Dat mag niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom gaan ze niet een "balletje" hooghouden?
het is ook vreselijk slopend om de hele tijd maar in zo'n ruzie-achtig sfeertje te zitten, zonder dat je weg kan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:17 schreef BBoon het volgende:
Wat een geklaag hoor ik zeg en ze moeten nog zo ongeveer 90 dagen. Ze zijn het nu al zat allemaal.....
Ach ja maar je verdiend er uiteindelijk ook een leuk bedrag mee ( Als je winT)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
het is ook vreselijk slopend om de hele tijd maar in zo'n ruzie-achtig sfeertje te zitten, zonder dat je weg kan.
Ze stellen je geduld wel op de proef.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij wil het technisch gezien niet zo lukken met de WO?
Ben wel benieuwd waarom het zo lang op zich laat wachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij wil het technisch gezien niet zo lukken met de WO?
Wist ik al, was ook maar een garpje, maar dat krijg je met deze saaie zooi he? Dan ga ik garpjes maken....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat mag niet meer
Irritant geluid
Ohw haha.. ik wist niet dat het als grapje bedoeld wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wist ik al, was ook maar een garpje, maar dat krijg je met deze saaie zooi he? Dan ga ik garpjes maken....
Op mij. Ik moest m'n m&mtjes nog kopen. Moet natuurlijk wel iets te eten hebben tijdens de WO.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom het zo lang op zich laat wachten
Het was ook niet bepaald grappigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohw haha.. ik wist niet dat het als grapje bedoeld was
Die zal ze niet gaan vinden danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:22 schreef BBoon het volgende:
Janine: we gaan straks onze hersenen wel gebruiken. ( moet ze zeker eerst zoeken waar die zitten ) :-)
Irritant jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:24 schreef wolferl het volgende:
Hoor je die echo van Hilde
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:24 schreef wolferl het volgende:
Hoor je die echo van Hilde
In haar steenpuist natuurlijk, en ze heeft niet door dat ze haar hersens gaat uitknijpen als die puist rijp is.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:22 schreef BBoon het volgende:
Janine: we gaan straks onze hersenen wel gebruiken. ( moet ze zeker eerst zoeken waar die zitten ) :-)
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In haar steenpuist natuurlijk, en ze heeft niet door dat ze haar hersens gaat uitknijpen als die puist rijp is.....
[tijnmode]Zo met haar flamoes op de camera richten, zeg maar, en dan wordt die helemaal groen zeg maar[/tijnmode]
ik ook ja.. en zo te horen vallen we meteen in een interessant gesprekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:25 schreef BBoon het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg Zo erg dat ik nu Marcel en Jeroen aan heb staan![]()
niets gemistquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:25 schreef witste het volgende:
Ik lees nergens iets over de weekopdracht, heb ik iets gemist? Net thuis gekomen...
Is ook nog niks...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:25 schreef witste het volgende:
Ik lees nergens iets over de weekopdracht, heb ik iets gemist? Net thuis gekomen...
Ze werden gestoord door Millica helaasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ook ja.. en zo te horen vallen we meteen in een interessant gesprek
........ hoop het toch niet...quote:“Ik krijg steeds meer het idee dat die lijers, ik bedoel Big Brother, de deur hebben dichtgedaan als sanctie, niet voor de Weekopdracht.” Tijn begint nu toch maar weer, zij het indirect, over het gedrag van zijn Medebewoners, maar ondertussen beledigt hij Big Brother wel. Levert dat juist hem een sanctie op?
Ze worden genaaid door BB, er komt helemaal geen weekopdrachtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:25 schreef witste het volgende:
Dan worden wij ook genaaid!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze worden genaaid door BB, er komt helemaal geen weekopdracht
Wat zei hij dan k miste hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
........ hoop het toch niet...
waar stond dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
........ hoop het toch niet...
Ben ik het volledig mee eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:28 schreef teamlead het volgende:wat is die jeroen een misselijkmakend wezen zeg
Ik vind op dit moment iedereem mislijkmakend. Hummie kwelt niet alleen de bewoners, maar ook de streamers.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:28 schreef teamlead het volgende:wat is die jeroen een misselijkmakend wezen zeg
En Marcel dan...wat een nietszeggend mannetje is dat. Bahhhquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ben ik het volledig mee eens.
Oh jee....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat dus..staat op de talpa site
Wie wat waar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Weekopdracht bekend: Wachten op de weekopdracht!
Gelezen, Niet zo slim van Tijn om BB lijers te noemen. Foutje meneer Tijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat dus..staat op de talpa site
Lijktme juist leuk om wel een opdracht te doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:32 schreef teamlead het volgende:
Godskollere Hum... gooi er eens een opdracht in![]()
ik zie ze er toe in staat om de opdracht uit te stellen vanwege de "ruzie" van vanmiddag
Er waren net ook weer goede streams hoor, nominatiegeroddel in de slaapkamerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:32 schreef teamlead het volgende:
ik zie ze er toe in staat om de opdracht uit te stellen vanwege de "ruzie" van vanmiddag
slim: neuh.. Maar ik mag toch zwaar hopen dat dit niet de BB van de spastische sancties gaat worden zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:32 schreef BBoon het volgende:
[..]
Gelezen, Niet zo slim van Tijn om BB lijers te noemen. Foutje meneer Tijn![]()
Nee idd , hoop ik ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
slim: neuh.. Maar ik mag toch zwaar hopen dat dit niet de BB van de spastische sancties gaat worden zeg
tja, harder dan ooit?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
slim: neuh.. Maar ik mag toch zwaar hopen dat dit niet de BB van de spastische sancties gaat worden zeg
Snap niet dat hij bijv een sanctie krijgt maar E10 niet als hij het heeft over Tijn door zn kop schietenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is ze allerter dan ik dachtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef teamlead het volgende:Hilde merkt nu ook dat er allemaal groepjes zijn
Ik snap de sancties nooit joh... De sanctie omdat Hilde niet meelevend genoeg was begreep ik ook al nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Snap niet dat hij bijv een sanctie krijgt maar E10 niet als hij het heeft over Tijn door zn kop schieten
Lekker vlotquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef teamlead het volgende:Hilde merkt nu ook dat er allemaal groepjes zijn
er staat niet dat ie een sanctie heeft gekregen. Slechts een speculatiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:32 schreef BBoon het volgende:
[..]
Gelezen, Niet zo slim van Tijn om BB lijers te noemen. Foutje meneer Tijn![]()
Nee dat vond ik ook wel triestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik snap de sancties nooit joh... De sanctie omdat Hilde niet meelevend genoeg was begreep ik ook al niet
zou ze nuchter beginnen te wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:36 schreef miraculeus het volgende:
[..]
dan is ze allerter dan ik dacht
Goh ze ziet ook alles he..., komt door haar consetrassssssssssssieeequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:36 schreef miraculeus het volgende:
[..]
dan is ze allerter dan ik dacht
Maar wel de aanleiding voor die ruzie van vanmiddagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee dat vond ik ook wel triest
Ik was net te laat met cappen, om dat gezicht erbij te doen, dat was puur provoceren....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef teamlead het volgende:Hilde merkt nu ook dat er allemaal groepjes zijn
Nee dat ging toch om Sabrina die had gezwommen in dat geld?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar wel de aanleiding voor die ruzie van vanmiddag
Maar ook om de sanctie van gisterenavond.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee dat ging toch om Sabrina die had gezwommen in dat geld?
Maar meer hadden een sanctie gekregenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Maar ook om de sanctie van gisterenavond.
Het ging erom dat als hun groep ( die van Tijn ) iets deden dat er uren over geouwehoert werd en dat als de andere groep iets deed er heel luchtig over gedaan werd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Maar ook om de sanctie van gisterenavond.
klopt.. maar zelfs Talpa geeft de zwarte piet aan hildequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar meer hadden een sanctie gekregenniet alleen Hilde
Ik weet het niet zeker meer. Volgens het Blogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee dat ging toch om Sabrina die had gezwommen in dat geld?
Ik weet het ook niet precies meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer. Volgens het Blogniet iig.
De hele discussie werd aangeslingerd door Egbert. Egbert maakte zich kwaad omdat er weer lacherig werd gedaan over de sanctie van Hilde. Niemand ging daar op in waardoor Egbert kwaad uit de groep liep.
Daar had Tijn ook gelijk in en ik vond het goed dat hij er over begon. Was wel even een mooie felle discussiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:40 schreef BBoon het volgende:
[..]
Het ging erom dat als hun groep ( die van Tijn ) iets deden dat er uren over geouwehoert werd en dat als de andere groep iets deed er heel luchtig over gedaan werd.
Groep 1 : zwemmen in geld
Groep2: de opmerking van Hilde
Dat vond Tijn hypocriet en daar begon de ruzie mee
De WO zal wel komen na de uitzendingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef BBoon het volgende:
Zo maar naar de uitzending kijken Wie weet worden we daar wijzer van. Kijken wat er zich in de DBK heeft afgespeeld wat wij nog niet weten.
Heerlijk zo bij de lunch was dat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Daar had Tijn ook gelijk in en ik vond het goed dat hij er over begon. Was wel even een mooie felle discussie
Zal wel niks bijzonders zijn... na die saaie dag van gisteren..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef BBoon het volgende:
Zo maar naar de uitzending kijken Wie weet worden we daar wijzer van. Kijken wat er zich in de DBK heeft afgespeeld wat wij nog niet weten.
Of tijdensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De WO zal wel komen na de uitzending
Op Talpa staat dat Tijn het hypocriet vindt, dat er om het ene grapje (zwemmen in het geld) niet gelachen mag worden, en om het andere grapje (Hilde) wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies meer
Ik kijk TV op mn computer maar maak het beeld wel kleiner dat ik zowel de TV als de stream kan zien. Maar ik denk niet dat ze tijdens de uitzending de WO gaan doen idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De WO zal wel komen na de uitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |