Het probleem is dat ik dan met moeilijke IE api's moet gaan werken. Google maakt gebruik van een zeer makkelijk API, en d.m.v. een simpel XML script is er een knop toe te voegen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:31 schreef bonke het volgende:
kan je dat ding niet zo maken dat ie ook in IE werkt ?
Kijk dat had dan wel weer handy geweestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wou hetzelfde met de AT doen, maar daar is helaas geen RSS feed voor...
Op GoT hebben ze dat tenminste wel!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gotverdomme zij wel he'quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Op GoT hebben ze dat tenminste wel!.
De Google toolbar is ook beschikbaar voor Firefox, maar of deze extentie met die versie werkt weet ik niet...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:12 schreef -jos- het volgende:
Is er ook zoiets als plugin voor Firefox??
De Google toolbar is ook los te downloaden voor FF. De ingebouwde Google search is niet de toolbar zelf namelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef veldmuis het volgende:
FF heeft toch een ingebouwde google-dinges? Daar kun je toch met 3 klikken een engine toevoegen of zelf maken?
Dan maak je daar toch een RSS-feed voor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:57 schreef The_Terminator het volgende:
[knip]
Ja, maar die feed moet ook geupdated blijvenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:19 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dan maak je daar toch een RSS-feed voor.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |