Heb je SR gekocht BMH?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb hem nu wel voor 37 euro minder![]()
Hij praat welquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
Eerste puntje van kritiek. Voor de sfeer van het spel is het niet echt bevorderlijk dat je ventje een doofstomme autist is die nooit iets zegt. Dat is toch wel een gemis. Vreemd dat ze die geen stem hebben gegeven.
Ja ben ziek dus ga vroeg slapen, maar wil nog een beetje SP doenquote:
Als de deur bij mij blijft open staan (lees : sloop de deur) hoor je hem gewoon verder spelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je je radio aan laten staan als je uitstapt? Je ziet regelmatig gasten langsrijden waarbij je van buiten de auto kan mee genieten.
Dubbeltap Yquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je je radio aan laten staan als je uitstapt? Je ziet regelmatig gasten langsrijden waarbij je van buiten de auto kan mee genieten.
zag dat nog niemand antwoord had gegeven op je vraag. Het is inderdaad zo dat de die gasten moet vermoorden met het wapen dat bij hun profiel wordt weergegeven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef -Dries- het volgende:
Zeg maar die hitman activities he.. Moet je die gasten vermoorden met dat wapen dat naast hun profieltje staat zeg maar?
Mja.. ik mag al blij zijn als ik me target vind.. ze staan niet op de map dus het is soms een speld in een hooiberg.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
zag dat nog niemand antwoord had gegeven op je vraag. Het is inderdaad zo dat de die gasten moet vermoorden met het wapen dat bij hun profiel wordt weergegeven.
Soms irritant als je je target per ongeluk tegenkomt en je hebt net dat ene wapen niet bij de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |