Dat doen de f'noorders zelf wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Lijkt me duidelijk. Uitfluiten!
Vind ik eigenlijk ook ...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef Panick het volgende:
Had dan Rosenberg verkocht, wat een sukkels bij Ajax.
Harry was een prima invaller, 100x beter als Rosenberg.
Echt priceless inddquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef Tvduijn het volgende:
knip
Feyenoordtopic is echt 1e klas humor nu
Ten Cate vond dat dat we een spits te veel hadden en Harry mocht daarom toch wegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef koningdavid het volgende:
Eerst vond ik het niet zo erg dat hij naar PSV ging, omdat wij hem niet nodig hebben. Maar nu kunnen we hem goed gebruiken, zijn we een dag te laat.![]()
![]()
![]()
true, maar vergeet niet dat Harry toen hij nr 1 was bijna 1 op 1 liep bij onsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef Lennox het volgende:
Ach, het heeft ook wel wat. Een niet basis speler van Ajax moet de verlosser van Feyenoord worden![]()
Ha. Ha.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:57 schreef Gelderland het volgende:
Beide topclubs hebben zojuist overeenstemming bereikt over de transfer
beide topclubs?laat me niet lachen, feyenoord een topclub
![]()
![]()
F'noord wordt er inderdaad niet zwakker van, mits de aanhang een beetje meewerkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef Sethje het volgende:
onderschat het nou niet, hij is goed....
Hij kan nog zo goed zijn, maar ik benieuwd of de Kuip er morgen uberhaupt nog wel staat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef Sethje het volgende:
Ja maar watvoor ontvangst denk je dat hij krijgtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef Sethje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |