Ja, maar 3 weken ook iddquote:Op donderdag 7 september 2006 09:12 schreef Rann het volgende:
[..]
Ik weet het...het is onmogelijk....;) (vooral omdat het een pally is he ?)
Full Frost of Full Fire is sowieso niet handig om te zijn in endgame. Molten Core is bijv hoofdzakelijk Fire Immune en Naxx is hoofdzakelijk Frost Immunequote:Op donderdag 7 september 2006 09:18 schreef Rann het volgende:
Mij ook wel ja, ik denk ook als TBC uitkomt ik full frost blijf...is toch wel imba
Frost-mages hebben zeker weten veel meer survivability dan Locks.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef koffiegast het volgende:
[..]
in bg en outdoor pvp is het zowat standaard: fear immolate dots dots, en fear last vervolgens hele duration of uiteraard tot ik doodga..zucht... naja zal wel eerst naar 60 lvle en dan met iceblock gaan spelen... Ik heb zelf het idee dat een warlock met 5-6k hp met fear/howl, makkelijke hp terugwinnen handiger is dan een mage die ook al heeft ie 41 yard range op zijn fireball nog steeds gemakkelijk door een shaman vervolgens geshockt wordt (in range dus komt..) en vervolgens aardig... vast zit... was eerst nog enorm pwnen met mage geblazen, maar nu verliest me mage zijn complete hp in enkele secs.. (weliswaar niet hoger) hoe goed ik me best doe alle dmg te ontwijken (groot doel als mage.)
ik dacht dat mage de perfecte charvoor me is qua zijn mooie directe dmg en leuke talents, maar op dit moment begin ik de overleefbaarheid enorm te missen waarin me shaman enorm in uitblonk. Ik heb al een 35 warlock, en 2-3 mobs constant tegelijk mollen is geweldig.
Maar dan kan je toch voor dat je naar Molten core of Naxx gaat omwisselen?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Full Frost of Full Fire is sowieso niet handig om te zijn in endgame. Molten Core is bijv hoofdzakelijk Fire Immune en Naxx is hoofdzakelijk Frost Immune
Ja tuurlijk kan datquote:Op donderdag 7 september 2006 09:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch voor dat je naar Molten core of Naxx gaat omwisselen?
het voordeel is dat frost ook slowed en je erg leuke talents voor crit hebtquote:Op donderdag 7 september 2006 09:30 schreef tonks het volgende:
Maar frost heeft niet echt een sterke aanval toch? Zoals pyroblast bij fire en zoals firstblast die best veel schade doet van erg dichtbij
omdat tonks nog maar level 39 is iircquote:Op donderdag 7 september 2006 09:57 schreef Zosk het volgende:
Ja daarom zeg ik toch, waarom heb je die niet erbij gedaan?
36 zelfsquote:Op donderdag 7 september 2006 09:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
omdat tonks nog maar level 39 is iirc
Rogue = Magefood.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:14 schreef tonks het volgende:
Er is zo'n roque die is altijd in BG iets met boybriefke heet die, die ganked mij altijd.
Human mage ziet een rogue al van veraf komenquote:
Ik heb skinning (315) en tailoring (300) cooking en fishing ben ik er pas bij gaan doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef tonks het volgende:
Welke professions hebben jullie trouwens allemaal? ik heb zelf nu lvl 260 tailor en ga bij de 300 beginnen met enchanten
2 of 3 keer een scorch erop, krijgt ie een DoT op zich en dan kan ie niet meer vanishenquote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef Rann het volgende:
Frostnova, rank1 en kiten maar, en als ie vanished, aoe op zen laatste plek en dan weer FN
Ik gebruik het eigenlijk alleen maar om bags te maken. Halve guild loopt al met mooncloth bags rond die ik heb gemaakt.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:34 schreef tonks het volgende:
Tailor is wel leuk, jammer dat sommige items BoP zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |