV als de stream kan zien. Maar ik denk niet dat ze tijdens de uitzending de WO gaan doen idd.
Maar mensen die is toch de saaiste BB ooit ....of ligt dat aan mij![]()
![]()
achterlijk!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:48 schreef Tamaartje het volgende:
Als Marlies en Jeroen winnen dan wint Janine mee met hun
Ze leest alleen maar voor, hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:49 schreef witste het volgende:
Per sjetje! Wat lult dat kind raar zeg!
Sletjes? Waar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:49 schreef witste het volgende:
Per sjetje! Wat lult dat kind raar zeg!
vast nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef Tamaartje het volgende:
hoop wel dat we de lounge zien op de stream
Graag want ik heb het allemaal gemistquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef riri het volgende:
Ik heb nog wat opnames van de ruzie van vanmiddag...zet ik straks wel even in de streamverslagendisk
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef Tamaartje het volgende:
hoop wel dat we de lounge zien op de stream
Topquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef riri het volgende:
Ik heb nog wat opnames van de ruzie van vanmiddag...zet ik straks wel even in de streamverslagendisk
hummie haat onsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef Sassefras het volgende:
en natuurlijk tegelijk met de uitzending op talpa..
ik ga ff mijn video recorder instellen..
dat zou wel nep zijn zeg!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef Inca het volgende:
Denk dat we van die weekopdracht niks te zien krijgen
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
ff opletten he? ja ja, wel leuk toch? ja ja .. levene in de brouwerij, jaja spannend ja ja, dit is leuk ja .....
[afbeelding]
Ik ook. Nog minder kijkers dus vandaagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef Sassefras het volgende:
Kijk je vanavond toch gewoon de herhaling?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef Sassefras het volgende:
nog geen ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:53 schreef arneaux het volgende:
Wat is de WO? Of was t geen WO?
Week Opdrachtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:53 schreef arneaux het volgende:
Wat is de WO? Of was t geen WO?
Ik kan het niet vinden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef riri het volgende:
quote:
yeah dat is meer mijn stijlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
tot nu toe is het erg saai idd... en dat terwijl alle ingredienten voor een boeiende BB aanwezig zijn. Deze groep is perfect voor hooglopende ruzies, ranzige sex en onzinnig zware weekopdrachten
![]()
maar dan moet BB ze niet zo kort houden als nu en ook gewoon heftige opdrachten erin gooien. Koffer vangen? Best, maar wel pas na een dag of 3.. dag- en nachtritme verneuken? top.. schop ze om 3 uur 's nachts hun bed uit en houd het licht 24/7 aan... niet dat halfzachte getrut van nu![]()
Iedereen is met diegene met wie hij/zij het huis is ingekomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef nodisch18 het volgende:
wie weet uit zijn hoofd de "setjes"-verdeling?
Aanvraag gedaan in [FB]quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef Kinga het volgende:
Ik zou TT veranderen..
En ook die kun je weer omlaagladen via de Talpa sitequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:53 schreef schatje het volgende:
Ik heb nog geen enkele reguliere tv uitzending van BB gezien. Geen behoefte aan.
Hilde - Milicaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef nodisch18 het volgende:
Gewoon alle koppels zoals ze het huis binnen kwamen. En dan Marlies en Jeroen samen. Sjaan doet niet mee omdat ze een puskut heeft.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef nodisch18 het volgende:
Hahahaa anders gaat die puist op d'r doos schrijnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hilde - Milica
Marlies - Jeroen
Marcia - Egbert
Marcel - Etienne
Monique - Sabrina
Tijn- Rik
Semih - Micheline
En Janine doet niet mee
wel moeten afkorten, anders paste het nietquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef schatje het volgende:
De zusjes zouden goed zijn voor mensen met depressieve klachten.
Ja! Haha of desastreus!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef schatje het volgende:
De zusjes zouden goed zijn voor mensen met depressieve klachten.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Sjaan doet niet mee omdat ze een puskut heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |