58,-quote:
Jah ik wist ook niet dat je zoveel kon doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
58,-
Heb even een coole gast gemaakt met allemaal zilver sieraden nu, goud kan ik niet betalen.
Ook een mooie paarse auto gecustomized, dat is nu de groepsauto als we met zijn allen de buurt overhoop halen.
Deze game is zoooooo veel beter van wat je ervan verwacht, 1000x uitgebreider als in de demo.
Missies worden heel snel al moeilijker en langer, dus dat zal wel meevallen.quote:
Hehe, jij deed er zoveel moeite over om em te kopen, en ik heb em alsnog eerder omdat ik toevallig ff in de buurt wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen halen en dan gelijk heel het weekend van de wereld afsluiten
maar ik heb hem goedkoperquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hehe, jij deed er zoveel moeite over om em te kopen, en ik heb em alsnog eerder omdat ik toevallig ff in de buurt was
Iddquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef MMaRsu het volgende:
Tja
Ja,quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
Laten we eerst nog maar wat leden werven. We kunnen natuurlijk ff met z'n alleen deathmatch doen of TDM.
Ik wil er wel graag in als dat kanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja,
Laten we dan ff lijst maken van de clan
hoeveel mensen willen er nu in ?
Zat nog in een mission, sorry.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik ga zo ff online mensen Gang invite sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |