Dat klinkt cool,........... add me ook aan die clan ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:42 schreef MMaRsu het volgende:
Laat me je vertellen Gijs, er is niks zo geweldig als heerlijk een hood terug te nemen, in een vette bak, terwijl je lekker naar de 5e symphonie van Beethoven luistert
Zet je eigen Soundtrack aan met je mp3 speler.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:10 schreef Atuniel het volgende:
Oh man wat is die besturing sweet
Ik heb meteen al de besturing wat sneller gezet, maar loopt echt lekkerder dan gta, schieten ook.. had ik moeite mee in de demo, gaat nu goed.
Ok tearing gezien bij filmpjes, who gives a fuck![]()
Kan die radio ook aanblijven van de auto? Ik heb de neiging om te blijven rond rijden tot die plaat is afgelopen, want als ik uit stap of menu in ga gaat ie uit
Ja maar als ik uit stap hoort de muziek toch door te gaan? Double Y heb ik al geprobeerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zet je eigen Soundtrack aan met je mp3 speler.
Als je Mp3 speler aanzet blijft de muziek gewoon doorgaan, alleen met tussen filmpjes word ie stop gezet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja maar als ik uit stap hoort de muziek toch door te gaan? Double Y heb ik al geprobeerd
Tot hoeve gaan die levels eigenlijk, hier en daar level 7 maar nog niet gehaald..
Wel erg cool om te spelen hoor
Haal je maatje op, ga naar de muziekwinkel, beetje muziek kopen, daarna de kluisinhoud meenemen. Beetje rond rijden in je gepimpte bak
Dat rondrijden met die hoer ook zo droog
"Wat is er meer dan de missionarishouding?"
Terecht.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Word up bitches. Ik ga m vandaag ook kopen.
goeie shit !quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Word up bitches. Ik ga m vandaag ook kopen.
Als ie niet komt, is hte je straf. Bol levert bijna nooit op tijd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:50 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Laten we hopen dat die slungels bij bol.com vandaag wel mn pakketje afleveren ja.....
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:43 schreef =HellFire= het volgende:
Ik krijg em vandaag ook binnen - hoop ik.
Ik heb hem sinds woensdag avond (gekocht in a'dam!) en vrijdag ochtend lag die keurig op de deurmat van bol.com, heb echt nog nooit problemen gehad met bol.comquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Als ie niet komt, is hte je straf. Bol levert bijna nooit op tijd.
ja, keer met je gun op hem mikken, dan brengt ie je naar de kluis, heb 1x gehad, dat ie hem zelf open had gemaaktquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem net gekocht. Wel een geinig spel. Ik snap alleen niet precies hoe je winkels moet beroven. Ik schiet altijd de eigenaar neer en kraak zelf de kluis, maar ik heb een keer een filmpje gezien waarin het ook anders kon.
doe het altijd zo dan gaat het alarm ten minste niet af.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja, keer met je gun op hem mikken, dan brengt ie je naar de kluis, heb 1x gehad, dat ie hem zelf open had gemaakt
iedergeval ik ga weer spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |