Succesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:26 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje heel erg jammer. Ik hoop dat ze wachten tot over 6en. Ik ga nu snel op de fiets naar huis
Zoiets idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:28 schreef miraculeus het volgende:
misschien begint die WO wel op het moment dat ze de bestelling hebben doorgegeven?
Dan hoop ik dat dat nog even duurtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:28 schreef miraculeus het volgende:
misschien begint die WO wel op het moment dat ze de bestelling hebben doorgegeven?
Ik heb ook wat meer slaap nodig, ik vroeg me af waarom je dacht dat er een wereldoorlog zou komenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:28 schreef miraculeus het volgende:
psssstquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:31 schreef mazaru het volgende:
Ik heb ook wat meer slaap nodig, ik vroeg me af waarom je dacht dat er een wereldoorlog zou komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wie weet wat ze nog ontketteren in dat huis? krijg je niet genoeg slaap dan met dat saaie gedoe in dat huis?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook wat meer slaap nodig, ik vroeg me af waarom je dacht dat er een wereldoorlog zou komen![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
psssstGelukkig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Moest ik ook al aan denkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen heeft het er maar over dat de WO zo begint. Ik zit steeds te luisteren of ik buiten al een alarm hoor
hahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt door de ijdele hoop dat er iets gaat gebeuren, je blijft maar wachten hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:32 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Wie weet wat ze nog ontketteren in dat huis? krijg je niet genoeg slaap dan met dat saaie gedoe in dat huis?
Ging hij er niet gewoon naast zitten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Ook nu is het weer Milica die bij Etienne kruipt.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB3108112.jpg]afbeelding][/URL]
ja idd, dat wachten is ook wel vermoeiend!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt door de ijdele hoop dat er iets gaat gebeuren, je blijft maar wachten he![]()
Verrek, dat ik daar zelf niet op kwam!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:33 schreef matar het volgende:
[..]
hahaha![]()
wat dacht je van....WeekOpdracht
Dat wel ja, maar het is Milica weer die - net als Sabrina net - tegen hem aankruipt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ging hij er niet gewoon naast zitten?
Ik ben er trouwens achter, haar stem lijkt op die van Femke Halsema.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:37 schreef Tamaartje het volgende:
Marlies zegt echt steeds "euhm" .. wat irritant
mooi hè ook wij gaan slap lullen doordat het zooo saai is....(nu ff dan hè)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verrek, dat ik daar zelf niet op kwam!
Dan moet ik maar eens fan van Marlies wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens achter, haar stem lijkt op die van Femke Halsema.
boodschappenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:39 schreef matar het volgende:
ging 1 X over..? of was dat voor de boodschappen..?
Hilde aan het frontquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ben benieuwd of Hilde nog gedwongen wordt mee te doen met de WO.
Hoop het wel
Na één goed feestje is het opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
3 kratten bier, 8 rose, 8 rood.
Ook niet veel voor 15 mensen.
op haar bed heb ik haar het laatste gezienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waar ligt die dinosaurus trouwens?
en 10 zakken chips...die kunnen er wel af...toch weer een kratje..(ongeveer)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
3 kratten bier, 8 rose, 8 rood.
Ook niet veel voor 15 mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |