Whehe tsjah vroeger veel Carmageddon gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kwam tot level 2.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog geen 2 weken SP dus...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:04 schreef gijsje79 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zit nu op 9%Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
58,-quote:
Jah ik wist ook niet dat je zoveel kon doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
58,-
Heb even een coole gast gemaakt met allemaal zilver sieraden nu, goud kan ik niet betalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook een mooie paarse auto gecustomized, dat is nu de groepsauto als we met zijn allen de buurt overhoop halen.
Deze game is zoooooo veel beter van wat je ervan verwacht, 1000x uitgebreider als in de demo.
Missies worden heel snel al moeilijker en langer, dus dat zal wel meevallen.quote:
Hehe, jij deed er zoveel moeite over om em te kopen, en ik heb em alsnog eerder omdat ik toevallig ff in de buurt wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen halen en dan gelijk heel het weekend van de wereld afsluiten
maar ik heb hem goedkoperquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hehe, jij deed er zoveel moeite over om em te kopen, en ik heb em alsnog eerder omdat ik toevallig ff in de buurt wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iddquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef MMaRsu het volgende:
Tja
Ja,quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
Laten we eerst nog maar wat leden wervenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. We kunnen natuurlijk ff met z'n alleen deathmatch doen of TDM.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil er wel graag in als dat kanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja,
Laten we dan ff lijst maken van de clan
hoeveel mensen willen er nu in ?
Nee.quote:
Zat nog in een mission, sorry.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik ga zo ff online mensen Gang invite sturenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop