veel plezier !!quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:19 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Het pakketje is gearriveerd.....
Geukt, bedankt. Eerst hield ik mijn pistool te kort op de shopkeeperquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja, keer met je gun op hem mikken, dan brengt ie je naar de kluis, heb 1x gehad, dat ie hem zelf open had gemaakt
iedergeval ik ga weer spelen
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:32 schreef Atuniel het volgende:
Verdomme wat een cool spel![]()
Ik snap alleen dat hitman niet.. ik heb iemand op mn lijstje staan... maar moet ik dat gebied nou rond rijden tot ik haar tegen kom ofzo![]()
dat is goed kut en dan moet je ook nog eens het juiste wapen bij hebbenquote:
Precies, heb gister 10 minuten gezocht naar een fricking oma in een klein gebied, onmogelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is goed kut en dan moet je ook nog eens het juiste wapen bij hebben![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Precies, heb gister 10 minuten gezocht naar een fricking oma in een klein gebied, onmogelijk.
En de allerlaatste is geen bepaald gebied voor, die loopt gewoon ''ergens'', goed zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MMaRsu op 02-09-2006 14:51:29 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
idd maar ik kan er geen fuck vanquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:41 schreef H.Flick het volgende:
Whehehe, Insurance Fraud is echt tof
Ik krijg altijd veel punten door op een snel rijdende auto af te rennen, net op tijd te springen en dan te vallen. Dan lijkt het net of je geschept wordt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd maar ik kan er geen fuck van![]()
Wat je het beste kan doen is 911 bellen, die ambulance jatten, want dan krijg je een civil car bonus ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik krijg altijd veel punten door op een snel rijdende auto af te rennen, net op tijd te springen en dan te vallen. Dan lijkt het net of je geschept wordt.
Misschien een activity uitgespeeld?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb trouwens om 1 of andere reden een shotgun in mijn bezit met oneindige hoeveelheid kogels
terwijl ik geen cheat heb gebruikt en nog geen geavanceerde missie`s heb gespeeld
Tof! Ik deed het altijd lopend omdat ik dacht dat je dan kwetsbaarder was en dus meer punten kreegquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat je het beste kan doen is 911 bellen, die ambulance jatten, want dan krijg je een civil car bonus ofzo. Sowieso is het beste om keihard met een auto tegen een andere aan te rijden, dan vlieg je door de voorruit
[..]
Misschien een activity uitgespeeld?
Ja.. en dan met geluk een keer 1500 scoren ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Tof! Ik deed het altijd lopend omdat ik dacht dat je dan kwetsbaarder was en dus meer punten kreeg.
Nee, mijn top als voetganger ligt op 35.000 ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja.. en dan met geluk een keer 1500 scoren ofzo
Volgens mij is het gewoon een van de meest succesvolle 360 titels so far, niet normaal.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overal uitverkochtGa m nu bestellen bij Dimension Plus en dna hoop ik m volgende week ergens binnen te krijgen.
Met je OV naar alphen, en dan de MM inquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overal uitverkochtGa m nu bestellen bij Dimension Plus en dna hoop ik m volgende week ergens binnen te krijgen.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind trouwens dat die Julius wel erg snel praat in de cutscenes. Lijkt wel of het te snel is afgedraaid
Second that Roy!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Met je OV naar alphen, en dan de MM in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |