Alsof de OP's van dit topic zo wonderschoon zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat een Digger een beter OP uit de hoge hoed kan toveren
Juventus op 1-0, Napoli al op 3-0.
dat ging snel daarquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:41 schreef dndiek het volgende:
Napoli op 4-2
Komt er weer een toni goal meter dit seizoen (geloof dat ie in de coppa Italia tot dusver niet gespeeld heeft en qua interlands sowieso nog niet)?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Slecht begin Viola, goed begin Luca.
Il gol incredibile.quote:Op maandag 11 september 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Iemand anders nog die 1e 2 goals van Palermo gezien (Bresciano en Biava)?
Wereldgoals, een omhaal en een fantastische hakbal. Zal straks wel ff beelden zoeken.
Kut ja, al is het nog niet eens zo'n schande. Ik zie Torino nog vrij ver komen dit jaar, die hebben een vrij aardig elftal!quote:Op maandag 11 september 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Jammer Pfaf, last minute kopbal van Stellone (Ex Napoli) voor 1-1.
_Oquote:Iemand anders nog die 1e 2 goals van Palermo gezien (Bresciano en Biava)?
Wereldgoals, een omhaal en een fantastische hakbal. Zal straks wel ff beelden zoeken.
De tering, wat een goalsquote:Op maandag 11 september 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Iemand anders nog die 1e 2 goals van Palermo gezien (Bresciano en Biava)?
tvp voor als ik thuis ben..quote:Op maandag 11 september 2006 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Serie A en B goals: http://www.skylife.it/html/skylife/sport/home.html
Check dus ff Palermo.
Chievo trainer was woedend na afloop, 2 vrijwel identieke frommelgoals uit corners waarvan de laatste in de 90e minuut.quote:Op maandag 11 september 2006 09:41 schreef zjroentje het volgende:
Lekker begin van Siena.![]()
Wel 2 pauperdoelpunten overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |