Ik heb hem nu wel voor 37 euro minderquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd doe ik ook nooit. Winkels hebben hem zelfs ook nog vaker
Oke dan gijsquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:19 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb hem gekocht.....Tin version bij Dimplus.
Ja en ? Wel een stuk laterquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb hem nu wel voor 37 euro minder![]()
Owjaquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee morgenavond.... woon niet in Groningen
Nee morgenavond.... woon niet in Groningenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oke dan gijs
Ga je hem vanavond spelen?
nee hoor ook gewoon in een dvd-doosjequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Wordt het spel alleen verkocht in tinnen editie?
Ja klopt.... de eerste leveringen zijn tin voor zover ik weet.... ja,... wel gewoon dezelfde prijsquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee hoor ook gewoon in een dvd-doosje
Dat. 14.gifquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en ? Wel een stuk later. Dat is een verschil als je erg naar een game uitkijkt. Als ik hier bv Zelda kan halen voor 60 euro, of een week later krijgen van Playasia voor 37 euro ofzo, dan haal ik hem hier
Dat is als je mazzel hebt met de post en met de douanequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja en ? Wel een stuk later. Dat is een verschil als je erg naar een game uitkijkt. Als ik hier bv Zelda kan halen voor 60 euro, of een week later krijgen van Playasia voor 37 euro ofzo, dan haal ik hem hier
Vandaag bestellen bij bol.com, morgen in huis.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben hier 5 verschillende winkels langsgegaan (net als gisteren), maar ze hebben het spel nergens
De volgende keer bestel ik gewoon weer online..
Als je nu bestelt heb je hem dinsdag hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:59 schreef Atuniel het volgende:
Vandaag bestellen bij bol.com, morgen in huis.
oh jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als je nu bestelt heb je hem dinsdag hoor
Als je hem echt wilt moet je toch echt de betere gameshops afgaan..... futurezone, nedgame, dimplus hebben ze allemaal liggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben hier 5 verschillende winkels langsgegaan (net als gisteren), maar ze hebben het spel nergens
De volgende keer bestel ik gewoon weer online..
De MM hier had er ook nog maar 100 liggen ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je hem echt wilt moet je toch echt de betere gameshops afgaan..... futurezone, nedgame, dimplus hebben ze allemaal liggen
Maar de stem van een negert of een blankert klinkt toch wel anders, en om al die teksten door 4 verschillende mensen te laten inspreken dat kost veel geld.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
Eerste puntje van kritiek. Voor de sfeer van het spel is het niet echt bevorderlijk dat je ventje een doofstomme autist is die nooit iets zegt. Dat is toch wel een gemis. Vreemd dat ze die geen stem hebben gegeven.
Dat begrijp ik maar ze hadden toch gewoon een neutrale stem kunnen koppelen aan je personage.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:15 schreef Wessiej het volgende:
Maar de stem van een negert of een blankert klinkt toch wel anders, en om al die teksten door 4 verschillende mensen te laten inspreken dat kost veel geld.
Ik heb net de Tin-versie nog kunnen halen bij de Free Record Shop in Zeist.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je hem echt wilt moet je toch echt de betere gameshops afgaan..... futurezone, nedgame, dimplus hebben ze allemaal liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |